XXL Nutrition

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

mirin

sick gast, waarom ga je niet eens een wedstrijdje doen?

• Topic Starter Topic Starter

sick gast, waarom ga je niet eens een wedstrijdje doen?

Thanksbros.
Mn benen hebben ook wel definitie maar die lopen gewoon echt achter vanwege die k*tknie. Linkerknie begon ook wat te zeuren zaterdag.. vooral lomp staan rammen ipv hakken, dan gaat t wel.. maar gister knakte hij wel erg vaak. En ik wil niet t podium op met half werk.
En denk ook dat ik dan eig wel een kuurtje moet pakken omdat de meeste anderen die wedstrijdjes doen ook kuren. Weet niet hoe verstandig dat is als ik zie hoeveel last ik nu al heb van mn gewrichten:P

Like a boss

Goed in vorm!

Hoe ben je nu bezig qua bulken en cutten?

Goed in vorm!

Hoe ben je nu bezig qua bulken en cutten?

Thanks! Ik bulk op 3800 p dag. Tijd dat ik de 90 eens tik. Nog 3 kg.

Deze week maar drie keer geweest trouwens. Schouder doet echt verrot pijn 8a9/10 bij bepaalde bewegingen. Geen idee how come, want t begon pas dik24+ uur na laatste training. Erg impingement achtige klachten dusdanig dat reiken om iets te pakken alleen met kiezen op elkaar gaat. Hoop dat t morgrn beter is want moet werken

Jw, als je knie knakt wat betekent dat dan? is dat slecht?

heb ik ook, mijn knieschijf is uit de kom geweest toen ik jong was maar ik heb in de 4 jaar dat ik train rustig aan alles opgebouwd en ik squat nu voluit ass to the grass dus heb er gelukkig niet al te veel last meer van.

't maakt in principe toch niet uit of melk nu goed of slecht zou zijn?
écht giftig/slecht zal het heus niet zijn en het is nu eenmaal een hele goede bron van kcal en hoogwaardige eiwitten.
Melk is sowieso compleet qua alle macros.

Ik denk dat ik zonder melk heel erg in de problemen zou komen qua voeding.
Ik doe het in shakes ('s ochtends, 's avonds, soms 's middags zelfs) pak vaak een liter tijdens de workout en maak er ook nog eens (proteïne) pannekoeken mee enzo.

Ik denk dat mensen te veel kijken naar de kleine mini dingetjes die er niet echt toe doen. Wel moeilijk doen over melk maar tegelijkertijd wel 2x per week junken en zuipen enzo. :p
AMEN. Mensen die moeilijk doen hoeveel minuten na de training ze een shake moeten nemen en hoelaat ze moeten stoppen met carbs maar ondertussen op grote lijnen keihard falen.

Knakken zelf boeit niks, daar kan je oud mee worden. Als je knie knakt of welk ander lichaamsdeel ook maar het doet geen pijn en voelt niet onplezierig dan is er niks aan de hand.
Mijn knie voelt vaak moe though, en t gevoel dat ik "moet" knakken omdat er iets niet ok voelt.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

AMEN. Mensen die moeilijk doen hoeveel minuten na de training ze een shake moeten nemen en hoelaat ze moeten stoppen met carbs maar ondertussen op grote lijnen keihard falen.

Dat is denk ik waarom ik redelijk lekker ga. Pak doorgaans al mn trainingen, heb het naar mn zin als ik train, en stress niet teveel.

Knakken zelf boeit niks, daar kan je oud mee worden. Als je knie knakt of welk ander lichaamsdeel ook maar het doet geen pijn en voelt niet onplezierig dan is er niks aan de hand.
Mijn knie voelt vaak moe though, en t gevoel dat ik "moet" knakken omdat er iets niet ok voelt.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Dat is denk ik waarom ik redelijk lekker ga. Pak doorgaans al mn trainingen, heb het naar mn zin als ik train, en stress niet teveel.
Precies, het moet leuk blijven :D

Ik vind 't juist comfortabel om een makkelijk ritme te hebben :P Na het trainen in de gym meteen m'n dextro + isolaat, rustig omkleden en naar huis, even niksen, dan 400 gram rijst ongekookt en 250 mg ijs. Mensen verschillen gelukkig.

Prima fysiek man!

Ow oke dankjewel Jw ik schrok al , altijd bij het squatten hoor je bij mij geknak vanuit m'n knieen!

Hoe gaat het met je bicepees?

Hoe gaat het met je bicepees?

Schouder doet op het moment kapot zeer, overstemt mn biceps en knie bijna volledig. ;')
Vorige week maar 2x geweest.. denk dat ik komende twee weken misschien OF niet ga, of 1a2x per week fullbody even onderhouden. Pezen en alles even tot rust laten komen zodat ik daarna weer hard kan knallen.
Thanks for asking bro

Update??

Hoe is het met je schouder? Kamp zelf ook met schouderproblemen dus ben altijd wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Update??

Hoe is het met je schouder? Kamp zelf ook met schouderproblemen dus ben altijd wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Yooo..!
2 weken eigenlijk niet getraind. Schouder ging wel ok maar laatste twee weken rare shit gedaan waardoor ik vrij erge impingementklachten heb in een keer weer. Vandaag rug triceps getraind, en dat ging wel lekker.

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

TRAINING 6-1

Vandaag sinds 2 weken weer getraind. Had ook al poos geen pwo op.. en dat heb ik geweten xD
2 scoops swollen was niet zon goed plan, mn kop werd echt VUUURRRROOD en overal vlekken enzo haha. Zat half te trippen in de gym. Toch lekkere train. Gewichten niet echt idioot gedaan maar goed op uitvoering letten

Warming up
armfiets 3 minuten
2 setjes facepulls (deed zeer aan schouder fml dus gestopt)

Pullups
20x (faaaaakkkkk was half waus man haha)
15x
10x
10x
8x
6x
8x

Lat pulldown
6x100kg - 6x80kg
6x100kg - 6x75kg
8x90kg - 8x70kg

Vertical traction
8x105kg
8x105kg
8x105kg
15x80kg

One arm cable pulls
8x30kg
8x30kg
8x30kg

BOR
15x50kg
15x50kg
15x50kg

Overhead one arm triceps db extentions
10x12kg
10x14kg
6x16kg

Triceps pushdown
10x20kg
10x25kg
10x30kg

rope pulldown
12x25kg
6x30kg
6x30kg

Verder nog wat rotatorcuffshit.
Foto van 2 uur na training, pomp was al wel weg dus. Ben wel wat afgevallen, weeg nu 85, maar komt ook deels door 4 weken geen crea. Ben benieuwd hoe ik dr over weekie bij sta.

a3b0e6cb-5dd4-451f-af69-1c3e0a528db7_zpsbc9906e8.png

• Like
Waarderingen: YOGI
Kerel hoe gaat het met je knie nou dan? Nog iets meer dan een maandje te gaan.

Kerel hoe gaat het met je knie nou dan? Nog iets meer dan een maandje te gaan.

****ed up man, wordt voor mn gevoel erger. Had afgelopen week freaqshow en halverwege t feest een half uur op de trap gezeten om t beetje te masseren. Word dr echt knetter van. As zaterdag alweer feesie, ben benieuwd hoe dat gaat haha. VM traint wel redelijk bij voor mn gevoel

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

vandaag chest pakken.. kijken hoe t gaat met dat wrak van een schouder

****ed up van je schouder man. Maar je traint dus gewoon door de pijn heen? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je schouder..

Train je btw volgens een bepaald schema of verzin je ter plekke in de gym wat je gaat doen?

Terug
Naar boven