AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Pull ups wide (andere sportschool, nog wijder dan eerst)
6x BW
5x BW
5x BW

Deadlift
12x 60
8x 80
5x 100
3x 120
2x 140

3x5x 150 (mooi)

Dumbbell rows
10x 30
10x 30
10x 28

Close grip pulldown
8x 67,5
8x 1 stand lager
10x nog een stand lager

Row apparaat
7x 85 (wat te zwaar, niet ver genoeg naar achter)
9x 2 standen lichter
12x 50 of iets dergelijks

Arm curl apparaat
15x 22,5
12x 22,5
12x 13,5 (2 seconden omhoog, boven vasthouden, 3 seconden naar beneden)

Ik ben nu in een nieuwe sportschool begonnen, apparaten zijn allemaal wat raar daar. Geen ronde gewichten vandaar dat ik ze niet zo goed kon onthouden, volgende keer zal ik er beter op letten.

Training ging wel lekker, deadliften was gelukkig geen probleem in de nieuwe sportschool. Magnesium mocht ook gewoon als ik het goed opruimde dus helemaal top.

klasse Jaap! Die apparaten ben je zo aan gewend joh!

klasse Jaap! Die apparaten ben je zo aan gewend joh!

Thnx Bart, komt vast wel goed. Ze voelen ook wel goed aan, wat soepeler maar toch zwaarder dan in mijn oude sportschool. Maar die gewichten zijn wel vreemd, meeste apparaten verspringen met 10kg per stand. En allemaal rare getallen 2,5, 7,5 dat soort dingen... Ik heb ook geen zin om met een pen en papier rond te lopen daar:p.

nice bro :)

Die DL is toch een dikke pr?:) mooie cijfers zijn dat.
Lekker volume op die rows van je.

Thnx Tymen.

Die DL is toch een dikke pr?:) mooie cijfers zijn dat.
Lekker volume op die rows van je.
De vorige trok ik ook 3x5 met 150kg, enige verschil is dat ik hem nu als 2de oefening pakte. Misschien dat je het een pr kan noemen maar als ik een pr zet moet hij duidelijk zijn:p. Bedankt Rows gingen lekker alleen begon ik al wat last van mijn grip te krijgen merkte ik...

Bench press
5x 80 PR
6x 75 (7de keer een spot)
6x 70

Incline dumbbell press
6x 30
6x 28
7x 24

Chest press
12x 67,5 (had een minuut of 5 rust, iemand kwam ouwehoeren die ik in geen maanden gezien had)
7x 67,5
10x 56,5

Cable crossover
15x 30
12x 40
10x 50

Rope pushdown
15x 45
10x 50
12x 35 (lekker strikt, voelde beter)

Training ging lekker, als ik een bench pr kan zetten maakt de rest van de training me eigenlijk al weinig meer uit:D.

Mooi man die PR. De 100kg komt dichterbij aww yeaa.
Nette incline db press ook!

Ik heb even een tijdje niet in je log gekeken en nu zie ik dat je bench flink wat sterker geworden is. Mooi man.

hahaha hoe bedoel je bench minded.... PLer:) Mooie training!

Mooi man die PR. De 100kg komt dichterbij aww yeaa.
Nette incline db press ook!
Bedankt man, die 100kg duurt nog wel een jaar denk ik:p. Incline db press is ook een pr volgens mij, ik hou eigenlijk alleen de pr´s bij op de hoofdoefeningen.

Ik heb even een tijdje niet in je log gekeken en nu zie ik dat je bench flink wat sterker geworden is. Mooi man.
Dankje, hij ging wel lekker gister ondanks dat ik hem plat 3 weken niet gedaan had:).

hahaha hoe bedoel je bench minded.... PLer:) Mooie training!
Haha ja ik weet niet wat dat is. Als ik zelf mag bepalen waar ik pr´s op zet is dat toch de bench wel:p. Bedankt Bart!

Ondertussen wel flink verkouden/ziekjes geworden dus ik hoop dat ik de rest van de week nog wel gewoon kan trainen... Vanavond misschien even heen en weer naar de sportschool voor een sauna:).

Vandaag kan ik helaas niet gaan trainen, heb het toch wel lekker te pakken nu... Ik denk dat ik er maar meteen een rust weekje van maak, dan is alles weer helemaal fit want ik had de laatste tijd ook weer wat pijntjes in mijn pols/onderarmen. Volgende week donderdag begin ik dus weer!

Jammer man. Maar wel ff goed voor je:)
Word weer knallen eind volgende week.
Gratz on bench:thumb:

Is zeker wel ff goed voor je die rust, je ging hard laatste tijd. Nu ff tijd voor herstel!

cheers

Beterschap man! Even weer je weerstand opbouwen, zware trainingen hebben bij mij ook altijd impact op mijn weerstand de volgende dag. :)

Jammer man. Maar wel ff goed voor je:)
Word weer knallen eind volgende week.
Gratz on bench:thumb:

Is zeker wel ff goed voor je die rust, je ging hard laatste tijd. Nu ff tijd voor herstel!

cheers

Beterschap man! Even weer je weerstand opbouwen, zware trainingen hebben bij mij ook altijd impact op mijn weerstand de volgende dag. :)

Bedankt mannen, ik kan niet wachten om weer te beginnen:p.

Ik heb alleen een vraag over mijn voeding, ik hoop dat ik die hier in mijn log beantwoord kan krijgen. Anders maak ik wel even een topic aan.

Ik heb dit weekend weer een hoop artikels en dergelijke lopen lezen met name een hoop over leangains en het krijgersdieet.

Bij beide voorbeelden word er dus savonds een heleboel gegeten. Dit terwijl mensen juist bang schijnen te zijn savonds te eten om dik te worden.

Nu wil ik iets gaan veranderen in mijn voeding waardoor ik ook het grootste gedeelte van mijn voeding savonds rondom mijn training eet. Graag wil ik hier wat meer meningen over horen.

Nu is mijn voeding plus minus:

06:30
0,5l halvolle melk, 28gr whey, 10gr cacau, 80gr brinta
Banaan
2 eieren

09:30
2 volkoren boterhammen met 75gr tonijn op waterbasis
1/3 komkommer

12:00
200gr zilvervliesrijst (ongekookt gewogen) met 200gr gebakken kipfilet

15:00
2 volkoren boterhammen met 60gr kalkoenfilet
70gr ongezouten pinda's

17:30
2 rundertartaars, 3-4 aardappels en 4-6 scheppen groente

19:00-20:15
Training

20:30
0,5l halvolle melk, 28 gr whey, 80gr brinta en 10gr kaneel

22:15
70gr ongezouten cashewnoten
450gr magere kwark

Dit wil ik gaan veranderen in:

06:30
0,5l halvolle melk, 28gr whey, 10gr cacau, 80gr brinta
Banaan
2 eieren

09:30
2 volkoren boterhammen met 75gr tonijn op waterbasis
1/3 komkommer

12:00
een aantal boterhammen met vleesbeleg (plus minus zelfde aantal kcals als mijn shake na het trainen

15:00
2 volkoren boterhammen met 60gr kalkoenfilet
70gr ongezouten pinda's

17:30
2 rundertartaars, 3-4 aardappels en 4-6 scheppen groente

19:00-20:15
Training

20:15
28gr whey met kaneel in water

20:30
200gr zilvervliesrijst (ongekookt gewogen) met 200gr gebakken kipfilet

22:15
70gr ongezouten cashewnoten
450gr magere kwark

Graag zou ik hier wat commentaar/kritiek over hebben:D

Juist beter rondom je training, want dan heb je de meeste carbs nodig.
Ook krijg je meer micronutrienten binnen dat je herstel bespoedigt.
Ik kijk zelf naar dagelijkse totaal kcal inname, wel zorg ik ook dat ik rondom training extra veel carbs binnen neem.
Op rustdagen medium carbs, de meeste kcal haal ik uit vetten. (Soort carb cycle.)
Ik ga hier wel goed op.

Juist beter rondom je training, want dan heb je de meeste carbs nodig.
Ook krijg je meer micronutrienten binnen dat je herstel bespoedigt.
Ik kijk zelf naar dagelijkse totaal kcal inname, wel zorg ik ook dat ik rondom training extra veel carbs binnen neem.
Op rustdagen medium carbs, de meeste kcal haal ik uit vetten. (Soort carb cycle.)
Ik ga hier wel goed op.

Ja dat is ook de reden dat ik nu dus mijn 2 grootste maaltijden voor en na het trainen wil eten. In jou ogen is het tweede voedings schema dus beter dan het eerste? Ik wil het denk sowieso op deze manier gaan proberen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven