Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes jaap, gaat goed man :thumbs:

flat dumbbell press is ook niet verkeerd kerel!

Straks een huge chest bij die huge rug van je.
Beest:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Squat
12x stang
8x 40
5x 60
3x 80
2x 90

5x 100 PR
5x 100
8x 90 (heerlijke squat sessie)

Front squat
5x 60 (stang begon te rollen)
8x 60
8x 55

Hamstring curl
3x12x 60

Seated calf press (breed,normaal en smal)
3x15x 75

Chin ups
8x BW +6kg
6x BW +6kg
6,5x BW

Barbell curls
3 sets 8-12 met 30-35kg

Zottman curls
8x 12
12x 10 (wat gooien)
12x 8 (+5 wat gooiwerk)

Training ging lekker, squat ging erg lekker. Voelde erg goed aan en waren mooi op diepte. Ik trainde in een andere sportschool, alle stangen waren spekglad dus de front squat was geen succes...

BAM BAM BAM meteen 2x5:D:D
Gratz kerel.

Kunnen die knurfjes in de gym bij je nog wat van leren.

BAM BAM BAM meteen 2x5:D:D
Gratz kerel.

Kunnen die knurfjes in de gym bij je nog wat van leren.

Haha bedankt man, voelde goed dat die 100 nu op de squat in mooie vorm binnen is. Nu was ik wel in een andere gym waar die kneusjes niet waren:p.

Yeahhhhh buddy! Squat is nice!

MP
6x 52,5
5x 52,5
5x 50

Upright row
8x 35 (nog te zwaar)
12x 30
12x 30
12x 30 (laatste 3 niet strikt)

Bent over fly
12x 10
12x 10
12x 10

Close grip bench press
9x 60
8x 60
7x 60

Dumbbell skullcrushers
8x 14
10x 12
14x 10

Triangle pushdown
20x 50..
18x 60...
14x 85....
11x 105..... (wat een dom apparaat, ging ook maar tot 130kg)

1 set standing tricep extensions met ez stang
13x 20

Vandaag was ik weer in een andere sportschool, training ging opzich wel lekker.

Ik ben nog steeds opzoek naar een andere sportschool mijn huidige sportschool is ruim 17km rijden voor mij. Gisteren ben ik bij een sportschool op 6km afstand geweest met een squatrack en dumbbells tot 40kg. Maar deadliften moet op de boven verdieping gebeuren. En toen iemand daar een dumell van 20kg liet vallen was het al een lawaai... Schijven zijn er te weinig en zelfs geen kleinere schijven dan 5kg...

Vandaag was ik in een andere sportschool zonder squatrack, zonder toren voor latt pulldown etc. Dumbbells tot 30kg.

Ik wil wel weg waar ik nu zit, vooral vanwege de afstand met het oog op de winter. Bovendien scheelt het me gewoon een hoop tijd die ik goed ergens anders kan gebruiken... Ik denk dat ik morgen dus toch nog maar een keer naar sportschool nummer 1 ga en een gesprek aanvraag. Misschien dat ze wel wat schijfjes bij kunnen bestellen en even vragen hoe ze tegenover het deadliften staan...

In de spoiler nog even een foto'tje van mijn front, slechte kwaliteit maar misschien wel leuk voor de beeldvorming.

25g5jsh.jpg

Laatst bewerkt:
knetters, dat gaat de goeie kant op Jaap! Het fysiek klopt aardig met je trainingen, goed bezig!

Nice MP en CGBP man! :thumbs:
Fysiek op pic ziet er goed uit, dikke schouders en traps ook!
Ga je binnenkort nog benen en rug pics schieten?

Die lats zijn ontspannen ook al lkkr wijd.
Tricep ook big niet echt goed te zien.
Word echt buffelwaardig al:thumb:

Dumbbell skulls met dumbbell elke hand?

knetters, dat gaat de goeie kant op Jaap! Het fysiek klopt aardig met je trainingen, goed bezig!
Thnx Bart!

Nice MP en CGBP man! :thumbs:
Fysiek op pic ziet er goed uit, dikke schouders en traps ook!
Ga je binnenkort nog benen en rug pics schieten?
Bedankt Junglemes, mijn rug en schouders zijn ook wel mijn sterkste punt. Zowel kwa kracht als massa. Hopelijk trekt de rest ook snel bij. Ik zal proberen morgen wel rug en benen pics te schieten maar ik beloof niets:p.

Die lats zijn ontspannen ook al lkkr wijd.
Tricep ook big niet echt goed te zien.
Word echt buffelwaardig al:thumb:

Dumbbell skulls met dumbbell elke hand?
Thnx Dwarf, triceps beginnen ook wel lekker mee te doen ja maar je zou ook kunnen zeggen dat mijn biceps gewoon slecht zijn:p. Die skulls zijn wel per hand;).

Bedankt voor de complimentjes, doet me goed:D.

dat ziet er goed uit man!

Niet zoveel foto's van jezelf nemen en harder trainen Japie ;)

Maar ziet er goed uit hoor, je bent wel wat groter geworden geloof ik de afgelopen tijd.

Bedankt Tymen, nu nog een kg of wat massa erbij en dezelfde droogte als jou dan is het feest compleet voor mij:p.

Niet zoveel foto's van jezelf nemen en harder trainen Japie ;)

Maar ziet er goed uit hoor, je bent wel wat groter geworden geloof ik de afgelopen tijd.
Valt wel mee toch, de laatste foto is een maand of 2 geleden:p. Sinds ik weer wat aan het bulken ben en nog wat serieuzer ben gaan eten met rijstmaaltijden etc. gaat het wel lekker ja, thnx grote beer.

nog ff bulken en dan mag je in de lente weer cutten om me weg te blazen in zeeland ;)

nog ff bulken en dan mag je in de lente weer cutten om me weg te blazen in zeeland ;)

Haha ja dat is het plan ja, licht door bulken tot maart-april en dan weer tot de zomer cutten. Hopelijk de volgende keer in zeeland zonder kater, dat traint toch net wat makkelijker en ben ik wat beter aanspreekbaar:p.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven