AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Boven je hoofd werken is een b*ch

• Topic Starter Topic Starter
Boven je hoofd werken is een b*ch

ja idd, werkt niet echt mee aan goed herstel van mijn schouders gedurende de week:p. Maar voel me toch wel half half goed dus als ik de sportschool sta dalijk zal ik er weer alles aan doen toch een ´´goede´´ schoudertraining neer te zetten zo net voor de vakantie.

Vrijdag

MP
3 opwarmsetjes
4x 55
2x6x 50

Dumbbell shoulder press
8x 22
7x 22
9x 20

Dumbbell side raise
12x 8
2x10x 8

Dips
10x BW
7x BW
2x6x BW

Dumbbell skullcrushers
10x 12
12x 10
10x 10

Tricep rope pushdowns
12x 30
11x 30
12x 25

Rope crunches
3x25x 50

Super set leg raise en side bend
20x BW 15x 20
20x BW 15x 20
20x BW 15x 20

Laatste training voor de vakantie, viel me nog niet helemaal tegen. Als ik geen vermoeide schouders had gehad zat er wel wat meer in bij de schouder oefeningen maar nu lekker vakantie en daarna er weer vol tegenaan. Tot over 2 weken!

tot volgende week in middelburg hahah

Geniet van je vakantie:thumb:

tot volgende week in middelburg hahah
Haha ja tot dan!

Bedankt, gaat helemaal goedkomen.

Hier nog even een rug foto voordat ik op vakantie ga

2090c9e.jpg

Laatst bewerkt:
traps lijken huges!

lats zijn ook goed wijdt!

The ****, dikke midden rug maat!
In combi met dikke lats zeker vet, maar nu ziet het iets wat overpowered uit.

Je rug ziet er wel wat vaag uit man:P

Holy crap. Huge:P

jaap die moest kotsen ohohohohhhhh. hahahaha was leuk om een keer met je samen te trainen :D

traps lijken huges!

lats zijn ook goed wijdt!

The ****, dikke midden rug maat!
In combi met dikke lats zeker vet, maar nu ziet het iets wat overpowered uit.

Je rug ziet er wel wat vaag uit man:P

Bedankt voor de leuke reacties jongens, op vakantie in Renesse heb ik ook echt enorm veel leuke reacties gehad met name ook over mijn rug. Zelfs het bar personeel dee allemaal rare poses als ik een drankje ging halen:p. Nu weer lekker een jaar non stop knallen en verder bouwen.

jaap die moest kotsen ohohohohhhhh. hahahaha was leuk om een keer met je samen te trainen :D

Haha ssst. Ik hoop dat we nog is een keer samen kunnen trainen als ik wel gewoon fit ben haha. Die training was niet echt om over naar huis te schrijven:p.

Echte beer word je:thumb:
een grizzly xd

Komt er n x n andere Tymen in mijn sportschool, ben ik er niet...
T lijkt wel of je n bochel hebt man op die foto, hoe kan dat?

Komt er n x n andere Tymen in mijn sportschool, ben ik er niet...
T lijkt wel of je n bochel hebt man op die foto, hoe kan dat?

Haha ja we waren er zo´n beetje halverwege de middag, jou trainingsmaatje was er wel dus ik had jou ook nog wel verwacht maar helaas:p. Een bochel? Geen idee, ik heb wel een holle rug maar voor de rest is er volgens mij niets mis mee.

Haha ja we waren er zo´n beetje halverwege de middag, jou trainingsmaatje was er wel dus ik had jou ook nog wel verwacht maar helaas:p. Een bochel? Geen idee, ik heb wel een holle rug maar voor de rest is er volgens mij niets mis mee.

Kijk naar de door jou geposte foto en oordeel zelf... ;)

Kijk naar de door jou geposte foto en oordeel zelf... ;)

Ja ik zie niet echt iets afwijkends ofzo, misschien dat mijn traps wat voorlopen op de rest en het er dan wat apart uitziet???... Tijdens vakantie en in mijn sportschool krijg ik ook vaak opmerkingen over mijn ´´grote´´ traps maar ik heb nog nooit iets gehoord over een bochel of vreemde rug dus dat zal dan wel aan de foto liggen. Ik zal binnenkort wel even proberen een betere/duidelijkere foto te posten.

zo'n double bicep ding.Voor de v-look:)

Ja ik zie niet echt iets afwijkends ofzo, misschien dat mijn traps wat voorlopen op de rest en het er dan wat apart uitziet???... Tijdens vakantie en in mijn sportschool krijg ik ook vaak opmerkingen over mijn ´´grote´´ traps maar ik heb nog nooit iets gehoord over een bochel of vreemde rug dus dat zal dan wel aan de foto liggen. Ik zal binnenkort wel even proberen een betere/duidelijkere foto te posten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven