Fitness Seller

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Epic dagnachtritme reporting in.

Anyway, vandaag wel redelijke train gehad, beetje kort alleen. Triceps zat knalvol, en 3 setjes biceps gedaan maar was even vlot alles afmaken. Vooral pompsetjes gedaan, geen bijzondere krachtsetjes. Knie gaat belachelijk kleaute, ben blij als ik die scan heb gehad en ik weet wat er nu precies is.
Morgen Rug traps forearms(training beetje aangepast) Die zal ik even loggen als het buffelen goed gaat. Training van vandaag niet bijzonder om te lezen.

Jammer van je Knie...
Succes met het trainen vandaag

Training vrijdag samen met Markrot gepakt, ging wel lekker.

Pullups
10x
10x
12x
10x
14x (tussendoor 10sec pauze na 8reps)

Lat pulldown
8x100
(Last van mn hand, dag ervoor schoot er pijn in, ook wat blauw)
20x70
14x70

Vertical traction
10x105
20x80
20x70

BOR
10x70
10x90
20x90

Bent over flyes (langzaam en licht, k*t Schouders)
10x8 per hand, 4 setjes

Sideraises geprobeerd maar voelde niet op dus gestopt.

Windshield wipers 10reps 3 setjes
Triceps nog even volgeknald

Laatst bewerkt:
sterke lpd :O

Respect dat je ondanks alle blessures toch zo goed kan gainen kerel. Zieke shape. Jelly as phuck :o

Hoezo denk je aan een gescheurd ligament (en waar?).
Loop atm ook met schouder/knie blessure, net MRI gehad (aan knie) maar dat heeft een goede 6 jaar geduurd voordat ik die eindelijk kreeg. In de NHG standaard staat ook dat er in principe geen meerwaarde is voor MRI tenzij je geopereerd word. Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan voor je knie (met fysio, dokter)?

Weet je overigens al wat je aan je schouder hebt?

Respect dat je ondanks alle blessures toch zo goed kan gainen kerel. Zieke shape. Jelly as phuck :o

Hoezo denk je aan een gescheurd ligament (en waar?).
Loop atm ook met schouder/knie blessure, net MRI gehad (aan knie) maar dat heeft een goede 6 jaar geduurd voordat ik die eindelijk kreeg. In de NHG standaard staat ook dat er in principe geen meerwaarde is voor MRI tenzij je geopereerd word. Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan voor je knie (met fysio, dokter)?

Weet je overigens al wat je aan je schouder hebt?

Thanks bro.
Ligamenten rond schoudergewricht maybe. Zijn erg instabiel en doen zeer als ik op mn handen/ellebogen leun, terwijl ik verder best veel stabiliteit train.
Wat was er op jouw mri te zien? Mri van knie of schouders gemaakt?

Ik heb denk een behandeling of 20ish gehad bij 4 verschillende fysios over 1, 5 jaar verspreid. Verder steunzolen gekocht (duurrr) paar afspraken bij podoloog gehad, en een kniebrace aangeschaft. Train meermaal weeks stabiliteit op een bosubal, geen zware beenoefeningen, geen deadlifts (icryeverytime)... ben t helemaal zat

Thanks bro.
Ligamenten rond schoudergewricht maybe. Zijn erg instabiel en doen zeer als ik op mn handen/ellebogen leun, terwijl ik verder best veel stabiliteit train.
Wat was er op jouw mri te zien? Mri van knie of schouders gemaakt?

Ik heb denk een behandeling of 20ish gehad bij 4 verschillende fysios over 1, 5 jaar verspreid. Verder steunzolen gekocht (duurrr) paar afspraken bij podoloog gehad, en een kniebrace aangeschaft. Train meermaal weeks stabiliteit op een bosubal, geen zware beenoefeningen, geen deadlifts (icryeverytime)... ben t helemaal zat

Know that feel :( Ik zit ook al jaar met p*ssy weight, vrijwel geen gains, dan wel achteruitgang. Om gek van te worden.

Zelf ook redelijk zelfde traject doorlopen. Talloze fysio behandelingen (eerste dus zo'n prutser die niks anders deed dan dry needlen, zonder zelf ook maar even logisch na te denken, laat staan een behandelplan opstellen), steunzolen, shitload aan stabiliteits oefeningen, wat bij mij overigens in het begin flink verschil maakte, maar uiteindelijk probleem niet weg liet gaan en na verloop van tijd weer erger werd (klikkende knieën).

MRI heb ik tot nu toe alleen van knie. Krijg maandag de uitslag, maar betwijfel dat echte probleem daar te zien is. Lijkt er nu meer op dat het probleem, of iig een deel, in m'n heupen zit.

