MuscleMeat

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
hou er maar over op... :(

Misschien een deload ? begin je met bw pull ups 5x12/15. daarna 15kg en dan 30kg je gaat er toch niet op achteruit. Je hebt dit jaar hard getraind denk persoonlijk dat als tot de kerst traint op zoon 75/90% van je wat je nu doet je pees eind opknapt, En dan je in januari weer volle bak er tegen aan, anders blijft dit probleem zich aanhouden :S

Wel smartplan. Vandaag triceps biceps getraind (was echt een ****ing dwijl want gister een wauze nacht gehad niet te zuinig) maar curlsforthegurls met 30 kg oid, dus ging wel prima. Geen extra last van pees, dus thatsgood

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Hmm minder man, luisteren naar je lichaam.
Hoop voor je dat je er niet al te lang mee rond loopt!

thanksbra!

Aha oke dankjewel J-whey ik dacht al, alleen chocomel en shakes etc en je zit de hele dag vol :D

haha ja. Vandaag veel te weinig gegeten en gister ook.. xD zo geen honger ook nu. Maar vannacht maar even goed slapen en morgen weer gains.

Maar hoe fuq gain je deze shit dan heb jij BBC genetica ofzo. Want ik heb ook nooit honger en houd niet van eten xD. Ik dwing mezelf te eten.

Dem feels <3 Dacht echt dat ik de enige was met dit probleem.

ik dwing mezelf tot 3800 kcal eachday, dus dan willen de gains wel

Rare mensen...nooit honger...dwingen tot eten:rolleyes:

Ik moet mezelf dwingen ermee te stoppen..:eating::eating:

haha, weet niet wat k liever heb :P

Hahah ik heb altijd honger, daarom dacht ik ook hij is veel zwaarder en heeft 10x zoveel massa dus hij heeft vast ook meer honger maar zotezien vult chocolademelk dus heel goed :p

2 liter per dag zou ik t makkelijk op volhouden als ik verder niks zou eten.

Klinkt heel bekend, ik heb vrijwel nooit een honger gevoel en ik moet als ontbijt altijd iets vloeibaars pakken omdat het anders niet naar binnen gaat. En over de dag heen moet ik gaan eten omdat het moet, niet omdat ik honger zou hebben. Als ik geen Krachttraining zou doen zou ik aan het crashdiëeten zijn, puur vanwege het ontbrekende hongergevoel :P

I feel you bro :alien:

also, abbo! :D

Welcome, en indd. Als ik een dag niet train kan t zo wezen dat ik een keertje rond 18u denk.. moh.. misschien maar wel iets eten vandaag. :P

En dan eet je van 18:00 tot 24:00 3800kcal. How? :mad:

Pff heb je serieus nooit honger? Als ik half uur wakker ben heb ik al honger haha.
Opzich wel chill lijkt me, al helemaal voor de cut.

Pff heb je serieus nooit honger? Als ik half uur wakker ben heb ik al honger haha.
Opzich wel chill lijkt me, al helemaal voor de cut.

aan de andere kant ook listig, want hij moet zichzelf dwingen om te eten.

ik kan tegenwoordig niet eens meer uitslapen van de honger :mad:

aan de andere kant ook listig, want hij moet zichzelf dwingen om te eten.

ik kan tegenwoordig niet eens meer uitslapen van de honger :mad:

Haha dat heb ik ook. best irritant meestal slap ik 2 uur en ben ik 8 uur wakker omdat ik honger heb.

Van zuivel word je sws pufffy. Maar daar heeft hij volgensmij geen last van :P.

Don't rustle yo jimmies yo.

Ik verklaar alleen wat hier op het forum gezegd word.

broscience for dummies

Melk wordt uit de cut gehaald 2 weken voor een contest i.v.m (suikers) als ik het goed heb weet het niet 100% zeker.
Enigste reden die ik zie om minder melk te drinken, is een teveel aan calcium te verkomen. maar heb ik nog nooit last van gehad.

Pff die zuivel discussie weer.. nog nooit een fatsoenlijke bron gezien.

Melk wordt uit de cut gehaald 2 weken voor een contest i.v.m (suikers) als ik het goed heb weet het niet 100% zeker.
Enigste reden die ik zie om minder melk te drinken, is een teveel aan calcium te verkomen. maar heb ik nog nooit last van gehad.
Te veel calcium is praktisch niet haalbaar zonder supplementen, al drink je 4 liter per dag

Zuivel schrappen om de suikers = u wot m8? Welk doel dient dat dan weer lol

Te veel calcium is praktisch niet haalbaar zonder supplementen, al drink je 4 liter per dag

Zuivel schrappen om de suikers = u wot m8? Welk doel dient dat dan weer lol

dit heb ik ook maar gehoord van iemand die wedstrijd deed..... Daarom zeg ik er ook altijd bij, als ik er niet 100% zeker over ben.

Met melk bedoel ik meer dat ze het vervangen voor iets anders omdat ze op laag kcal aantal zitten en melk dan teveel kcal ineemt ( in hun voedings schema ) en vervangen voor iets anders. mijn achterliggende gedachten

Maar ik meng me maar niet in deze discussie, aangezien ik weet dat ik alleen de basis ken van voeding:D

't maakt in principe toch niet uit of melk nu goed of slecht zou zijn?
écht giftig/slecht zal het heus niet zijn en het is nu eenmaal een hele goede bron van kcal en hoogwaardige eiwitten.
Melk is sowieso compleet qua alle macros.

Ik denk dat ik zonder melk heel erg in de problemen zou komen qua voeding.
Ik doe het in shakes ('s ochtends, 's avonds, soms 's middags zelfs) pak vaak een liter tijdens de workout en maak er ook nog eens (proteïne) pannekoeken mee enzo.

Ik denk dat mensen te veel kijken naar de kleine mini dingetjes die er niet echt toe doen. Wel moeilijk doen over melk maar tegelijkertijd wel 2x per week junken en zuipen enzo. :p

Pfoe... mocht zuivel vocht vasthouden.. dan is dat zaterdag nacht als sneeuw voor de zon verdwenen xD
Project hardcore was fking sick.
Nice pic incoming!

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

IMG-20131216-WA0002_zpsd8dffaa4.jpg

:D

Brute fysiek gast!

Terug
Naar boven