XXL Nutrition

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice on those dips!

• Topic Starter Topic Starter
Maandag

BOR
6x 75
8x 65
10x 60

Pull ups
9x BW
6x BW
5x BW (laatste niet strikt)

T-bar rows
8x 55
2x12x 45

Lat pulldown
6x 60
10x 50
12x 45

Row machine
6x 90
2x12x 55 (lekker strikt en langzaam uitgevoerd)

Training ging wel lekker, nog steeds niet zoals ik wil maarja. BOR wel een pr kunnen pakken maar de rest is nog niet goed. Ook nog last van mijn triceps merkte ik van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen bij borst geen last van. Traps en achterkant schouders heb ik laten zitten want ik werk nog steeds 9 uur op een dag boven mijn hoofd en wil wel mijn productie halen.

thanx brah, thanx :mad:

goede training jaap! :)

Bedankt Tymen, was leuk een keer samen te trainen. Hopelijk kunnen we het nog een keer over doen als ik geen kater heb:p.

Bedankt Bart, ik schrok er zelf van:p.

Dinsdag

Bench press
5x 75 (yes, dit duwde ik voor de vakantie ook:D)
7x 70
4x 70

Incline dumbbell press
5x 28
9x 24
8x 22

Decline dumbbell press
9x 24
8x 22
9x 20

Lying cable fly's
8x 40
9x 30
15x 20

Erg tevreden, zit weer op mijn oude niveau kwa borst. Volgende week dus weer tijd om flink wat pr's te gaan zetten:D.

Training ging wel lekker, nog steeds niet zoals ik wil maarja. BOR wel een pr kunnen pakken maar de rest is nog niet goed. Ook nog last van mijn triceps merkte ik van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen bij borst geen last van. Traps en achterkant schouders heb ik laten zitten want ik werk nog steeds 9 uur op een dag boven mijn hoofd en wil wel mijn productie halen./QUOTE]

:roflol:
Je bent te goed voor deze wereld Japie.
Trainingen gaan weer goed, goeie bench.

Training ging wel lekker, nog steeds niet zoals ik wil maarja. BOR wel een pr kunnen pakken maar de rest is nog niet goed. Ook nog last van mijn triceps merkte ik van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen bij borst geen last van. Traps en achterkant schouders heb ik laten zitten want ik werk nog steeds 9 uur op een dag boven mijn hoofd en wil wel mijn productie halen./QUOTE]

:roflol:
Je bent te goed voor deze wereld Japie.
Trainingen gaan weer goed, goeie bench.

Haha was ik maar te goed voor deze wereld dan benchde ik nu 500kg. Bedankt Reus, in jou ogen is het niet eens een opwarmgewicht maar ik ben er toch wel blij mee. Ik wil vanaf volgende week een ub/lb gaan volgen en 2x gaan benchen + er een flinke bulk tegenaan gooien dus ik hoop snel mijn bench op te krikken:).

Ah mooi, je wordt nog eens verstandig :thumbs:
Zomervakantie is voorbij en iedereen gaat ineens weer vreten...

Lekka lekka. Mooie BOR ook. Dat geloof ik wel met zo'n rug xD

Ah mooi, je wordt nog eens verstandig :thumbs:
Zomervakantie is voorbij en iedereen gaat ineens weer vreten...

Haha ja nu doe ik lichamelijk werk van 7 tot 5 dus zou ik veel meer moeten eten om te bulken dan dat ik na volgende week van 7 tot 5 rustig op kantoor zit. Bovendien kan ik op kantoor continu eten wanneer ik wil en nu heb ik al moeite het eten wat ik nu neem binnen de tijd op te eten:p.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 21:30 ----------

Lekka lekka. Mooie BOR ook. Dat geloof ik wel met zo'n rug xD

Bedankt Dwarf, rug is ook wel mijn sterkste punt denk ik:).

Mooie training Jaap! Back on track, nu dus verder knallen.
Succes!

Bedankt junglemes, hou je zelf trouwens ook een log bij ergens? Of wat zijn je eigen stats met trainen? Wel leuk om te weten:).

Ey, leuk dat je dat vraagt. Ik train sinds ik lid ben hier (januari). Mijn gewicht schommelt rond de 80kg met een vetpercentage van 12/13% bij 1.75m.

Ik twijfel nog om een log bij te houden eerlijk gezegd, want ben echt lui met het noteren van mijn trainingen. Ik zwerf vaak rond bij andere loggers om inspiratie op te doen.

Ik open nu wel een log dan, ben sinds gisteren begonnen met cutten dus dan houd ik dat wel een tijdje wel bij hehe :)

hoppa, terug op niveau! nice

Donderdag

Squat
7x 85
5x 85
5x 85
6x 80

Dumbbell lunges
3x8x 18

Leg extensions
12x 60
8x 60
11x 50

Calf raises
17x 85
16x 85
16x 85

Chin ups
8x BW +6kg
7x BW
6x BW

Zottman curls
6x 16
8x 12
12x 10 (laatste 2 wat cheaten)

Machine curls
6x 22,5
9x 17,5
11x 12,5

Training ging een stuk lekkerder dan de vorige keer, ondertussen zit ik nu alweer in de trein bij Gorichem opweg naar Zeeland. Schouders/triceps doe ik morgen dus weer in Middelburg:D.

Ey, leuk dat je dat vraagt. Ik train sinds ik lid ben hier (januari). Mijn gewicht schommelt rond de 80kg met een vetpercentage van 12/13% bij 1.75m.

Ik twijfel nog om een log bij te houden eerlijk gezegd, want ben echt lui met het noteren van mijn trainingen. Ik zwerf vaak rond bij andere loggers om inspiratie op te doen.

Ik open nu wel een log dan, ben sinds gisteren begonnen met cutten dus dan houd ik dat wel een tijdje wel bij hehe :)

Mooi man, ik heb je log gezien. Ziet er al goed uit alleen zou ik dat cutten nu maar op geven. De zomer is toch alweer voorbij. Ik zou lekker gaan cleanbulken;).

hoppa, terug op niveau! nice

Haha ja, nog niet helemaal hoor:P.

Tot morgen dan! ;)

Nee, om een uur of 4

haha Zottman curls:roflol: grappig
Nette squats!

squats komen in de buurt van de 100 kilo:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven