- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Maar voel me toch wel half half goed dus als ik de sportschool sta dalijk zal ik er weer alles aan doen toch een ´´goede´´ schoudertraining neer te zetten zo net voor de vakantie.Haha ja tot dan!
Bedankt, gaat helemaal goedkomen.
The ****, dikke midden rug maat!
In combi met dikke lats zeker vet, maar nu ziet het iets wat overpowered uit.
. Nu weer lekker een jaar non stop knallen en verder bouwen.jaap die moest kotsen ohohohohhhhh. hahahaha was leuk om een keer met je samen te trainen![]()
.
.Komt er n x n andere Tymen in mijn sportschool, ben ik er niet...
T lijkt wel of je n bochel hebt man op die foto, hoe kan dat?
. Een bochel? Geen idee, ik heb wel een holle rug maar voor de rest is er volgens mij niets mis mee.Haha ja we waren er zo´n beetje halverwege de middag, jou trainingsmaatje was er wel dus ik had jou ook nog wel verwacht maar helaas. Een bochel? Geen idee, ik heb wel een holle rug maar voor de rest is er volgens mij niets mis mee.

Kijk naar de door jou geposte foto en oordeel zelf...![]()
... Tijdens vakantie en in mijn sportschool krijg ik ook vaak opmerkingen over mijn ´´grote´´ traps maar ik heb nog nooit iets gehoord over een bochel of vreemde rug dus dat zal dan wel aan de foto liggen. Ik zal binnenkort wel even proberen een betere/duidelijkere foto te posten.Ja ik zie niet echt iets afwijkends ofzo, misschien dat mijn traps wat voorlopen op de rest en het er dan wat apart uitziet... Tijdens vakantie en in mijn sportschool krijg ik ook vaak opmerkingen over mijn ´´grote´´ traps maar ik heb nog nooit iets gehoord over een bochel of vreemde rug dus dat zal dan wel aan de foto liggen. Ik zal binnenkort wel even proberen een betere/duidelijkere foto te posten.