Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
WWE is er rond half 4

• Topic Starter Topic Starter

Kijkerdekijk kijk kijk dan ben ik er ook:D.

haha Zottman curls:roflol: grappig
Nette squats!

Haha dat heb ik ook niet verzonnen hoor:p, ik had wel is een keer een onderzoek gelezen ofzo stonden voor alle spiergroepen de oefeningen van boven naar beneden van beste massabuilders. Die zottman curls stonden bovenaan voor biceps;). Bedankt Dwarf, squats voelde goed deze keer.

http://www.youtube.com/watch?v=OvM_JUl9pEA

squats komen in de buurt van de 100 kilo:)

Ja zal is tijd worden maar de laatste paar keer dat ik nu squat voeld het ook echt gewoon goed. Ik denk dat ik het eindelijk gewoon goed onder de knie heb. Mijn knieën blijven mooi naar buiten staan, ik kom elke keer mooi onder parallel want nu had ik ook weer iemand er naast staan die zei als ik parallel zat maar ik zat er zelfs elke keer onder zei hij. Ook kan ik wat meer naar achter komen zonder uit evenwicht te raken zodat ik het eerste stuk wat meer explosiviteit krijg doordat ik daar mijn hamstrings meer kan gebruiken.

Vrijdag

MP
4x 55
8x 50 (huh)
5x 50

Dumbbell shoulder press
7x 24
6x 22
8x 20

Side raise apparaat
12x 10
10x 15
8x 20

Dips
10x BW
8x BW
8x BW
6x BW (pff 7de was zo close)

Dumbbell skullcrushers
11x 12
10x 10
9x 10

Tricep pushdowns
8x 25
12x 15
9x 20

Training ging wel lekker, hoopte alleen wat meer te reppen met die 55's. Wel een beetje te veel lopen ouwehoeren met W van de E waardoor de buik oefeningen er bij inschoten. Maar was gezellig!

Mooi man, ik heb je log gezien. Ziet er al goed uit alleen zou ik dat cutten nu maar op geven. De zomer is toch alweer voorbij. Ik zou lekker gaan cleanbulken;).

Thnx men! Die pic is van 2 maanden geleden en in de vakantie heb ik i.v.m. werk ook niet strikt aan mijn schema kunnen houden (teveel carbs), dus weergeeft niet de reality helaas..

Maar doel is ook ervaring op doen en iets lager in bf te komen, had ergens gelezen dat bij een lager bf het lichaam er een lager insuline afgifte is én dus iets sneller spiermassa aanzet.

Je hebt wel kracht in je schouders of niet! Schoulder press na MP en dan nog zoveel gewicht, lekker hoor ;)

FF gegoogled:

Het schijnt zo te zijn dat als je onder de 12% zit met bodyfat (bij vrouwen is dat 17%) dat je dan makkelijker in spiermassa aankomt. Zowel vetcellen en spiercellen heb insuline receptoren. Insuline is een anabool hormoon zoals je wellicht weet, het brengt eiwitten en koolhydraten naar je cellen.

Als je veel vetmassa hebt, gaat er dus relatief veel voedingsstoffen naar je vetmassa, met als resultaat meer opslag van vet. En minder voedingstoffen naar je spiermassa, dus minder groei. Andersom geldt dus, weinig vet, meer voedingsstoffen naar spiermassa, meer groei.

Daarnaast lagere bodyfat, betekent lagere insuline afgifte, dus minder snel kans op verhoging van je bodyfat. Dus het wordt makkelijker om je vetpercentage te behouden als je laag zit.

Als je veel vetmassa hebt, betekent hoge insuline afgifte. Resultaat van telkens zo'n hoge insuline afgifte is dat de insuline receptoren in de spiercellen ongevoelig worden voor glycogeen opslag. Dat betekent dus minder groei.
Het lichaam blijft maar veel insuline afgeven, resultaat is dus dat je steeds dikker wordt.

Iemand die een 700kcal maaltijd eet die dik is, reageert met hogere insuline afgifte dan iemand die een laag vetpercentage heeft.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/22250-onder-de-12-vet-geen-resultaat-3.html#post377865

Thnx men! Die pic is van 2 maanden geleden en in de vakantie heb ik i.v.m. werk ook niet strikt aan mijn schema kunnen houden (teveel carbs), dus weergeeft niet de reality helaas..

Maar doel is ook ervaring op doen en iets lager in bf te komen, had ergens gelezen dat bij een lager bf het lichaam er een lager insuline afgifte is én dus iets sneller spiermassa aanzet.

Je hebt wel kracht in je schouders of niet! Schoulder press na MP en dan nog zoveel gewicht, lekker hoor ;)

FF gegoogled:

Ow mooi stukje, klinkt wel logisch. Maar ik vraag me toch af hoe groot die impact nou werkelijk is. Vooral als je bijvoorbeeld op een procent of 14 zit. Het is wel makkelijk om ineens een streep te maken bij 12%, ik denk dat het bij ieder lichaam anders is en dat er niet echt noemenswaardige verschillen zijn.

Maandag

Bench press
15x stang
8x 40
5x 60
3x 70

4x 77,5 PR
4x 72,5
4x 70

Superset dumbbell fly´s direct gevolg door db presses
11x 16 --- 9x 16
11x 14 --- 8x 14 (verdomd goede pomp zeg:D)

Seated dumbbell extensions
8x 26
9x 22

Pull ups
6x BW
5x BW
6x BW
5x BW
4x BW

BOR
6x 70
8x 65
10x 60

Zottman curls
8x 14
8x 12
8x 10

Rope pushdowns
15x 30
13x 35

Vandaag mijn eerste dag gehad van mijn ub/lb schema, ik heb dit schema bijna compleet overgenomen van forummember WWE. Ik heb alleen de speed bench en speed squats eruit gehaald omdat dat op mijn niveau nog niet zoveel zin heeft denk ik.

Training voelde goed alleen mijn pull ups en BOR vielen me iets wat tegen zal wel door vermoeide triceps komen denk ik. Maakt ook niet heel veel uit, rug liep toch wat voor ten opzichte van de rest. Morgen beentjes!

Gefeliciteerd met je PR bro ;) Leuk dat je een ub/lb schema doet in de bulk ga ik dat ook toepassen. Duren je trainingen trouwens minder lang nu?

Gefeliciteerd met je PR bro ;) Leuk dat je een ub/lb schema doet in de bulk ga ik dat ook toepassen. Duren je trainingen trouwens minder lang nu?

Eigenlijk ietsje langer, maar heb ook nog wat staan praten onder het trainen. Training duurde nu een uur - 5 kwartier ongeveer. Bedankt vond het super om die pr te kunnen zetten, hopelijk snel een pr met 80kg. Ik ben nu sinds vandaag ook weer aan het bulken vandaar:D.

Trainings en voedingsschema staan trouwens in mijn openings post mocht je nieuwsgierig zijn!

De training van afgelopen vrijdag was gezellig man. Goed trouwens dat je een bench pr hebt gezet!

De training van afgelopen vrijdag was gezellig man. Goed trouwens dat je een bench pr hebt gezet!

Haha vond ik ook, zou leuk zijn als we de volgende keer ook echt samen met hetzelfde schema kunnen trainen:D. En bedankt voelde goed op naar de 80.

Eigenlijk ietsje langer, maar heb ook nog wat staan praten onder het trainen. Training duurde nu een uur - 5 kwartier ongeveer. Bedankt vond het super om die pr te kunnen zetten, hopelijk snel een pr met 80kg. Ik ben nu sinds vandaag ook weer aan het bulken vandaar:D.

Trainings en voedingsschema staan trouwens in mijn openings post mocht je nieuwsgierig zijn!

Wat zijn je stats nu dan, als eindresultaat van het cutten?

Voeding en trainingsschema zien er goed uit.
Ook mooi van die kaneel;):
http://www.ergogenics.org/kaneel2.html
Je zou eventueel nog in de ochtend cacao kunnen toevoegen als NO-booster:
http://www.ergogenics.org/voeding36.html#3

Succes verder!

Dinsdag

Squat
5x 90
4x 90
4x 90

Front squat
8x 50
8x 50
8x 45

Leg extensions
12x 60
12x 60

Standing calf raise
3x8x 100

Seated calf raise
15x 75
15x 82,5
15x 90 (ik kan niet helemaal een volledige ROM maken door steuntjes net onder de leg press plaat)

Wat een enorme kleuters hielden het squatrack vandaag bezet zeg, al sinds het begin dat ik in de sportschool train heb ik discussies met hun. Nu ook weer een hele discussie die nergens over ging, hun moesten met hun 50kg shrugs en 60kg deadlifts persee het squatrack hebben. Tussendoor squatten mocht niet toen ik dat gewoon vroeg. Hele discussie over alles en nog wat en tijdens het squatten liepen ze continu te k*tten. Zelfs nog dreigen van jammer dat je zo jong bent anders had ik je allang klappen gegeven. Continu achter mijn rug om tegen anderen praten etc. Gezellige boel!

Wat zijn je stats nu dan, als eindresultaat van het cutten?

Voeding en trainingsschema zien er goed uit.
Ook mooi van die kaneel;):
http://www.ergogenics.org/kaneel2.html
Je zou eventueel nog in de ochtend cacao kunnen toevoegen als NO-booster:
http://www.ergogenics.org/voeding36.html#3

Succes verder!

Zondag woog ik 83kg bij 1.80m, mijn vetpercentage schat ik op 14%. Ja grappige linkjes zijn dat ja, hoorde er zelf ook een tijdje geleden over en probeerde het voor de gein is. Smaakte me goed dus die kaneel houd ik erin. Cacao heb ik nog niet geprobeerd, waar koop je dat losse poeder?

Dat lijkt me niet fijn trainen kerel:S Hun deadliften 60kg en jij bent de jongere(ste) daar.
Haha noobs.
Ondanks dat wel mooie squat. Die 100 is in het verschiet:)

Dat lijkt me niet fijn trainen kerel:S Hun deadliften 60kg en jij bent de jongere(ste) daar.
Haha noobs.
Ondanks dat wel mooie squat. Die 100 is in het verschiet:)

Was het ook echt niet, na lang discussiëren waren ze eindelijk bereid de barbell 40cm naar voren op te schuiven zodat ik kon squatten. Maar toen ze klaar waren met deadliften kwam het shruggen. Dit moest elke keer vanuit het squatrack gebeuren en als ik dan bezig was met de front squat wouden ze zelfs die stang bij mij op de steunen gooien toen ik bezig was. Ik heb denk in totaal over 3 setjes front squatten wel 10 minuten- kwartier gedaan...

Bedankt squatten gaat wel goed de laatste tijd, ik voel nu precies aan wanneer ik op goede diepte zit dus heb ik gelukkig geen spiegel meer nodig:).

Gewoon een haltertje in hun nek leggen terwijl ze aan t deadliften zijn. Praten ze wel anders.

goed bezig Jaap, maar volgende keer idd een halter in de nek leggen, beetje alpha mag best:)

Gewoon een haltertje in hun nek leggen terwijl ze aan t deadliften zijn. Praten ze wel anders.

goed bezig Jaap, maar volgende keer idd een halter in de nek leggen, beetje alpha mag best:)

Haha ja probleem is dat 1 van hun nog vrij groot is ook maar als ik iets geflikt had werd het sowieso knokken want het is echt zo´n agressief figuur. Ik ben in de sportschool om te tillen niet om te vechten:p. Normaal gebruiken ze never nooit het squat rack en lopen ze mij nooit in de weg maar nu ineens waren ze aan het deadliften. Ik heb eerst wel 10x in mijn ogen staan wrijven.

Haha ja probleem is dat 1 van hun nog vrij groot is ook maar als ik iets geflikt had werd het sowieso knokken want het is echt zo´n agressief figuur. Ik ben in de sportschool om te tillen niet om te vechten:p. Normaal gebruiken ze never nooit het squat rack en lopen ze mij nooit in de weg maar nu ineens waren ze aan het deadliften. Ik heb eerst wel 10x in mijn ogen staan wrijven.

Tymen, zullen we een keertje met Jaap gaan trainen:):D:rolleyes:

Die gasten sporen echt niet hoor, weten alles beter. Van magere kwark voor het slapen gaan wordt je dik want er zitten veel vetten in. Je moet minimaal 6 oefeningen per spiergroep doen om enigszins te kunnen groeien. Alles boven de 8 herhalingen anders kan je net zo goed niets doen. Hun trainen zelf altijd 6x per week en dan 2 uur- 2en half uur.

Achja nog 2 maandjes dan ben ik van dat gezeur af want dan ga ik in een andere sportschool trainen:D. 2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven