- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Zal vast wel meer in gegaan zijn dan een beetje tren..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal vast wel meer in gegaan zijn dan een beetje tren..![]()
haha thanksbro. Qua gewicht zit k beetje vast though. Even beter kcals tellen, voer tegenwoordig alles weer in in een app. Mik op 3800 p dagDamn, how the **** kom je aan zo'n fysiek met zulke voeding?![]()

Weer beestige training jw! Misschien meer reps op pull ups i.v.m blessure bijvooreeld 3x8+bw+30kg?

Moest we even lachen om de beschrijving over je pre-workout.
Wat is er precies met je biceps?

en dat wil ik niet haha. Scared shitlessEerlijk gezegt, ik heb een vraag hoe zit je vol? ik heb meeste van je voeding bekeken en ik zie niet echt eten, meestal chocolade melk, koek, shake enzo![]()
Shit vult als een mother****er bro.
Drink maar eens een liter volle melk of een liter volle chocomelk. Als ik mezelf niet dwing te eten is dat t enige wat ik in een periode van 6 uur binnenkrijg. Ik heb serieus nooit honger.. ook niet als ik pas om 16:00 ontbijt
Rare mensen...nooit honger...dwingen tot eten
Ik moet mezelf dwingen ermee te stoppen..![]()

Shit vult als een mother****er bro.
Drink maar eens een liter volle melk of een liter volle chocomelk. Als ik mezelf niet dwing te eten is dat t enige wat ik in een periode van 6 uur binnenkrijg. Ik heb serieus nooit honger.. ook niet als ik pas om 16:00 ontbijt