MuscleMeat

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Da ****, heb nu 2 dagen voeding van je bekeken en IIFYM is strong in you.
Ben trouwens ook groot festini-fan, maar dan houdt de vergelijking toch echt op :D
Wat voor balansoefeningen doe jij voornamelijk, want ik zoek er nog paar goede (vooral dynamisch)

BTW

UNfS0.gif

Mn meid had twee dozen gehaald dus ik vreet dr best wat nu :D lekkerrr.
En ben wel van de iifym indd.. gaat prima ook dus zie geen reden te veranderen.. why change a winning team. Toch? :D
Voor mn knie op de legextention alleen de laatste 10 -20 graden met voet iets naar buiten gedraaid, voor de VM, schijnt wat te moeten werken. Werken balanseren op een bosu met een been, en met de andere voet een windroos aftikken, en rekken van quads en hams. Verder onder de douche met ogen dicht haren wassen enzo is ook lastig.

Wokkels en olijfolie, niet bepaald mijn eerste keuze zo, maar als jij er op groeit is het prima toch :D

Ik heb liever een volle buik van wat havermout, eieren en groenten ommelet, but who cares ;)

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 19:41 ----------

Wokkels en olijfolie, niet bepaald mijn eerste keuze zo, maar als jij er op groeit is het prima toch :D

Ik heb liever een volle buik van wat havermout, eieren en groenten ommelet, but who cares ;)

Haha gister was wel even erg slecht indd.. geen zin meer in koken en de meid had geen honger meer. Vanavond pannekoeken, en vreet even paar tomaten en een komkommer oid, heb ik nog iets gezonds op

Mn meid had twee dozen gehaald dus ik vreet dr best wat nu :D lekkerrr.
En ben wel van de iifym indd.. gaat prima ook dus zie geen reden te veranderen.. why change a winning team. Toch? :D
Voor mn knie op de legextention alleen de laatste 10 -20 graden met voet iets naar buiten gedraaid, voor de VM, schijnt wat te moeten werken. Werken balanseren op een bosu met een been, en met de andere voet een windroos aftikken, en rekken van quads en hams. Verder onder de douche met ogen dicht haren wassen enzo is ook lastig.

Vastus medialis? Lijkt me wel vet als dat werkt, keertje proberen

sterke legg pres! Mooie training! wat was je max met pull ups ?

Vastus medialis? Lijkt me wel vet als dat werkt, keertje proberen

schijnt iets de nadruk te leggen, isoleren lukt sowieso niet

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 12:39 ----------

sterke legg pres! Mooie training! wat was je max met pull ups ?

thanks.. maar kan zat sterker haha. benen lopen wel duidelijk achter, is ook wel te zien op contest pics..
1x 60+ ofzo haha

Had je nieuwe log nog niet eerder gezien maar ik volg je weer als stille lezer :D

Erg druk geweest met verhuizen leren werken en trainen laatste paar dagen. Morgen even grote update plaatsen

Still waiting... :sad:;)

Ben benieuwd hoe je de laatste dagen heb gegeten icm de drukte (festini, volle melk en chocola?! :D)

Haha, heb sowieso een hele chocolademousetaart op van, de bakker :D lekkoohh. Maar mn laptop is naar de k*t, dus zal binnenkort alles even updaten als k m weer heb

People, ik plaats komende week geen updates. Werk afgelopen en komende week 60+u p week, echt gesloopt thuis elke keer, loop de hele dag met ijzer te slepen =p
Eerste update komt zodra studie weer begint, de tweede is dat. Sorry for delay

People, ik plaats komende week geen updates. Werk afgelopen en komende week 60+u p week, echt gesloopt thuis elke keer, loop de hele dag met ijzer te slepen =p
Eerste update komt zodra studie weer begint, de tweede is dat. Sorry for delay

klinkt heftig.
wel gewoon tijd om te trainen?

hehe, zijn we wel van je gewend Jw!

hier nemen we geen genoegen mee

Misschien

Terug
Naar boven