Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die gasten sporen echt niet hoor, weten alles beter. Van magere kwark voor het slapen gaan wordt je dik want er zitten veel vetten in. Je moet minimaal 6 oefeningen per spiergroep doen om enigszins te kunnen groeien. Alles boven de 8 herhalingen anders kan je net zo goed niets doen. Hun trainen zelf altijd 6x per week en dan 2 uur- 2en half uur.

Achja nog 2 maandjes dan ben ik van dat gezeur af want dan ga ik in een andere sportschool trainen:D. 2

They mirin' son!

Wel lekker getraind man, squat gaat goeie kant op ;)

Die cacao kun je gewoon kopen bij een willekeurige supermarkt, maar wel pure cacao hé.

vandaag mijn eerste dag gehad van mijn ub/lb schema, ik heb dit schema bijna compleet overgenomen van forummember wwe. Ik heb alleen de speed bench en speed squats eruit gehaald omdat dat op mijn niveau nog niet zoveel zin heeft denk ik.

!

:d

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag

Bench press
11x 65
10x 60
9x 60

Dumbbell shoulder press
6x 24
6x 22
7x 20

Dips
8x BW
6x BW

Side raises
2x12x 8

Seated row machine
10x 90
8x 90
8x 90
8x 90
8x 85

Chin ups
7x BW
4x BW
4x BW

Barbell curls
12x 25
12x 25

Triangle pushdowns
15x 45
12x 50

Ik merk dat mijn lichaam nog even moet wennen, gewichten vielen me wat tegen ondanks dat voelde het wel goed en zat alles goed vol. Hopelijk knallen die gewichten volgende week ook wat mee omhoog.

Morgen staan er sinds 2 maanden weer deadlifts op het programma, ik ben benieuwt! Had vandaag echt een enorme pomp in mijn onderarmen dus ik hoop niet dat die morgen gaan liggen zeuren.

Vrijdag

Squat
8x 85
8x 80
10x 70

Deadlift
5x 60
5x 80
5x 100
3x 120
2x 130

3x5x 140

Hamstring curl
2x12x 60

Superset rope crunches --- side bends
20x 55 --- 20x 20
20x 55 --- 20x 20
20x 55 --- 20x 20

Superset leg raise --- back extensions
20x BW --- 12x BW
15x BW --- 12x BW
12x BW --- 12x BW

Training ging wel lekker, squat had ik wat meer van verwacht. Maar mijn benen voelde al vrij snel zwaar, moet denk nog wennen aan alles 2x per week pakken. Deadlift ging vrij soepel alleen een maat zei dat mijn rug wel mooi recht bleef alleen mijn schouders een beetje naar voren hangen. Door wat tijdnood 2 supersets gedaan.

is die 3x5x140kg geen vpr ofzo?:)
Dumbbell press ook nice 24-ers

is die 3x5x140kg geen vpr ofzo?:)
Dumbbell press ook nice 24-ers

De laatste keer dat ik deadlifte is bijna 2 maanden geleden maar toen deed ik 2x5x 142,5 en 8x 130. Dus dit is net geen pr denk ik. Wel mooi dat ik dit na 2 maanden weer zo kan tillen, volgende week wel een pr zetten dan:).

Lekker dl als je voor 2 maanden niet hebt uitgevoerd.
Squat iets minder? Voor de rest lekker man ;)

Zoo vanavond een epic eier maaltijd gegeten, 6 sneden brood, 5 plakken bacon van de aldi met 3 hele eieren en 4 eiwitten:D + een halve liter melk.

Ook meteen even 2 bakjes gemaakt voor maandag en dinsdag, 150gr zilvervlies rijst met 150gr kipfilet en wat paprikakruiden door de rijst heen.

qqsgnn.jpg

Nom nom nom ziet er goed uit! Maar niet de groente vergeten hé ;)

Moet ook morgen even wat klaarmaken, geen tijd gehad vandaag.

(Sneaky sluier reclame links in de hoek haha)

Dit neem je naar college's etc mee?

Nom nom nom ziet er goed uit! Maar niet de groente vergeten hé ;)

Moet ook morgen even wat klaarmaken, geen tijd gehad vandaag.

(Sneaky sluier reclame links in de hoek haha)

Dit neem je naar college's etc mee?

Haha groente heb ik geen zin in:p. Ik eet sowieso al 2 bananen op een trainingsdag, bijna een halve komkommer en savonds bij het avondeten al een half bord groenten dus die kom ik toch niet te kort:).

Ik loop nu fulltime stage op kantoor dus dat komt wel goed uit. Heb ik alle tijd om te eten en wordt daar ook niet raar aangekeken met mijn bak rijst. Iedereen daar is of enorme ecto of een dikke papz*k:p.

Het enige probleem is dat ik er onderand een half uur-40 minuten over doe om 1 zo'n bakkie weg te werken met een liter water erbij:p.

Haha groente heb ik geen zin in:p. Ik eet sowieso al 2 bananen op een trainingsdag, bijna een halve komkommer en savonds bij het avondeten al een half bord groenten dus die kom ik toch niet te kort:).

Ik loop nu fulltime stage op kantoor dus dat komt wel goed uit. Heb ik alle tijd om te eten en wordt daar ook niet raar aangekeken met mijn bak rijst. Iedereen daar is of enorme ecto of een dikke papz*k:p.

Het enige probleem is dat ik er onderand een half uur-40 minuten over doe om 1 zo'n bakkie weg te werken met een liter water erbij:p.

Haha nice, ik verwacht tijdens college's binnenkort de meest epic blikken.

Lol, ik dacht dat ik de enige was.
Blijkbaar ben jij (en mss wel meer) die minimaal 40 minuten over zo'n maaltijd doen (pfoe voel me alweer beter) haha

ziet er lekker uit bro :)

Haha nice, ik verwacht tijdens college's binnenkort de meest epic blikken.

Lol, ik dacht dat ik de enige was.
Blijkbaar ben jij (en mss wel meer) die minimaal 40 minuten over zo'n maaltijd doen (pfoe voel me alweer beter) haha
Haha ja ik weet ook nog niet of ik dat mee ga nemen naar school toe, ik denk dat ik die kipfilet dan maar weer gewoon op brood gooi. Heb anders ook niet genoeg tijd om het op te eten in die korte pauzes. Maar als je er tijd voor hebt zou ik gewoon schijt hebben aan mensen die er commentaar op hebben, wennen ze vanzelf wel aan.

Ik dacht juist dat ik de enige was die er zo lang over doet:p. Krijg ook vaak opmerkingen van zit je nu nog steeds aan die bak rijst. Maar ik vind het altijd zo droog dat ik echt alle happen eigenlijk aan het wegspoelen ben:p.

Haha thnx man maar het begint er een beetje te goed uit te zien want mijn pa wil nu dat ik door de weeks ook vaker het avondeten ga koken:p.

Maandag

Bench press
3x 80
3x 75
5x 70 PR

Super set dumbbell fly´s met dumbbell presses
12x 16 --- 11x 16
9x 16 --- 8x 16

Standing dumbbell extensions
11x 26
12x 24

Pull ups
7x BW
7x BW
6x BW
5x BW
5x BW

BOR
6x 75 (niet helemaal strikt, teveel naar mijn navel getrokken.
9x 65
11x 60

Zottman curls
9x 14
9x 12
12x 10 (2 wat cheaten)

Rope pushdown
17x 30
14x 35

Training ging lekkerder dan de vorige keer, een mini pr gezet op de bank al had ik graag een rep meer gemaakt met die 80. Volgende keer ga ik proberen iets meer te reppen met die 80. Pull ups gingen ook een stuk beter alleen dumbbell fly's voelen nog niet helemaal lekker aan. Hebben ook nooit lekker aangevoeld. Ik voel ze wel enorm goed in mijn borst maar die knik tussen onderarm en bovenarm doet wel pijn tijdens de oefening.

nou nou, dat gaat lekker hier Jaap! voeding ziet er ook wel smakelijk uit:)

Nice, een bench pr. Blijft fijn om te zetten he;)

Yes pr:) Flinke pull-ups!!

nice een pr!

pulls zijn idd ook wel goed man :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven