Fitness Seller

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik durf bijna niet, maar
HALLO!
Dat is ****ing lang geleden, en een schijtperiode achter de rug, zit allemaal niet zo mee maar /care:D Sinds kort verhuisd en we gaan nu toch maar weer proberen de log-draad op te pakken.
Ik ben in de tussentijd wel blijven trainen. Deadlift PR staat onderhand op 225 strapless en beltless (zie filmpje). Was het niet mn k*tknie, dan had ie nog wel hoger gestaan.
http://www.youtube.com/watch?v=2TtrhbbrmL0

Anyway, laatste paar maanden is de knie pijn erger geworden. Rontgen gehad, niks op te zien. Heb me aangemeld bij een huisarts (verhuisd enzo, dus ook nieuwe arts zoeken) vorige week, dus ik hoop dat dat aankomende week misschien een afspraak voort brengt, waardoor ik kan gaan huilen voor een mri/echo.

Misschien kan iemand wat met dit filmpje+beschrijving?
http://www.youtube.com/watch?v=fzB7wYwVMqU

Atm zit ik op 3500 kcal, gewicht is 85-86 kg.
Zal foto van current shape posten, ben zeker tevreden over rug. (hoewel geen deadlifts meer voorlopig :( )

en de current shape

[afbeelding niet meer beschikbaar] (niet helemaal eerlijk, was na een lange warme douche, maar vond t wel gruwelijke pic)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf.. wie neemt een video nou schuin op? wel mooie laatste foto

Nice man, ik volg nog steeds.
Feli met je pr

Vette deadlift! en vette aders haha zie je dat altijd zo duidelijk?

Goeie dl JW!

Maar laat het lekker achterwege, je knie vind nie lekker..
Klote als je straks geen lb meer kunt doen alleen vanwege het deadliften. Blijf respect voor je hebben, zoveel blessures en toch een mooi fysiek!

Goeie dl JW!

Maar laat het lekker achterwege, je knie vind nie lekker..
Klote als je straks geen lb meer kunt doen alleen vanwege het deadliften. Blijf respect voor je hebben, zoveel blessures en toch een mooi fysiek!

thanks bro ..! jij zit ook niet stil zo te zien!

[Link niet meer beschikbaar]

progressie van de laatste anderhalf jaar. Toch leuk om zo te zien dat je welzeker vooruit gaat

zeker goede progressie! maar ook betere belichting ;)

Aaah, daar ben je weer! Eindelijk! ;-)
Een mooie progressie!

Welke oefeningen doe jij allemaal voor je schouders?

Heb zelf ook een blessure (aan 1 kant), hoewel het de laatste tijd aardig goed gaat. :)

Heb je Osteobolin-C of Super Cissus RX al is geprobeerd voor je schouders? Zat zelf voor een andere blessure te kijken en in alle reviews kwam dit zeer positief over, bij schouder klachten.

DL 225 Kilo, massive!
Sterkte met je blessures etc. (las er even snel overheen)
Zieke fysiek, ik volg je!

Terug
Naar boven