AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dinsdag

Squat
5x 95
4x 95
4x 95 PR

Front squat
8x 55
8x 55
8x 50 PR

Leg extensions
12x 65
12x 65

Standing calf raise
3x8x 100

Seated calf raise
3x15x 105

Training ging weer lekker, squats waren weer lekker op diepte. Weer alle setjes tot het naatje waardoor ik weer heel wat leuke opmerkingen achter mij hoorde van de 2 kneusjes:).

Je gaat er inderdaad goed op, de PR's liegen niet! :D

Bedankt man, die vervelende blessures altijd. Maar ik ben erg gemotiveerd heb al mijn supplementen binnen en kan niet wachten om te gaan knallen!

Ik zat erg te twijfelen om over te gaan op een ub/lb schema, alleen het feit dat je niet tot failure mag trainen vind ik niet zo lekker. Dus ik heb ook een topic geopend over een 4daagse split. Tot nu toe heb ik positieve verbeteringen ontvangen, dus ik ga daar maar mee aan de slag.

Succes verder bro!
Ik train gewoon elk setje tot ik niet meer in staat ben zelf de rep af te maken, in mijn ogen is dat to failure. Ik train alleen niet meer met forced reps of iets dergelijks meer nu. Waarom zou je niet to failure kunnen trainen dan? Ik zou het gewoon is een kans geven;). Het geeft je lichaam toch in 1x een heel andere prikkel door alles 2x te pakken. Ik denk als je dan na een paar maanden weer een 3 of 4 daagse split pakt dat die dan ook beter aanslaat.

Ja Jaap kerel, is leuk om die vooruitgang te zien hier!

Je gaat echt goed.
Haha goed om te horen, dat proberen we zo te houden:D. Jij bent ook weer lekker bezig, 2maal per dag knallen als een malle.

Ik typ het net en gelijk weer bam, PR's:)

knallen als een malle is ons motto toch! en scheuren of groeien.... haha

yeah fronts gaan ook lkkr:D top oefening

Nice squats bro
Hoe voelen die front squats aan?

Donderdag

Bench press
9x 70
9x 65
9x 62,5

Dumbbell shoulder press
6x 24
6x 22
7x 20

Dips
8x BW
7x BW

Dumbbell side raise
12x 9
12x 8

Machine rows
10x 90
10x 90
8x 90
8x 90
8x 90

Chin ups
5x BW
5x BW
5x BW

Barbell curls
12x 30
12x 30 (2 cheats)

Triangle pushdown
17x 50
14x 55

Training ging niet echt lekker, had nog wat spierpijn in mijn bovenlichaam en had weinig energie. Het schema vind ik opzich wel lekker maar ik merk dat ik overdag ook veel minder energie heb dan normaal terwijl ik wel een stuk meer eet nu dan voor dit schema. Nog even aankijken denk ik hoe het volgende week gaat anders toch maar overstappen...

Ik typ het net en gelijk weer bam, PR's:)

knallen als een malle is ons motto toch! en scheuren of groeien.... haha

yeah fronts gaan ook lkkr:D top oefening

Bedankt manne

kan gebeuren, we hebben allemaal wel eens zon dagje ;)

op tijd het bed in morgen voor straf squats!!!

Ja naar bed en morgenvroeg om 6 uur squaten jij:)

Maandag

Deadlift
8x 60
5x 80
5x 100
3x 120
2x 140

3x5x 145 PR

Pull ups wide grip
8x BW
6x BW
6x BW

Dumbbell row
3x10x 26

Close grip pulldown
8x 60
8x 55
9x 50

Seated cable row
8x 60
10x 50
12x 35 (benen op de grond)

Machine curl
10x 25
8x 20
12x 12,5

Training ging lekker, deadlift nog vrij soepel eigenlijk. Ik kan de gewichten nog gecontroleerd laten zakken. Zoals jullie zien toch overgestapt naar een split waar je alles 1x per week pakt. 2x per week was toch 1x te veel voor mij, vorige week eigenlijk de hele week door helemaal total loss geweest.

kan gebeuren, we hebben allemaal wel eens zon dagje ;)

op tijd het bed in morgen voor straf squats!!!

Ja naar bed en morgenvroeg om 6 uur squaten jij:)

Sorry mannen, het enige squatten wat ik gedaan heb is het opstaan vanaf mijn bed rand:p.

hoppa en wel binnen die DL. en dan ondanks zware warming-up. 2x140 voor je 145 gaat doen. Kan wel minder toch. heb je meer energie voor als je aan de 150kg gaat sjorren binnenkort. xD

die brede pull-ups zijn nice 8 reps. ik doe nu 3 reps op zn breedst.

mietje!

nja die deads maken alles weer goed hahaha

wtf die deads zijn dik bro!

Dinsdag

Incline bench press
15x stang
10x 40
8x 50

10x 60
9x 65
8x 60

Dumbbell bench press
7x 28
10x 24
8x 24

Chest press zittend
10x 55 (Zwaar zeg... beetje stroef apparaat)
9x 50
9x 50

Cable fly's liggend
8x 40
11x 30
15x 20

Rope pushdown
11x 40
14x 30
13x 30

Lekkere training, ik kan me niet herinneren dat ik vaker de incline bench gepakt hebt vandaar een keer ter vervanging voor de normale bench in mijn schema. Ik was alleen wat onzeker over de te maken ROM, ik liet hem nu zakken gewoon tot mijn bovenkant borst. Maar er zijn ook veel mensen van mening dat je niet te diep moet zakken omdat het anders slecht voor je schouder zou zijn, iemand anders hier een mening over????

mietje!

nja die deads maken alles weer goed hahaha

Haha ja ik weet het maar ik begon steeds meer pijntjes te krijgen, vooral het stuk tussen onderarm en bovenarm. Na 1 dag zwaar squatten heb ik ook gewoon dik 3 dagen last. Misschien in de toekomst nog is een poging wagen maar voorlopig voel ik me beter bij een schema met 1 a 2 spiergroepen per dag.

