michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sick gast, waarom ga je niet eens een wedstrijdje doen?

Goed in vorm!
Hoe ben je nu bezig qua bulken en cutten?
Jw, als je knie knakt wat betekent dat dan? is dat slecht?
AMEN. Mensen die moeilijk doen hoeveel minuten na de training ze een shake moeten nemen en hoelaat ze moeten stoppen met carbs maar ondertussen op grote lijnen keihard falen.'t maakt in principe toch niet uit of melk nu goed of slecht zou zijn?
écht giftig/slecht zal het heus niet zijn en het is nu eenmaal een hele goede bron van kcal en hoogwaardige eiwitten.
Melk is sowieso compleet qua alle macros.
Ik denk dat ik zonder melk heel erg in de problemen zou komen qua voeding.
Ik doe het in shakes ('s ochtends, 's avonds, soms 's middags zelfs) pak vaak een liter tijdens de workout en maak er ook nog eens (proteïne) pannekoeken mee enzo.
Ik denk dat mensen te veel kijken naar de kleine mini dingetjes die er niet echt toe doen. Wel moeilijk doen over melk maar tegelijkertijd wel 2x per week junken en zuipen enzo.![]()
Jw, als je knie knakt wat betekent dat dan? is dat slecht?
AMEN. Mensen die moeilijk doen hoeveel minuten na de training ze een shake moeten nemen en hoelaat ze moeten stoppen met carbs maar ondertussen op grote lijnen keihard falen.
Precies, het moet leuk blijvenKnakken zelf boeit niks, daar kan je oud mee worden. Als je knie knakt of welk ander lichaamsdeel ook maar het doet geen pijn en voelt niet onplezierig dan is er niks aan de hand.
Mijn knie voelt vaak moe though, en t gevoel dat ik "moet" knakken omdat er iets niet ok voelt.
---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------
Dat is denk ik waarom ik redelijk lekker ga. Pak doorgaans al mn trainingen, heb het naar mn zin als ik train, en stress niet teveel.

Update??
Hoe is het met je schouder? Kamp zelf ook met schouderproblemen dus ben altijd wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Kerel hoe gaat het met je knie nou dan? Nog iets meer dan een maandje te gaan.