Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Ja inderdaad.. ik had dr nog aan gedacht mn fysio een mail te sturen, met een brief naar de orthopeed maar is dr niet meer van gekomen helaas. Verbaasde me eigenlijk wel dat hij me weg wilde sturen zonder plan of vooruitzicht, dus in die zin blij dat ik nog de belofte heb meegekregen over 3 maanden een mri te krijgen als t niet minder is. Heb m alleen ook gezegd dat ik niet zou weten waarom t anderhalf jaar aanhoudt en dan in een keer minder is na drie maanden, maargoed.
Ik ga gewoon rustig beginnen denk ik. Gister 60 bodyweight squats gedaan en paar setjes eenbenig legpressen op 45 kilo oid. Voel vandaag geen extra irritatie, maar wel gewoon de standaard 'pijn'
Zo belachelijk is dat idd. Kreeg destijds hetzelfde te horen van m'n huisarts, op dat moment was ik dus al 6 jaar bezig

Maar goed, mooi dat je iig een belofte hebt voor een MRI. Zelf er idd bovenop blijven zitten want ze wimpelen je zo af zonder dat er daadwerkelijk ook iets gebeurd. Heeft orthopeed verder nog verklaringen gegeven voor niet sporende patella?
Heb je trouwens toevallig last van x of o benen JW?

Ben het zelf vergeten na te vragen, zal ik morgen/overmorgen wel ff doen want wil het nu ook wel graag zeker weten, maar als ik zo wat studies lees zie ik in principe overal staan VMO niet te isoleren/meer te benadrukken valt.
thanks bros