Hebben fysio/huisart bij jou verder geen uitspraak gedaan over wat het zou kunnen zijn?
Ik zou als ik jouw was (als je huisarts je verder niet door wilt sturen), ff een goed gesprek met je fysio houden, desnoods nieuwe zoeken. Vragen om een duidelijk behandelplan (dus wil dit en dat bereiken binnen een bepaalde tijd, bv. betere stabiliteit), zodat je aan het einde dan kan evalueren en van daaruit verder stappen kan nemen. Dus als je al je trainingdoelen hebt behaald, maar het tegen verwachting in slechter, of niet beter, is geworden, zou dat toch een signaal voor fysio moeten zijn dat er geen indicatie meer is voor fysiotherapie en je mischien toch maar door moet sturen naar orthopeed (voor MRI, o.i.d.).

Same overigens voor je schouder, als het na al die jaren nog niet beter is denk ik ook niet dat het nog veel beter word (zonder uit te zoeken wat er is / behandelplan op te stellen).

Laatst bewerkt:
Know that feel :( Ik zit ook al jaar met p*ssy weight, vrijwel geen gains, dan wel achteruitgang. Om gek van te worden.

Zelf ook redelijk zelfde traject doorlopen. Talloze fysio behandelingen (eerste dus zo'n prutser die niks anders deed dan dry needlen, zonder zelf ook maar even logisch na te denken, laat staan een behandelplan opstellen), steunzolen, shitload aan stabiliteits oefeningen, wat bij mij overigens in het begin flink verschil maakte, maar uiteindelijk probleem niet weg liet gaan en na verloop van tijd weer erger werd (klikkende knieën).

MRI heb ik tot nu toe alleen van knie. Krijg maandag de uitslag, maar betwijfel dat echte probleem daar te zien is. Lijkt er nu meer op dat het probleem, of iig een deel, in m'n heupen zit.

Hebben fysio/huisart bij jou verder geen uitspraak gedaan over wat het zou kunnen zijn?
Ik zou als ik jouw was (als je huisarts je verder niet door wilt sturen), ff een goed gesprek met je fysio houden, desnoods nieuwe zoeken. Vragen om een duidelijk behandelplan (dus wil dit en dat bereiken binnen een bepaalde tijd, bv. betere stabiliteit), zodat je aan het einde dan kan evalueren en van daaruit verder stappen kan nemen. Dus als je al je trainingdoelen hebt behaald, maar het tegen verwachting in slechter, of niet beter, is geworden, zou dat toch een signaal voor fysio moeten zijn dat er geen indicatie meer is voor fysiotherapie en je mischien toch maar door moet sturen naar orthopeed (voor MRI, o.i.d.).

Same overigens voor je schouder, als het na al die jaren nog niet beter is denk ik ook niet dat het nog veel beter word (zonder uit te zoeken wat er is / behandelplan op te stellen).

Mooi k*t man. Hou me op de hoogte van de ontwikkelingen bij jou als je wil.
Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij een orthopeed. Ga gewoon flink zielig doen en hopen op mri.
Fysio denkt aan niet goed sporende knieschijf. Maar kan ook kraakbeenprobleem zijn.

Woon jij in Nederland of belgie? Want in nl kan je alleen via een orthopeed een mri krijgen..fysio en huisarts gaan daar niet over (helaas..)

Mooi k*t man. Hou me op de hoogte van de ontwikkelingen bij jou als je wil.
Aanstaande donderdag heb ik een afspraak bij een orthopeed. Ga gewoon flink zielig doen en hopen op mri.
Fysio denkt aan niet goed sporende knieschijf. Maar kan ook kraakbeenprobleem zijn.

Woon jij in Nederland of belgie? Want in nl kan je alleen via een orthopeed een mri krijgen..fysio en huisarts gaan daar niet over (helaas..)

Klopt, maar fysio/huisarts kan wel een brief naar orthopeed schrijven. Ik mocht daardoor iig meteen door voor een MRI.

Maar lekker dat je wel afspraak bij orthopeed hebt kunnen regelen, ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Nette pull-ups man!
Succes bij de orthopeed

Hey jw hoe gaat het met de knie al resultaten gehad ? Je laat maar iets weten indien ik je kan helpen !

Nette pull-ups man!
Succes bij de orthopeed

thanks!

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Hey jw hoe gaat het met de knie al resultaten gehad ? Je laat maar iets weten indien ik je kan helpen !

he man, thanks voor interesse!
Morgen heb ik afspraak staan, ik laat t je weten zodra ik iets heb!

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Training maandag 11-11

Rug biceps
(plan was borst er nog bij te doen maar ging erg lekker met rug dus die verrot gemaakt)

Begonnen met armfiets en 3x15 facepulls

Pullups
10x
12x
3x +60kg
7x +20kg
10x

Vertical traction
12x105
14x105
10x80 - 10x70

Lat pulldown
7x100
7x80
4x100- 4x80 - 4x70 - 6x60 - 6x40 (he le maal vol)
8x70

BOR
15x70
12x90
15x90 - 5x90

Hyperextentions
15
12
12
15

barbell curls
5x50
5x50
4x50

chinups
8x
7x

cable curls
8x35 - 8x25 - 8x20 - 5x15

Ez bar concentration curls
25x15kg

DAHTPUMPPP

fotos koud genomen:
IMG-20131113-WA00041_zps629b7104.jpg

IMG-20131113-WA0005_zps9c03e73e.jpg

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Training 13-11

Borst triceps

Lekker lopen knallen, had niet zoveel meer last van mn schouder als gister. voer allle borstoefeningen echt knijpend uit ipv zware gewichten pakken.. toch nog goede pomp te krijgen zo en minder last van schouders

Warming up:
armfiets 3 minuutjes
3 setjes facepulls
2 setjes endo/exo rotatie

Dumbbel flyhouding press
12x10kg
20x12kg
10x18kg
10x20kg
10x28kg
15x16kg

pec deck
15x45kg
15x50kg
12x60kg
12x50kg

one arm cable chest pull van boven naar beneden (echt voor mij de beste oefening om chest vol te knijpen)
10x7kg
10x7kg
10x7kg

cable crossover van onderuit
10x10kg
10x10kg
10x10kg
15x10kg

triceps cable pushdown
12x20kg-8x25kg-6x30kg
12x20kg
10x20kg vasthouden onderin, brede grip

cable pulldown
20x10kg-15x13kg-10x15kg
10x18kg
10x15kg

overhead tric extention
7x12kg
7x12kg
7x12kg

POOOMMMPPPFUAAACKK. Echt t gevoel dat mn triceps zouden klappen. Half uur na de training foto gemaakt toen pomp al redelijk weg was:
tric_zpsb98890f8.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
sicke tricep!

What pull-ups met 60 kg, Nice!
Dikke trainingen gast en een strakke fysiek

60kg pullups watafak, was net blij dat ik nu 5x5x20kg kan xD

goeie tricep, merlin'

Tenk joe

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Bro..! Gister bij orthopeed geweest, hij heeft een aantal tests gedaan en gekeken, en kwam tot de conclusie dat het geen meniscus of kruisband was, maar een niet goed sporende knieschijf. (Dat wist ik dus al)
Hij zei dat hij daar qua operaties niet veel mee kon om het zeker weten beter te maken en dat was het dan.
Heb dus gezegd dat ik dat al wist en dat ik al lang met die klachten loopt en wat ik er dan aan moet doen, waarop hij zei dat ik mn been training weer moest oppakken... mocht het over drie maanden nog niks minder zijn dan wou hij wel een mri maken maar hij denkt niet dat hier veel op te zien is..
Nog geen zak verder dus. -_- :(

Word je weer afgewimpeld door een orthopeed helaas. Volgende keer moet je een brief laten schrijven door je fysio/manueel dat ze al alle mogelijke dingen hebben gedaan en dat ze het niet helemaal vertrouwen, waarna ze vragen om een MRI.

Ga je nu beginnen met het trainen van de benen?

Word je weer afgewimpeld door een orthopeed helaas. Volgende keer moet je een brief laten schrijven door je fysio/manueel dat ze al alle mogelijke dingen hebben gedaan en dat ze het niet helemaal vertrouwen, waarna ze vragen om een MRI.

Ga je nu beginnen met het trainen van de benen?

Ja inderdaad.. ik had dr nog aan gedacht mn fysio een mail te sturen, met een brief naar de orthopeed maar is dr niet meer van gekomen helaas. Verbaasde me eigenlijk wel dat hij me weg wilde sturen zonder plan of vooruitzicht, dus in die zin blij dat ik nog de belofte heb meegekregen over 3 maanden een mri te krijgen als t niet minder is. Heb m alleen ook gezegd dat ik niet zou weten waarom t anderhalf jaar aanhoudt en dan in een keer minder is na drie maanden, maargoed.
Ik ga gewoon rustig beginnen denk ik. Gister 60 bodyweight squats gedaan en paar setjes eenbenig legpressen op 45 kilo oid. Voel vandaag geen extra irritatie, maar wel gewoon de standaard 'pijn'

Terug
Naar boven