MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Phoe die triangle pushdown is sterk. das toch gewoon tricep pushdown met zo'n driehoekje?:p

En met bent over fly's bedoel je toch gwn bent over dumbbell row?
In iedergeval mooie training weer.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen, bovenstaande oefening doe ik inderdaad voor mijn achterkant schouders. Ik noemde hem eerst ook lateral raise maar toen dachten mensen dat ik er side raises mee bedoelde:p.

Dat gewicht op die pushdown is heel relatief hoor, volgens dat apparaat is het 55kg maar er zitten daar wel weer 2 katrollen tussen. Ik doe hem ook wel is in een andere gym en dan pak ik 35kg ofzo.

CGBP doe ik inderdaad met mijn ellebogen naar binnen en bovenarmen langs mijn lichaam laten zakken. Ik denk dat mijn triceps misschien wat voor lopen op mijn borst waardoor ik vooral mijn borst voelde ofzo.

Hmm, ja ik denk zelf dat het aan je uitvoering ligt als je écht niks in je triceps voelt.
Maar ik kan weinig zeggen zo ofcourse.

Misschien heb je hier wat aan?

http://www.youtube.com/watch?v=nEF0bv2FW94

Anders gewoon lekker dips doen man :D

Dankje, die gast heeft idd wel wat mooie filmpjes. Maar ik voer ze hetzelfde uit volgens mij. Ik voel mijn triceps ook wel wat maar lang niet zo veel als bijvoorbeeld bij skullcrushers. Dips heb ik nu wel een paar maanden gedaan en daarom wou ik voor de afwisseling met cgbp beginnen. Dips gingen de laatste tijd ook niet echt meer vooruit vandaar. Dips en cgbp hebben denk ook veel carry over naar de normale bench press vandaar dat ik die 2 ga afwisselen denk ik om de zoveel weken. Nu even snel naar de AH een nieuwe voorraad kipfilet inslaan!

mooie training Jaap kerel, dik volume ook!

Uprights is ook een trapezius oefening makker:) Uiteraard ook schouders maar ook heel veel traps!

Deadlift
8x 60
8x 80
5x 100
5x 120
1x 140

3x5x 147,5 PR

Pull ups wide
8x BW
7x BW
6x BW

Dumbbell rows
10x 28
8x 28
10x 26

Close grip pulldown
8x 65
10x 55
10x 50

Seated cable row
8x 60
10x 50
10x 50

Machine curls
10x 22,5
8x 20
12x 15

Training ging lekker, deadlift voelde weer goed. Ik had alleen ondanks de magnesium vandaag een beetje een grip probleem. Volgende week wil ik de 150 gaan trekken:).

mooie training Jaap kerel, dik volume ook!

Uprights is ook een trapezius oefening makker:) Uiteraard ook schouders maar ook heel veel traps!

Thnx Bart, van die upright row is een trapezius oefening ja. Vooral als je hem smal pakt schijn je veel traps mee te nemen maar tegen mij is gezegt dat als je hem schouder breedte pakt je het accent verplaatst naar zijkant schouders.

feli met je pr bro, zolang er pr's vallen is het goed :D

poeh die deadlift nice man! :D

Je gaat lekker kerel, deadlift gaat volgens mij het rapst omhoog laatste tijd!

Incline bench press
7x 70 PR
8x 65
10x 60

Flat dumbbell press
7x 28
7x 26
8x 24

Seated chest press
8x 60
8x 55
8x 50

Cable fly's
15x 40
7x 50
10x 40

Rope pushdowns
12x 40
10x 40
11x 35

Training ging lekker, het zooitje zat weer goed vol.

Je gaat lekker kerel, deadlift gaat volgens mij het rapst omhoog laatste tijd!

Thnx Bart, deadlift gaat idd rap. Ik denk als ik de 3x5 met 150kg binnen heb het nog rustiger op ga bouwen. En kijken hoe ver ik zonder magnesium/ mixed grip kan komen.

