AndroidHealthClinic

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

tumblr_mp469fMQCs1rri1fao1_500.jpg

4 jaar is korte termijn op een leven.

Zal vast wel meer in gegaan zijn dan een beetje tren..:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
daaaaaaaamn jij groeit met de dag?

daaaaaaaamn jij groeit met de dag?

:p haha thanksbro. Qua gewicht zit k beetje vast though. Even beter kcals tellen, voer tegenwoordig alles weer in in een app. Mik op 3800 p dag

---

Goede uitleg voor stretchen en wallslides - gaan we maar eens mee beginnen. Kan iemand wat nuttigs zeggen over hoe vaak per week?
http://www.youtube.com/watch?v=ivz6vV4_0ss

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Training 9-12

Rug-borst-triceps

Fuaaarccckkk epic train. Had goede pomp en zat prima in the zone.
Pre workout van BF shop 'Crazy' maar eens geprobeerd, en bevalt good. Kan ook liggen aan dubbele dosis maar care.

Opwarming:
5 minuten armfiets
daarna minuutje of 20 beetje rekken van benen, balanceren op bosu, beetje lullen en dat soort shit totdat pwo inwerkte..

Pullups
12x
12x
6x +40kg
2x +60kg (toch weer die bicepspees.. loop dr al 2 weken mee)
10x +20kg
10x
8x

Lat pulldown
6x100kg - 8x85kg
9x90kg - 10x75kg
8x75kg langzaam
10x50kg langzaam

Vertical traction
10x105kg - 6x85kg
15x90kg
10x70kg langzaam

One arm lat cable pulldown
10x32kg
10x32kg
10x32kg

BOR
15x70kg
15x70kg
15x70kg

db flyes
15x14kg
12x16kg
10x18kg
10x22kg
12x16kg

cable flyes, pronated
10x8kg
10x8kg
10x8kg

one arm chest pull
10x8kg
10x8kg
10x8kg

triceps pushdown
15x15kg
12x20kg
12x25kg
10x30kg
4x30kg langzaam en 3 sec vasthouden onderaan

cable kickbacks
10x8kg
10x8kg
10x8kg

Damn, how the **** kom je aan zo'n fysiek met zulke voeding?:eek:

Damn, how the **** kom je aan zo'n fysiek met zulke voeding?:eek:

misschien juist door zulke voeding? :D
haal mn macros en micros, en verder gewoon genieten van je vreten en pakken waar je zin in hebt. Ik stress nooit om voeding, misschien dat dat dan weer een positieve uitwerking heeft

Weer beestige training jw! Misschien meer reps op pull ups i.v.m blessure bijvooreeld 3x8+bw+30kg?

Mirin je voeding en groei verhouding. JW!

Heb daar twee jaar gewoond en een jaar getraind indd. Maar nu in Wageningen.

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

Weer beestige training jw! Misschien meer reps op pull ups i.v.m blessure bijvooreeld 3x8+bw+30kg?

Dacht gister precied hetzelfde man..! :p
Thanks voor je imput. Ga vrijdag rug inderdaad maar eens op meer reps pakken

Moest we even lachen om de beschrijving over je pre-workout.
Wat is er precies met je biceps?

Eerlijk gezegt, ik heb een vraag hoe zit je vol? ik heb meeste van je voeding bekeken en ik zie niet echt eten, meestal chocolade melk, koek, shake enzo :p

Moest we even lachen om de beschrijving over je pre-workout.
Wat is er precies met je biceps?

Weetniet.. beetje overbelast denk ik.. irriteert als ik zwaar ga, dus hou me een beetje in..
Beetje zon zeurderig trekkerig gevoel weetjewel..
Om de een of andere reden zie ik constant van die filmpjes voor ogen waarbij hun bicepspees afknapt :o:(:mad: en dat wil ik niet haha. Scared shitless

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Eerlijk gezegt, ik heb een vraag hoe zit je vol? ik heb meeste van je voeding bekeken en ik zie niet echt eten, meestal chocolade melk, koek, shake enzo :p

Shit vult als een mother****er bro.
Drink maar eens een liter volle melk of een liter volle chocomelk. Als ik mezelf niet dwing te eten is dat t enige wat ik in een periode van 6 uur binnenkrijg. Ik heb serieus nooit honger.. ook niet als ik pas om 16:00 ontbijt

hou er maar over op... :(

Misschien een deload ? begin je met bw pull ups 5x12/15. daarna 15kg en dan 30kg je gaat er toch niet op achteruit. Je hebt dit jaar hard getraind denk persoonlijk dat als tot de kerst traint op zoon 75/90% van je wat je nu doet je pees eind opknapt, En dan je in januari weer volle bak er tegen aan, anders blijft dit probleem zich aanhouden :S

Hmm minder man, luisteren naar je lichaam.
Hoop voor je dat je er niet al te lang mee rond loopt!

Aha oke dankjewel J-whey ik dacht al, alleen chocomel en shakes etc en je zit de hele dag vol :D

Drink maar eens een liter volle melk of een liter volle chocomelk. Als ik mezelf niet dwing te eten is dat t enige wat ik in een periode van 6 uur binnenkrijg. Ik heb serieus nooit honger.. ook niet als ik pas om 16:00 ontbijt

Maar hoe fuq gain je deze shit dan heb jij BBC genetica ofzo. Want ik heb ook nooit honger en houd niet van eten xD. Ik dwing mezelf te eten.

Dem feels <3 Dacht echt dat ik de enige was met dit probleem.

Rare mensen...nooit honger...dwingen tot eten:rolleyes:

Ik moet mezelf dwingen ermee te stoppen..:eating::eating:

Rare mensen...nooit honger...dwingen tot eten:rolleyes:

Ik moet mezelf dwingen ermee te stoppen..:eating::eating:

Hahah ik heb altijd honger, daarom dacht ik ook hij is veel zwaarder en heeft 10x zoveel massa dus hij heeft vast ook meer honger maar zotezien vult chocolademelk dus heel goed :p

Klinkt heel bekend, ik heb vrijwel nooit een honger gevoel en ik moet als ontbijt altijd iets vloeibaars pakken omdat het anders niet naar binnen gaat. En over de dag heen moet ik gaan eten omdat het moet, niet omdat ik honger zou hebben. Als ik geen Krachttraining zou doen zou ik aan het crashdiëeten zijn, puur vanwege het ontbrekende hongergevoel :P

I feel you bro :alien:

also, abbo! :D

Terug
Naar boven