- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Dinsdag
Squat
5x 95
4x 95
4x 95 PR
Front squat
8x 55
8x 55
8x 50 PR
Leg extensions
12x 65
12x 65
Standing calf raise
3x8x 100
Seated calf raise
3x15x 105
Training ging weer lekker, squats waren weer lekker op diepte. Weer alle setjes tot het naatje waardoor ik weer heel wat leuke opmerkingen achter mij hoorde van de 2 kneusjes
.
. Het geeft je lichaam toch in 1x een heel andere prikkel door alles 2x te pakken. Ik denk als je dan na een paar maanden weer een 3 of 4 daagse split pakt dat die dan ook beter aanslaat.
. Jij bent ook weer lekker bezig, 2maal per dag knallen als een malle.
Squat
5x 95
4x 95
4x 95 PR
Front squat
8x 55
8x 55
8x 50 PR
Leg extensions
12x 65
12x 65
Standing calf raise
3x8x 100
Seated calf raise
3x15x 105
Training ging weer lekker, squats waren weer lekker op diepte. Weer alle setjes tot het naatje waardoor ik weer heel wat leuke opmerkingen achter mij hoorde van de 2 kneusjes
.Ik train gewoon elk setje tot ik niet meer in staat ben zelf de rep af te maken, in mijn ogen is dat to failure. Ik train alleen niet meer met forced reps of iets dergelijks meer nu. Waarom zou je niet to failure kunnen trainen dan? Ik zou het gewoon is een kans gevenJe gaat er inderdaad goed op, de PR's liegen niet!
Bedankt man, die vervelende blessures altijd. Maar ik ben erg gemotiveerd heb al mijn supplementen binnen en kan niet wachten om te gaan knallen!
Ik zat erg te twijfelen om over te gaan op een ub/lb schema, alleen het feit dat je niet tot failure mag trainen vind ik niet zo lekker. Dus ik heb ook een topic geopend over een 4daagse split. Tot nu toe heb ik positieve verbeteringen ontvangen, dus ik ga daar maar mee aan de slag.
Succes verder bro!
. Het geeft je lichaam toch in 1x een heel andere prikkel door alles 2x te pakken. Ik denk als je dan na een paar maanden weer een 3 of 4 daagse split pakt dat die dan ook beter aanslaat.Haha goed om te horen, dat proberen we zo te houdenJa Jaap kerel, is leuk om die vooruitgang te zien hier!
Je gaat echt goed.
. Jij bent ook weer lekker bezig, 2maal per dag knallen als een malle.

.
?