Je wordt laatste tijd echt sterker jaap! Merk je zelf ook wat aan je fysiek aan de hand van BW/spiegel?
Die incline benchpress is wel heel nice ;)

Je wordt laatste tijd echt sterker jaap! Merk je zelf ook wat aan je fysiek aan de hand van BW/spiegel?
Die incline benchpress is wel heel nice ;)

Bedankt Machete, de laatste tijd gaat het ook wel behoorlijk hard merk ik. Maar ik eet nu ook weer een pak serieuzer dan voorheen en ik ben weer licht aan het bulken, elke dag tussen de middag nu 150-175gram zilvervlies rijst met 150-200gr kipfilet. Kost me aardig wat geld zo in de week dus het mag wel wat opleveren:p. In 3 weken ben ik nu ruim een kilo aangekomen, bf lijkt zo op het oog hetzelfde als voorheen dus volgens mij ga ik wel lekker:).

Bedankt Machete, de laatste tijd gaat het ook wel behoorlijk hard merk ik. Maar ik eet nu ook weer een pak serieuzer dan voorheen en ik ben weer licht aan het bulken, elke dag tussen de middag nu 150-175gram zilvervlies rijst met 150-200gr kipfilet. Kost me aardig wat geld zo in de week dus het mag wel wat opleveren:p. In 3 weken ben ik nu ruim een kilo aangekomen, bf lijkt zo op het oog hetzelfde als voorheen dus volgens mij ga ik wel lekker:).

Fijn om te horen man! Ik eet nu elke dag onder andere ook standaard 200gr kipfilet met 100gr jasmijn rijst. Het kost inderdaad flink wat duiten, dus de gains mogen wel komen! ;)

Fijn om te horen man! Ik eet nu elke dag onder andere ook standaard 200gr kipfilet met 100gr jasmijn rijst. Het kost inderdaad flink wat duiten, dus de gains mogen wel komen! ;)

Haha ja ik zit eigenlijk weer even op een aanbieding van de kipfilet te wachten dan sla ik weer een voorraad in. Zaterdag haalde ik weer voor een week kipfilet bij de AH en kon ik 12euro aftikken... Ik moet me nog wel wat verdiepen in al die rijstsoorten. Tot nu toe heb ik alleen zilvervlies rijst gegeten maar afwisseling is ook wel een keer lekker.

Incline bench gaat goed vooruit. Plat ook?

Haha ja ik zit eigenlijk weer even op een aanbieding van de kipfilet te wachten dan sla ik weer een voorraad in. Zaterdag haalde ik weer voor een week kipfilet bij de AH en kon ik 12euro aftikken... Ik moet me nog wel wat verdiepen in al die rijstsoorten. Tot nu toe heb ik alleen zilvervlies rijst gegeten maar afwisseling is ook wel een keer lekker.

Ja, ik betaal ook zoiets. Ik ga binnenkort maar eens kijken of het veel scheelt bij de slager..ik eet altijd twee soorten rijst bulgur (brown rice, hoog in carbs) en jasmijn rijst (gewoon witte rijst eigenlijk, wel heel zoet). Zilvervliesrijst had ik eerste halfjaar ook alleen maar gegeten, maar na een tijdje krijg je het echt niet meer na binnen :roflol: afwisseling is idd the key.

Incline bench gaat goed vooruit. Plat ook?
Plat gaat niet heel hard, laatste keer (2 weken terug deed ik 2 setjes van 3 herhalingen met 80kg). Vandaar eigenlijk dat ik hem een keertje helemaal eruit gooi. Over een maand train ik ook in een andere sportschool waar je alleen nog maar plat kan bankdrukken dus nu nog maar een tijdje van de incline gebruik maken.

Ja, ik betaal ook zoiets. Ik ga binnenkort maar eens kijken of het veel scheelt bij de slager..ik eet altijd twee soorten rijst bulgur (brown rice, hoog in carbs) en jasmijn rijst (gewoon witte rijst eigenlijk, wel heel zoet). Zilvervliesrijst had ik eerste halfjaar ook alleen maar gegeten, maar na een tijdje krijg je het echt niet meer na binnen :roflol: afwisseling is idd the key.
Bruine rijst en basmati rijst schijnen ook wel goed te zijn, ik zal me er dit weekend is in verdiepen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven