MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dinsdag
Squat
5x 92,5
4x 92,5
4x 92,5 PR

Front squat
8x 52,5
8x 52,5
8x 47,5

Standing calf raise
3x8x 100

Leg extensions
2x12x 65 branden als een malle

Seated calf raise
3x15x 95

Training ging lekker, alle oefeningen wat meer gewicht kunnen pakken. Front squat vind ik erg lekker om te doen, ik heb het gevoel dat ik ook wat dieper kan gaan. Mijn maatje zei dat ik bijna de grond raakte:).

nice een pr!

pulls zijn idd ook wel goed man :)
Bedankt Tymen aka cutler aka chinman!

Bedankt grote dwarff, pull ups vielen mij ook 100% mee:).

Meteen weer een pr, dat krijg je als je mijn schema volgt;)

nice, squat is going up!!!

Bedant Junglemes!

Meteen weer een pr, dat krijg je als je mijn schema volgt;)
Haha ja, alleen ik ben weer een beetje bang voor morgen en overmorgen. Vorige week had ik echt nog flinke spierpijn in mijn hele lichaam toen ik alweer ub-lb kon gaan trainen:p.

thnx Bart! omhoog moet en zal die:p.

Donderdag

Bench press
12x 67,5 PR (lekker 2,5kg meer en een rep meer)
10x 62,5
8x 62,5

Dumbbell shoulder press
6x 24
6x 22
8x 20

Dips
9x BW
7x BW

Dumbbell side raise
12x 9
12x 8

Row machine
10x 90
8x 90
8x 90
8x 90
8x 90

Chin ups
5x BW
5x BW
5x BW

Super set barbell curls met triangle pushdowns
12x 30 --- 15x 50
12x 30 --- 15x 30 (laatste 3-4 bij de curls wel wat vanuit de rug)

Training ging een stuk lekkerder dan de vorige keer, moest wel het tempo hoog houden vanwege de kapper dat was wat minder. Toch lekker getraind en eigenlijke alle oefeningen gingen een stukkie beter dan de vorige keer. Alleen die chin ups vielen me weer tegen, vind ze erg zwaar na 5 sets rows.

Vrijdag

Squat
10x 80
5x 80 (wtf hier faalde ik zowat)
12x 70

Deadlift
3x5x 142,5 PR

Back extensions
3x12x BW +10kg

Super set rope crunches met side bends
25x 55 --- 20x 20
25x 55 --- 20x 20
25x 55 --- 20x 20

Leg raises
20x BW
20x BW
16x BW

De 2de set squatten was erg raar, moest echt alles op alles zetten nog omhoog te komen want ik viel helemaal stil onderin. Daarna me eigen toch wel weer kunnen herpakken en door gegaan. Eenmaal thuis kom ik er achter dat ik nog 2 sets Leg curls vergeten ben...

Ik merk wel dat mijn benen volgens mij wat langer herstel nodig hebben, zoals nu begon ik weer met squatten met nog lichte spierpijn/vermoeidheid van de vorige keer.

Mooie workout weer. Met die 2e set squaten zaten je benen gewoon vol, dat ken ik wel.

Zozo, die deadlift gaat hard man!

Maandag

Bench press
3x 80
3x 80 PR
3,5x 75 (beetje hulp dus die 4de rep)

Super set dumbbell fly's met dumbbell presses
11x 18 --- 10x 18
9x 16 --- 9x 16

Pull ups
8x BW
7x BW
6x BW
5x BW
5x BW

BOR
5x 77,5 (teveel naar onderbuik geroeid)
10x 65
12x 60

Zottman curls
8x 16 (2 lichte cheats)
8x 14 (1 cheat)
12x 10

Rope pushdown
14x 40
12x 40

Training ging lekker maar dumbbell fly's blijven zo slecht aanvoelen bij mij in die holte tussen onderarm en bovenarm... Had voordat ik die 18 pakte even 10 gepakt maar maakt geen verschil. De hoek van mijn arm maakt ook geen verschil. Heb het verschillende hoeken geprobeerd maar blijft een enorm k*t gevoel. Met cable fly's heb ik hier geen last van... Iemand enig idee?

Netjes man!

Je bent nu ondertussen een tijdje bezig met ub/lb. Hoe bevalt het?
Gaat het herstel snel? Je zit wel laag in reps tijdens benchen valt me op.

Bij die laatste rep ging je tot failure? Tijdens ub/lb moet je toch uit de buurt van failure blijven i.v.m. herstel?

Beetje veel vragen, maar ik ga deze week (als ik hersteld/genezen ben) of volgende week met ub/lb beginnen hehe.

Netjes man!

Je bent nu ondertussen een tijdje bezig met ub/lb. Hoe bevalt het?
Gaat het herstel snel? Je zit wel laag in reps tijdens benchen valt me op.
Dit wordt week 3 met dit schema, bevalt me opzich prima. Eerste week was wel even wennen het tweede deel van de week. Vooral mijn benen vonden het echt niet leuk om met spierpijn opnieuw te gaan squatten en deadliften maar nu gaat het opzich prima. Ik bench nu maandag tussen de 3 en 5 reps en donderdag 8 a 12 reps.
Bij die laatste rep ging je tot failure? Tijdens ub/lb moet je toch uit de buurt van failure blijven i.v.m. herstel?
Die laatste rep was inderdaad een beetje overmoedig want die redde ik net niet. Ik train eigenlijk wel gewoon elk setje tot de max maar ik probeer er niet over heen te gaan. Als ik denk dat ik niet op een fatsoenlijke manier een rep meer kan maken dan doe ik dat niet.
Beetje veel vragen, maar ik ga deze week (als ik hersteld/genezen ben) of volgende week met ub/lb beginnen hehe.

Ik had het gelezen ja, ik wens je veel succes en goede gains toe! Ik zelf merk dat vooral mijn bench op dit moment erg lekker vooruit gaat. Ik zet nu eigenlijk al 3 weken achter elkaar pr's op de bench. Kan door het opschroeven van mijn voeding komen maar ik denk dat het toch voor een groot gedeelte te wijden is aan het schema.

gewoon weer een bench pr, mooi!

Dit wordt week 3 met dit schema, bevalt me opzich prima. Eerste week was wel even wennen het tweede deel van de week. Vooral mijn benen vonden het echt niet leuk om met spierpijn opnieuw te gaan squatten en deadliften maar nu gaat het opzich prima. Ik bench nu maandag tussen de 3 en 5 reps en donderdag 8 a 12 reps.

Die laatste rep was inderdaad een beetje overmoedig want die redde ik net niet. Ik train eigenlijk wel gewoon elk setje tot de max maar ik probeer er niet over heen te gaan. Als ik denk dat ik niet op een fatsoenlijke manier een rep meer kan maken dan doe ik dat niet.

Ik had het gelezen ja, ik wens je veel succes en goede gains toe! Ik zelf merk dat vooral mijn bench op dit moment erg lekker vooruit gaat. Ik zet nu eigenlijk al 3 weken achter elkaar pr's op de bench. Kan door het opschroeven van mijn voeding komen maar ik denk dat het toch voor een groot gedeelte te wijden is aan het schema.

Je gaat er inderdaad goed op, de PR's liegen niet! :D

Bedankt man, die vervelende blessures altijd. Maar ik ben erg gemotiveerd heb al mijn supplementen binnen en kan niet wachten om te gaan knallen!

Ik zat erg te twijfelen om over te gaan op een ub/lb schema, alleen het feit dat je niet tot failure mag trainen vind ik niet zo lekker. Dus ik heb ook een topic geopend over een 4daagse split. Tot nu toe heb ik positieve verbeteringen ontvangen, dus ik ga daar maar mee aan de slag.

Succes verder bro!

Ja Jaap kerel, is leuk om die vooruitgang te zien hier!

Je gaat echt goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven