- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes getraind verder.Mooie cgbp jaap (houd je ellebogen naar binnen? )netjes getraind verder.
@dwarff bent over fly's oftewel bent over lateral raise is dit.
http://www.youtube.com/watch?v=ttvfGg9d76c&feature=related

.
.mooie training Jaap kerel, dik volume ook!
Uprights is ook een trapezius oefening makkerUiteraard ook schouders maar ook heel veel traps!
feli met je pr bro, zolang er pr's vallen is het goed![]()
. Nu ff snel mijn bakkie kwark naar binnen stouwen en pitten, morgen borst!Je gaat lekker kerel, deadlift gaat volgens mij het rapst omhoog laatste tijd!
Je wordt laatste tijd echt sterker jaap! Merk je zelf ook wat aan je fysiek aan de hand van BW/spiegel?
Die incline benchpress is wel heel nice![]()
. In 3 weken ben ik nu ruim een kilo aangekomen, bf lijkt zo op het oog hetzelfde als voorheen dus volgens mij ga ik wel lekker
.Bedankt Machete, de laatste tijd gaat het ook wel behoorlijk hard merk ik. Maar ik eet nu ook weer een pak serieuzer dan voorheen en ik ben weer licht aan het bulken, elke dag tussen de middag nu 150-175gram zilvervlies rijst met 150-200gr kipfilet. Kost me aardig wat geld zo in de week dus het mag wel wat opleveren. In 3 weken ben ik nu ruim een kilo aangekomen, bf lijkt zo op het oog hetzelfde als voorheen dus volgens mij ga ik wel lekker
.

Fijn om te horen man! Ik eet nu elke dag onder andere ook standaard 200gr kipfilet met 100gr jasmijn rijst. Het kost inderdaad flink wat duiten, dus de gains mogen wel komen!![]()
Haha ja ik zit eigenlijk weer even op een aanbieding van de kipfilet te wachten dan sla ik weer een voorraad in. Zaterdag haalde ik weer voor een week kipfilet bij de AH en kon ik 12euro aftikken... Ik moet me nog wel wat verdiepen in al die rijstsoorten. Tot nu toe heb ik alleen zilvervlies rijst gegeten maar afwisseling is ook wel een keer lekker.
afwisseling is idd the key.Plat gaat niet heel hard, laatste keer (2 weken terug deed ik 2 setjes van 3 herhalingen met 80kg). Vandaar eigenlijk dat ik hem een keertje helemaal eruit gooi. Over een maand train ik ook in een andere sportschool waar je alleen nog maar plat kan bankdrukken dus nu nog maar een tijdje van de incline gebruik maken.
Bruine rijst en basmati rijst schijnen ook wel goed te zijn, ik zal me er dit weekend is in verdiepen.Ja, ik betaal ook zoiets. Ik ga binnenkort maar eens kijken of het veel scheelt bij de slager..ik eet altijd twee soorten rijst bulgur (brown rice, hoog in carbs) en jasmijn rijst (gewoon witte rijst eigenlijk, wel heel zoet). Zilvervliesrijst had ik eerste halfjaar ook alleen maar gegeten, maar na een tijdje krijg je het echt niet meer na binnenafwisseling is idd the key.