XXL Nutrition

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmm geen idee dan, ik vind het er zelf niet heel raar uitzien ofzo zal wel aan de foto liggen of aan hoe ik de pose uitvoer. En als het al een bochel ofzo zou zijn is dat schadelijk ofzo?:p

Dit is trouwens een soort beginpic:
[Link niet meer beschikbaar]

hier is dat nog helemaal niet dus zal dan wel gewoon spier zijn toch?

zo ff alle logjes weer doorlezen! Gaat ie nog goed hiero kerel?

Maandag

BOR
12x stang
8x 40
5x 60

6x 72,5
8x 65
9x 60

Pull ups
9x BW
6x BW
4x BW

T-bar row
9x 55
8x 55
10x 50

Row machine
8x 90
10x 80
10x 75

Lat pulldown
6x 55
8x 50
10x 45

Dumbbell shrugs
14x 32
12x 32
12x 32

Bent over fly's
12x 8
10x 8
12x 7

Eerste serieuze training weer na 2 weken flink zuipen en slecht/weinig eten. Vooral de pull ups vielen me heel vies tegen. Rows zijn ongeveer gelijk gebleven als voor mijn vakantie alleen waren ze niet echt lekker strikt zoals normaal. Ik merkte ook dat na de T-bar row ik eigenlijk al leeg was. Morgen meer kracht/energie hopelijk. Ik ben voorlopig ook even vrij van werk tot mijn baas belt dus dat is opzich ook niet verkeerd om er weer even in te komen:).

zo ff alle logjes weer doorlezen! Gaat ie nog goed hiero kerel?

Mooi mooi, ja hoor alleen flink k*t weer gehad in Zeeland de laatste week. Elke dag de tent uit geregend. Nu wat last van verkoudheid dus hopelijk wordt dat niet erger.

Bench press
15x stang
8x 40
5x 60

8x 70
6x 70
5x 70

Incline dumbbell press
5x 28
8x 24
8x 22

Decline dumbbell press
7x 24
8x 22
10x 20

Lying cable fly´s
10x 30
8x 30
15x 20

Dumbbell front raise
12x 12
12x 10
12x 9

Wel wat kracht kwijt merk ik, de borsttraining voor mijn vakantie bankte ik nog 5x 75 nu kwam ik niet verder dan 8x 70... Hopelijk volgende week weer een heel eind de oude.

8x70kg en 5x75kg is niet zo'n heel groot verschil hoor! komt goed :)

8x70kg en 5x75kg is niet zo'n heel groot verschil hoor! komt goed :)

Nee weet ik maar alsnog kon ik me op dat moment wel weer voor mijn kop slaan:p. Vooruitgang vind ik sowieso al veel te langzaam gaan en als ik dan door 2 weken vakantie in totaal gewoon eigenlijk een maand weg gegooid heb kan ik dat slecht hebben. Ook best jammer dat je het zo snel weer kwijt bent want ik ben zelfs in Renesse nog een keer naar de sportschool geweest daar:p. Maarja ik denk dat iedereen dit zelfde wel heeft dus ik ga deze paar weken gewoon als een gek bulken en dan ben ik zo weer de oude denk ik.

Nee weet ik maar alsnog kon ik me op dat moment wel weer voor mijn kop slaan:p. Vooruitgang vind ik sowieso al veel te langzaam gaan en als ik dan door 2 weken vakantie in totaal gewoon eigenlijk een maand weg gegooid heb kan ik dat slecht hebben. Ook best jammer dat je het zo snel weer kwijt bent want ik ben zelfs in Renesse nog een keer naar de sportschool geweest daar:p. Maarja ik denk dat iedereen dit zelfde wel heeft dus ik ga deze paar weken gewoon als een gek bulken en dan ben ik zo weer de oude denk ik.

Klopt iedereen heeft het zowat, lees k ook wel in elk logje.
Jongeleerd en ik verliezen ook nog eens BW en bartje komt er zo 2kg bij aan. En allemaal zijn we niet tevreden haha. Nouja logisch en goed voor stimulans om hard te knallen.

Komt wel met de jaren. Naarmate de trainingsjaren oplopen zullen dit soort verschillen steeds kleiner worden. Heeft te maken met spiergeheugen enzo. Niets om je druk over te maken verder. Binnen no time ben je weer terug op niveau.

Klopt iedereen heeft het zowat, lees k ook wel in elk logje.
Jongeleerd en ik verliezen ook nog eens BW en bartje komt er zo 2kg bij aan. En allemaal zijn we niet tevreden haha. Nouja logisch en goed voor stimulans om hard te knallen.

Komt wel met de jaren. Naarmate de trainingsjaren oplopen zullen dit soort verschillen steeds kleiner worden. Heeft te maken met spiergeheugen enzo. Niets om je druk over te maken verder. Binnen no time ben je weer terug op niveau.

Ja ik weet het, ik moet me niet zo aanstellen:p. Gewoon weer hard er tegenaan.

precies, niet neuluuhhhhh maar knallen in die facking gym!

Leuke log, succes met je doelen!

Abbo

precies, niet neuluuhhhhh maar knallen in die facking gym!

En zo is dat:p.

Leuke log, succes met je doelen!

Abbo

Bedankt, gaat hopelijk helemaal goed komen. Ik wil na volgende week als ik weer met stage ga beginnen ook rijstmaaltijden in mijn voeding toevoegen en weer licht gaan cleanbulken omdat ik 5 dagen op kantoor stageloop heb ik toch alle tijd om te eten. Ik wil dan ook beginnen met een ub/lb split omdat ik de laatste 8-9 maanden alleen maar volgens 3-4 daagse splits getraind heb. Ik denk dat het mijn lichaam en kracht wel goed doet om de boel is flink op te schudden door alles 2x per week aan te pakken.