Bedankt Bart, op naar jou gewicht op de RDL's:D.

Thnx Junglemes!

hoppa en wel binnen die DL. en dan ondanks zware warming-up. 2x140 voor je 145 gaat doen. Kan wel minder toch. heb je meer energie voor als je aan de 150kg gaat sjorren binnenkort. xD

die brede pull-ups zijn nice 8 reps. ik doe nu 3 reps op zn breedst.

Hoppa ja hij viel me nog 100% mee eigenlijk, gewichten kon ik normaal gesproken niet zo rustig meer laten zakken. Maar nu deadlifte ik onderrand geluidloos met de gewichten. Over die warming up kan je wel gelijk hebben ja, ik denk dat ik de volgende keer als laatste opwarm set een gewicht neem 10kg onder mijn werksets. Pull ups zijn lekker he, normaal pakte ik hem ook wat smaller maar nu pak ik hem op zijn breedst. Dat voel ik nu ook wel in mijn ruggetje:p.

Incline bench serie is hard bro!

Die rdl van mij haal je wel in, in mijn huidige schema zitten geen deads:)

Squat
5x 95
4x 95
4x 95

Front squat
8x 57,5 PR
8x 57,5
8x 52,5

Hamstring curl
12x 60
12x 60
12x 60

Calf raise
12x 90
10x 90
9x 90

Pull ups small handen naar binnen
7x BW +5kg
6x BW +5kg
6x BW

Barbell curl
8x 35
8x 32,5
9x 30

Dumbbell curl
7x 12
8x 10
9x 9

Training ging wel lekker, tempo lag ook wel hoog voor mijn doen. Ik was binnen een uurtje klaar. Smalle pull ups voelden erg lekker in mijn biceps met namen dat bovenste stukje als ik daar nog even bleef hangen en aanspande.

Haha ja ik las het ja, maar hoe doe jij die incline? Laat je hem zakken tot op je borst?

Ja ligt er aan, in de smith ga ik bij zwaardere gewichten niet dieper dan de kin (ivm met mijn schouders) maar los laat ik hem wel tot op de borst zakken idd.

Mooie training weer gisteren, ik ben jaloers op jullie allemaal... Het niet kunnen trainen begint op mijn humeur te werken....

Ja ligt er aan, in de smith ga ik bij zwaardere gewichten niet dieper dan de kin (ivm met mijn schouders) maar los laat ik hem wel tot op de borst zakken idd.

Mooie training weer gisteren, ik ben jaloers op jullie allemaal... Het niet kunnen trainen begint op mijn humeur te werken....

Aha oke, het voelde bij mij ook wel goed aan dus ik denk dat ik hem gewoon tot borst laat zakken.

Ja altijd mooi k*t als je iets aan je schouder hebt, je gebruikt hem bijna bij alle oefeningen. Gewoon die gedachte nu vast houden en als je dan weer kan beginnen dan knallen als nooit te voren:p.

Ik heb nu ook mijn kuit er bij waardoor ik ook geen cardio kan doen... Ik kan dus ff niks doen:mad:

Maar idd als de blessures weg zijn dan weer lekker knallen alleen gewoon niet meer zo zwaar...Kan mijn lichaam blijkbaar niet aan.

MP
6x 50 (hmm valt tegen, tijd niet gedaan)
7x 45
6x 45

Wide upright row *NIEUW
2x 12x stang (techniek oefenen)
12x 30
12x 35
12x 35
12x 35 (laatste reps hier toch al pittig)

Bent over fly's
12x 8
10x 9
10x 9

Close grip bench press
7x 60
6x 60
8x 55 (voel toch niet erg mijn triceps hier, ik pak hem schouder breedte en laat mijn bovenarmen zo dicht mogelijk langs mijn lichaam zakken)

Dumbbell skullcrushers
12x 10
10x 12
8x 12

Triangle pushdown
10x 55
15x 45
12x 50

Training ging wel lekker, hou normaal niet zo van ochtend trainingen maar ging goed. Upright row is nog wat techniek oefenen denk ik want ik voelde nog steeds mijn traps een hoop ondanks dat ik hem vrij breed pakte. CGBP doe ik volgens mij niet verkeerd maar voel eigenlijk alleen mijn borst vooral. Misschien is dat omdat mijn borst nog wat achter blijft bij mijn tricep.

Ik heb nu ook mijn kuit er bij waardoor ik ook geen cardio kan doen... Ik kan dus ff niks doen:mad:

Maar idd als de blessures weg zijn dan weer lekker knallen alleen gewoon niet meer zo zwaar...Kan mijn lichaam blijkbaar niet aan.

Ja ik had het gelezen ja ouwe rugby beer:p. Erg klote zo allemaal tegelijk, stil zitten is ook niets. Het scheelt dat het nu wel goed weer is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven