Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Morgen een vrije dag genomen dus ga ik mooi naar zeeland toe en de aankomende drie dagen op mijn luie gat aan het strand liggen
. Morgen wel Schouders/triceps doen in zeeland.Ik weet nog niet helemaal hoe mijn moeder het wil doen met het eten morgen avond maar het wordt waarschijnlijk rond 6 a 7 uur dat ik er ben
. Ben jij er dan toevallig ook? Dan kan ik mijn CGBP nog even laten controleren
.Thnx Rob, welkom en leuk dat je me komt volgen. Hopelijk kan je er iets van leren of kan je mij nog wat leuke tips geven
.Ja die squat gaat ook langzaam maar zeker omhoog, 100 moet wel een keer gaan vallen. Waarschijnlijk als mijn techniek 100% was dan had ik die allang gepakt. Gaat goed komen lekker nog wat genieten van het zonnetje daarSquat gaat lekker man je tikt bijna de 100kg aan! Veel plezier @ beach.
.Nee, ik ben er rond een uur of 4, dus dan ben ik alweer weg..
Goeie training trouwens, mooie PR's
. Bedankt!Haha pak de paraplu maar uit de kast
.
. Welkom in iedergeval!
.Nu nog lekker 2 dagen van het weer genieten hier en op voeding letten.
Thnx Bart, voeding zat wel redelijk goed. Ook al heb ik wel wat lopen snoepen in de vorm van een frituurhoppanice train en top dat je zo goed met je voeding bezig bent!
. Wel elke dag wat zwemcardio gedaan, erg lekker gewoon even een uur lang een stuk of 8-10 stranden langs zwemmen.
)
.Haha bedankt maar het viel gelukkig nog wel meeje trainingen worden ook steeds zwaarder dus mag je ook wel wat vetter eten vind ik! haha
Dik PR man!
.Bedankt man, ik ben blij dat hij binnen is. Was echt heel relax dit weekend. 3 dagen minimaal 5 uur per dag op het strand gelegen. Veel leuke opmerkingen ook gehad en dergelijke was leuk om te horen.Yeah 150kg, congratz bro! Netjes getraind verder. Moet kunnen toch af en toe relaxen!