Leuk dat je me wil volgen! Altijd leuk als er mensen meelezen en nu en dan een berichtje doen, tips zijn altijd welkom trouwens;).

Donderdag

Squat
8x 80
5x 85
5x 80

Barbell lunges
2x8x 35 (was genoeg, hamstrings zaten vol)

Leg extensions
12x 40
12x 45
12x 50 (was zoeken naar juist gewicht)

Calf raise
18x 80
2x16x 80

Chin ups
8x BW +6
7x BW (rare shit)
5x BW

Zottman curl
8x 14
8x 12
12x 10 (laatste 3-4 reps lekker wat cheaten)

Machine curls
5x 22,5
8x 17,5
10x 15

Jammer om zulke trainingen neer te moeten zetten, hopelijk snel weer de oude. Met squatten was dit ook gewoon weer de max terwijl ik 2 weken terug met Tymen in Middelburg nog 3x5 met 90kg kon squatten tot net onder parallel. Ik denk dat het grootste verschil is dat ze daar een spiegel hebben waar je kan zien wat je doet, vind dat enorm helpen. Morgen in de ochtend nog even Schouders/triceps ben benieuwt.

je bent ff bezig geweest Jaap:) maar vind je barbell lunges fijn? ik vind dumbbells handiger en prettiger

Ik vind t echt helemaal k*t, een spiegel voor je harses als je aan het squatten bent. Vooral omdat ik graag op een vast punt focus, vlak boven ooghoogte, tijdens de squat. Dat gaat dus niet met een spiegel voor je.

je bent ff bezig geweest Jaap:) maar vind je barbell lunges fijn? ik vind dumbbells handiger en prettiger

Nou om eerlijk te zijn niet:p. Ik kreeg nu voor het eerst ook de laatste paar reps wat last van mijn onderarmen omdat die stang de neiging had naar beneden te rollen. Volgende keer is dumbbells pakken!

Ik heb trouwens vandaag mijn abbo bij de sportschool opgezegd. Ik rij nu elke keer bijna 18km naar de sportschool toe en ik ga nu waarschijnlijk naar een sportschool hier 5km vandaan. Mijn abbo loopt af in november dus dan zit ik mooi met de winter voor de deur een stuk dichterbij:).

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:33 ----------

Ik vind t echt helemaal k*t, een spiegel voor je harses als je aan het squatten bent. Vooral omdat ik graag op een vast punt focus, vlak boven ooghoogte, tijdens de squat. Dat gaat dus niet met een spiegel voor je.

Ja zo kan je het ook bekijken, maar zonder spiegel vind ik het erg lastig mijn diepte te bepalen en zit ik tijdens het naar beneden zakken ook teveel naar mijn bovenbenen te kijken om te zien of ik op diepte zit. Dit komt dan weer mijn houding niet ten goede. Bij jullie in de sportschool kijk ik er echt naar uit om te mogen squatten maar hier denk ik elke keer als ik het maar goed doe.

Ja zo kan je het ook bekijken, maar zonder spiegel vind ik het erg lastig mijn diepte te bepalen en zit ik tijdens het naar beneden zakken ook teveel naar mijn bovenbenen te kijken om te zien of ik op diepte zit. Dit komt dan weer mijn houding niet ten goede. Bij jullie in de sportschool kijk ik er echt naar uit om te mogen squatten maar hier denk ik elke keer als ik het maar goed doe.

Echt, je moet iemand met wat verstand erbij zoeken die ernaast staat en zegt wanneer je weer omhoog moet komen. Of filmpjes hier posten om te horen of je diep genoeg gaat. Als je constant naar beneden zit te loeren, loop je heel je houding te vernken. Je moet juist je hoofd in je nek gooien, zeker als (relatieve) beginner, als je nog niet genoeg "squatervaring" hebt om de ideale houding te kennen. Dat kan dus niet als je naar je bovenbenen zit te turen in de spiegel. Komt nog eens bij dat je ook dan op geen enkele manier kan zien of je diep genoeg zit. Dat moet je zelf gaan voelen, en dat ga je voelen door veel te squatten en hulp in te schakelen.

Met Tymen erbij ben je altijd sterker:)

Tymen de Tweede was dat ;)

Zaterdag

MP
6x 50
5x 50
7x 45

Dumbbell shoulder press
2x6x 22
8x 20

Dumbbell side raise
12x 8
11x 8
9x 8

Dips
10x BW
8X BW
2x6x BW

Dumbbell skullcrushers
7x 12
11x 10
9x 10

Tricep rope pushdown
12x 30
11x 30
10x 30

Rope crunches
3x25x 50

Supersetje leg raises---plate side bends
20---20x 20
20---20x 20
20---20x 20

Training net zoals de rest van de trainingen deze week nog een stuk onder niveau. Waar ik wel enigszins van schrok waren mijn dips, daar pakte ik zelfs 1 rep meer dan voor mijn vakantie. Erg blij mee dus, vind dat een erg leuke/belangrijke oefening om op vooruit te gaan.

Vandaag maak ik er een epic bulk dagje van, vanavond ook een barbeque dus dat komt helemaal goed. Ik eet wel alleen maar clean behalve dan vanavond wat saté saus en dergelijke. Mijn pa had ook nog een makreel filet gehaald voor op brood dalijk en bleek dat ze er 1 extra bij gedaan hadden, ideaal dus:D.

Volgende week hoop ik toch wat kracht terug te hebben en dan na volgende week wil ik weer echt gaan clean bulken en over stappen op een ub/lb split.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven