- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks een huge chest bij die huge rug van je.
Beest![]()
BAM BAM BAM meteen 2x5
Gratz kerel.
Kunnen die knurfjes in de gym bij je nog wat van leren.
.
. Het is een goed begin en ben er blij mee maar hij moet als de wieder weerga naar de 150
.Thnx Bart!knetters, dat gaat de goeie kant op Jaap! Het fysiek klopt aardig met je trainingen, goed bezig!
Bedankt Junglemes, mijn rug en schouders zijn ook wel mijn sterkste punt. Zowel kwa kracht als massa. Hopelijk trekt de rest ook snel bij. Ik zal proberen morgen wel rug en benen pics te schieten maar ik beloof nietsNice MP en CGBP man!![]()
Fysiek op pic ziet er goed uit, dikke schouders en traps ook!
Ga je binnenkort nog benen en rug pics schieten?
.Thnx Dwarf, triceps beginnen ook wel lekker mee te doen ja maar je zou ook kunnen zeggen dat mijn biceps gewoon slecht zijnDie lats zijn ontspannen ook al lkkr wijd.
Tricep ook big niet echt goed te zien.
Word echt buffelwaardig al
Dumbbell skulls met dumbbell elke hand?
. Die skulls zijn wel per hand
.
.Bedankt Tymen, nu nog een kg of wat massa erbij en dezelfde droogte als jou dan is het feest compleet voor mij
.Valt wel mee toch, de laatste foto is een maand of 2 geledenNiet zoveel foto's van jezelf nemen en harder trainen Japie
Maar ziet er goed uit hoor, je bent wel wat groter geworden geloof ik de afgelopen tijd.
. Sinds ik weer wat aan het bulken ben en nog wat serieuzer ben gaan eten met rijstmaaltijden etc. gaat het wel lekker ja, thnx grote beer.nog ff bulken en dan mag je in de lente weer cutten om me weg te blazen in zeeland![]()
.