AndroidHealthClinic

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Welke oefeningen doe jij allemaal voor je schouders?

Heb zelf ook een blessure (aan 1 kant), hoewel het de laatste tijd aardig goed gaat. :)

Ik train mn schouders al jaren niet op massa, gaat gewoon niet. Doe voor stabiliteit facepulls, endo en exorotatie oefeningen. En foamrollen als het stijf is

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 02:01 ----------

Heb je Osteobolin-C of Super Cissus RX al is geprobeerd voor je schouders? Zat zelf voor een andere blessure te kijken en in alle reviews kwam dit zeer positief over, bij schouder klachten.

Will look into it..! Nog niet geprobeerd. Thanks voor je comment bro!

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 02:02 ----------

Hallo. Met wie heb ik het genoegen?

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 02:03 ----------

DL 225 Kilo, massive!
Sterkte met je blessures etc. (las er even snel overheen)
Zieke fysiek, ik volg je!

Thanks!! Welcome

succes.
ik ben wel benieuwt naar je epic meals :D

het probleem bij u knie is dat voornamelijk enkel het klikken ? Of heb je het gevoel dat je soms vast blijkt te zitten.

het probleem bij u knie is dat voornamelijk enkel het klikken ? Of heb je het gevoel dat je soms vast blijkt te zitten.

Defineer vast zitten.. als ik lang in dezelfde houding zit en ik beweeg weer knakt hij duidelijk hoorbaar. In het filmpje op vorige pagina is het ook goed te horen.
Maar het is niet zo dat hij op slot zit in de zin van dat ik helemaal niet meer kan bewegen.
Het is alleen niet zo dat "alleen knakken" het probleem is. Mn knie voelt erg zwak als ik lang gelopen heb, en heb dan heel erg de drang om te zitten. Ook voel ik de hele dag door een zeurend naar zwak gevoel in mn knie

Defineer vast zitten.. als ik lang in dezelfde houding zit en ik beweeg weer knakt hij duidelijk hoorbaar. In het filmpje op vorige pagina is het ook goed te horen.
Maar het is niet zo dat hij op slot zit in de zin van dat ik helemaal niet meer kan bewegen.
Het is alleen niet zo dat "alleen knakken" het probleem is. Mn knie voelt erg zwak als ik lang gelopen heb, en heb dan heel erg de drang om te zitten. Ook voel ik de hele dag door een zeurend naar zwak gevoel in mn knie

Kraakbeen probleem?

Denk ik zelf ook aan , maar hoop t toch zeker niet..vandeweek afspraak met huisarts en zeuren om mri. Als t indd kraakbeen is ben ik ****ed

Ik zie veel klachten die ikzelf ook ondervind (en ik ben al geopereerd aan kraakbeen in de knie). Triggerpoints eruit halen, zorgt wel voor een positief effect bij mij.

kraakbeen en meniscus zijn veel voorkomende problemen die gekenmerkt zijn met een klik :) MRI zou veel uitsluitsel kunnen bieden of een fatsoenlijk onderzoek door een therapeut :)

Ik zie veel klachten die ikzelf ook ondervind (en ik ben al geopereerd aan kraakbeen in de knie). Triggerpoints eruit halen, zorgt wel voor een positief effect bij mij.

zal voor mri gaan, kijken wat t doet..

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 23:09 ----------

kraakbeen en meniscus zijn veel voorkomende problemen die gekenmerkt zijn met een klik :) MRI zou veel uitsluitsel kunnen bieden of een fatsoenlijk onderzoek door een therapeut :)

inderdaad even zaniken om mri.. of echo?

Btw, how likely zal versleten kraakbeen zijn.. :( ?

Vandaag rug borst triceps gedaan. Geen deadlift (****youuuu knee you're stealing my gains)
Hoogtepunt training 13x100kg lat pulldown nadat ik pullups had geraped, dus gaat lekker.

Zal binnenkort beginnen met trainingen volledig loggen weer

sterke lat pull downs! k*t van je knieen :( Is het een blessure of een afwijking in je knie?

ik heb dat filmpje met die klik maar gauw uitgezet, damn

Is afhankelijk, maar normaal voor kraakbeen moet je vaak een voorafgaand trauma hebben of toch een markante degeneratie wat ik niet zou verwachten op u leeftijd :)

Is afhankelijk, maar normaal voor kraakbeen moet je vaak een voorafgaand trauma hebben of toch een markante degeneratie wat ik niet zou verwachten op u leeftijd :)

Yhanks voor je reacties man, appreciate this.
Als ik die scan heb gehad post ik wel weer wat ze hebben gevonden/niet hebben gevonden.. als jij dan ook je visie zou willen geven zou k dat tof vinden. Hoe meer hoe beter

Heb je soms het gevoel dat je knie niet stabiel aanvoelt en je als het ware, tijdens het stappen, je been verder zou kunnen strekken dan normaal?
Misschien zijn je ligamenten ooit wat verrekt en is je knie dus nu instabiel, met alle gevolgen vandien. Ik ben nieuwsgierig. Laat ons snel eens weten wat het resultaat is van de mri.

Die kans is er ook yasmine :)

Kan zijn dat een afwijking mogelijk voet-rug-heup (kan zelfs tot nek-kaakgewricht gaan) dat er slijtage kan ontstaan zijn door een foute houding.

Ik ben nu in mijn laatste jaar kine en revalidatie wetenschappen, wil gerust wel eens kijken maar zo super ervaren ben ik dus ook nog niet. Ik raad je gewoon aan om eens rond te horen naar een kine/osteopaat die je eens van kop tot teen wilt onderzoeken en vaak kom je dan wel tot een goede conclusie.

Maar heb al wat leed ondergaan met mijn knie (operatie meniscus, kruisband, kruisband opnieuw gescheurd, geen kruisband,... met als gevolg dat mijn rechterknie heel onstabiel is en dus bijna niet bruikbaar is voor onverwachte bewegingen)

Vind t tof hoeveel mensen er op reageren..! Echt super. Ik hou jullie op de hoogte.

Ga dit ook volgen man :thumbs:
Succes met je knie!

sterke lat pull downs! k*t van je knieen :( Is het een blessure of een afwijking in je knie?

Die kans is er ook yasmine :)

Kan zijn dat een afwijking mogelijk voet-rug-heup (kan zelfs tot nek-kaakgewricht gaan) dat er slijtage kan ontstaan zijn door een foute houding.

Ik ben nu in mijn laatste jaar kine en revalidatie wetenschappen, wil gerust wel eens kijken maar zo super ervaren ben ik dus ook nog niet. Ik raad je gewoon aan om eens rond te horen naar een kine/osteopaat die je eens van kop tot teen wilt onderzoeken en vaak kom je dan wel tot een goede conclusie.

Maar heb al wat leed ondergaan met mijn knie (operatie meniscus, kruisband, kruisband opnieuw gescheurd, geen kruisband,... met als gevolg dat mijn rechterknie heel onstabiel is en dus bijna niet bruikbaar is voor onverwachte bewegingen)

Maar even jullie 4 gequote omdat jullie er miss wat meer vanaf weten dan gemiddeld volger in mn log.
Maar ivm eventueel gescheurde ligamenten, die zijn op een echo niet te zien volgens mij he?
Ik denk dat een mri MET contrastvloeistof het beste werkt?

Terug
Naar boven