- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Oh die kerel van dit forum, dan trek ik mn opmerking terug.
thanx brah, thanx

goede training jaap!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh die kerel van dit forum, dan trek ik mn opmerking terug.

.Bedankt Bart, ik schrok er zelf van
.
)
.Training ging wel lekker, nog steeds niet zoals ik wil maarja. BOR wel een pr kunnen pakken maar de rest is nog niet goed. Ook nog last van mijn triceps merkte ik van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen bij borst geen last van. Traps en achterkant schouders heb ik laten zitten want ik werk nog steeds 9 uur op een dag boven mijn hoofd en wil wel mijn productie halen./QUOTE]
Je bent te goed voor deze wereld Japie.
Trainingen gaan weer goed, goeie bench.
Training ging wel lekker, nog steeds niet zoals ik wil maarja. BOR wel een pr kunnen pakken maar de rest is nog niet goed. Ook nog last van mijn triceps merkte ik van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen bij borst geen last van. Traps en achterkant schouders heb ik laten zitten want ik werk nog steeds 9 uur op een dag boven mijn hoofd en wil wel mijn productie halen./QUOTE]
Je bent te goed voor deze wereld Japie.
Trainingen gaan weer goed, goeie bench.
Haha was ik maar te goed voor deze wereld dan benchde ik nu 500kg. Bedankt Reus, in jou ogen is het niet eens een opwarmgewicht maar ik ben er toch wel blij mee. Ik wil vanaf volgende week een ub/lb gaan volgen en 2x gaan benchen + er een flinke bulk tegenaan gooien dus ik hoop snel mijn bench op te krikken.
Ah mooi, je wordt nog eens verstandig
Zomervakantie is voorbij en iedereen gaat ineens weer vreten...
.Lekka lekka. Mooie BOR ook. Dat geloof ik wel met zo'n rug xD
.Mooie training Jaap! Back on track, nu dus verder knallen.
Succes!
.Bedankt junglemes, hou je zelf trouwens ook een log bij ergens? Of wat zijn je eigen stats met trainen? Wel leuk om te weten.

.Ey, leuk dat je dat vraagt. Ik train sinds ik lid ben hier (januari). Mijn gewicht schommelt rond de 80kg met een vetpercentage van 12/13% bij 1.75m.
Ik twijfel nog om een log bij te houden eerlijk gezegd, want ben echt lui met het noteren van mijn trainingen. Ik zwerf vaak rond bij andere loggers om inspiratie op te doen.
Ik open nu wel een log dan, ben sinds gisteren begonnen met cutten dus dan houd ik dat wel een tijdje wel bij hehe![]()
.
.