MuscleMeat

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
****ed up van je schouder man. Maar je traint dus gewoon door de pijn heen? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je schouder..

Train je btw volgens een bepaald schema of verzin je ter plekke in de gym wat je gaat doen?

Nee, train om de pijn heen. Oefeningen of spiergroepen die zeer doen pak ik gewoon niet die dag. Vandaag dus een schijt chestworkout gehad.. maar boeit me niet.

Verzin terplekke wat ik doe altijd

Damn k*t van die blessures!

Hoe was Freaqshow trouwens?

****ed up man, wordt voor mn gevoel erger. Had afgelopen week freaqshow en halverwege t feest een half uur op de trap gezeten om t beetje te masseren. Word dr echt knetter van. As zaterdag alweer feesie, ben benieuwd hoe dat gaat haha. VM traint wel redelijk bij voor mn gevoel

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

vandaag chest pakken.. kijken hoe t gaat met dat wrak van een schouder

Klote bra, then again ik had persoonlijk ook niet verwacht dat het beter zou worden.

Nog een maand en dan weet je hopelijk meer, ben benieuwd.

update?

Beetje meer van hetzelfde, knie nog niet over (nu 2 herkansingsweken waarvoor ik de motivatie niet kan opbrengen:(:(:( ) en daarna even achter die mri aan.

Zit nu op 87 kg, hier wat pics:

6722228d-d0ce-40af-a6cd-08759a8e92d2_zps4d52a7b0.jpg

Benen zijn kak, i know. Ogen op deze foto nog groter dan ze zijn. Ben maar op mn handen gaan lopen want ze houden mn lichaamsgewicht niet meer.

IMG-20140131-WA0004-1-1_zps3f7d8273.jpg

20140123_005301-1_zpsf8a99428.jpg

Beest hoor JW!

thanksbro

---------- Toegevoegd om 03:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:56 ----------

Damn k*t van die blessures!

Hoe was Freaqshow trouwens?

lame, sorry for late reply bra, mybad,
Freaqshow was tof alleen die lift sloeg nergens op

---------- Toegevoegd om 03:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:02 ----------

Klote bra, then again ik had persoonlijk ook niet verwacht dat het beter zou worden.

Nog een maand en dan weet je hopelijk meer, ben benieuwd.

na herkansingsweek even erachteraan. Sorry voor uberlate reactie bra

thanksbro

---------- Toegevoegd om 03:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:56 ----------

lame, sorry for late reply bra, mybad,
Freaqshow was tof alleen die lift sloeg nergens op

---------- Toegevoegd om 03:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:02 ----------

na herkansingsweek even erachteraan. Sorry voor uberlate reactie bra

Hahah wat een k*t lift was dat man :p ziet er goed uit op fe fotos man keep it up!

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

Jij wat?

aardig droog nog moet ik zeggen, ik houd het niet vol

chocomel inb4 moet op want houdbaarheidsdatum

Dat dere dreamer bulk :roflol::roflol:

Ondanks de blessures een beestig fysiek! Hoeveel koste alles bij elkaar?

Wtf, nice man.
Als ik zo bulk als jij is mn vp binnen no time +25%

Zal me verbazen als ik de 14 tik haha

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

hahaha:D

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ondanks de blessures een beestig fysiek! Hoeveel koste alles bij elkaar?

thanksbro!

103,60. cheapas**** dus

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Wtf, nice man.
Als ik zo bulk als jij is mn vp binnen no time +25%

thanks bro. kcals tellen :D

Terug
Naar boven