MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja dat is ook de reden dat ik nu dus mijn 2 grootste maaltijden voor en na het trainen wil eten. In jou ogen is het tweede voedings schema dus beter dan het eerste? Ik wil het denk sowieso op deze manier gaan proberen.

Het kan niet slechter gaan, enkel beter. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ik denk dat je uit het tweede schema meer kan halen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Squats
5x 100
5x 100
8x 90

Front squat
10x 60 PR
8x 60
8x 55

Vanaf hier werd ik kots misselijk en ging het tempo rap naar beneden:rolleyes:

Hamstring curl
12x 67,5
12x 58,5
12x 58,5

Seated calf press
15x 76,5
15x 76,5
15x 76,5

Chin ups
8x BW +6kg
6x BW +6kg
6x BW

Preacher curls *Nieuw
12x 25
10x 25
8x 25

Hammer curls
8x 10
12x 8
12x 8 (elleboog niet helemaal stil laatste reps)

Training ging wel lekker, vorige week had ik niet getraind en dat was goed te merken. Meteen enorme spierpijnscheuten tijdens alle beenoefeningen. Na het front squatten wat ik sowieso altijd al een super intensieve en conditionele oefening vind stond ik op het punt over te geven... Even rust genomen en toen weer verder gegaan met wat langer rust tijdens de setjes. Nu gaat het wel weer en werk ik langzaam maar zeker een shake weg:p.

Maar die 2x5x100 heb je nog steeds:) Van hieruit lkkr verder werken.
Front squat lkkr volume. op alles wel:thumb:

Mijn shake was zo verdwenen^^ Voel ik me meteen stuk beter en niet meer zo 'leeg'

Maar die 2x5x100 heb je nog steeds:) Van hieruit lkkr verder werken.
Front squat lkkr volume. op alles wel:thumb:

Mijn shake was zo verdwenen^^ Voel ik me meteen stuk beter en niet meer zo 'leeg'

Ja gelukkig geen kracht verloren in iedergeval door zo'n rustweek. Stiekem had ik gehoopt misschien nog wat sterker te worden maar dat ging dus niet door:p. Ik heb de afgelopen dagen ook niet echt gebulkt, ik kwam wel goed aan mijn eiwitten maar at wel een stuk minder dan normaal. Ik vermoed net een paar 100 kcal onder onderhoud.

goed te zien dat de ziekte je niks heeft gekost qua kracht kerel! Mooie workout

netjes jaap :)

goed te zien dat de ziekte je niks heeft gekost qua kracht kerel! Mooie workout

Bedankt mannen, helaas vanochtend wakker geworden met enorme krampen in mijn buik. Toch zou ik hoe dan ook naar stage gaan dus heel langzaam ontbeten. Toen als een gek moeten haasten naar het station. Eenmaal bijna op het station flikkert overal de stroom uit. Krijg ik een melding van de ns dat er tot 10 uur waarschijnlijk geen treinen rijden...

Kon ik meteen weer naar huis fietsen, eenmaal thuis even op de bank gaan liggen. Toen ging de stroom weer aan dus ik sta op. Meteen alles draaien en heel mijn ontbijt eruit:fuu:. Dat wordt dus geen stage meer voor mij... Ik ga me mooi volproppen nu en hopen dat ik vanavond een lekkere training kan neerzetten:D.

Aai k*t om te horen! Beterschap man. Ik zou gewoon lekker rusten vandaag, trainen kan later altijd nog!

Btw jouw front squat is wel heel nice! Ik wil volgende week ook proberen alleen ben alleen bang voor bolling van onderrug.

Aai k*t om te horen! Beterschap man. Ik zou gewoon lekker rusten vandaag, trainen kan later altijd nog!

Btw jouw front squat is wel heel nice! Ik wil volgende week ook proberen alleen ben alleen bang voor bolling van onderrug.

Dankje, nu gaat het opzich wel weer. Maar de spierpijn in mijn benen is echt niet te harden:p. Als er 1 squat oefening is waar je niet bang hoeft te zijn voor je vorm is het wel de front squat. Je rug moet wel recht-licht hol zijn want anders rolt het gewicht van je delts af.

zonde van het onbijt :(

beterschap

Wij hadden het vanmiddag stroomuitval..
duurde half uurtje ong.

zonde van het onbijt :(

beterschap

Bedankt Tymen, dat ontbijt heb ik ondertussen alweer ingehaald:).

Wij hadden het vanmiddag stroomuitval..
duurde half uurtje ong.

Haha ja ik kwam aan bij het station en ineens was alles donker. Het is hier wel vaak raak met storingen. Bijna elke maand gaat de stroom er wel een keer af en een paar jaar terug zaten we dagen zonder stroom omdat er een kamikaze piloot de hoogspanningsmast in vloog.

Nu vandaag ook 100.000 huishoudens zonder stroom:
http://www.nu.nl/binnenland/2646989/stroomstoring-treft-100000-woningen-betuwe.html

MP
5x 55
5x 55 PR
5x 50
4x 50

Dumbbell side raise
6x 12 (to heavy)
8x 10
10x 10

Bent over fly's
12x 10
12x 10
12x 10 (laatste 2 niet strikt)

Close grip bench press
10x 60 PR
7x 60 (faalde op de 8ste keer... geen spotter, afrollen dus:P)
6x 60

Dumbbell skullcrushers
9x 14
9x 12
11x 10

Triangle push down
14x 47,5
10x 52,5
11x 47,5
hier meteen achterna nog 2 pomp setjes zonder rust ongeveer 15 herhalingen

Blij dat ik toch ben wezen trainen, ging een stuk beter dan ik van te voren had durven hopen:).

Lekker getraind weer jaap, mooie pr's terwijl je toch wat ziekjes bent. Top!
Haha, doet dat afrollen niet pijn?

Triceps worden sterker:)
MP en CGBP stijgt lekker zo.

Pull ups wide
6x BW
5x BW
5x BW

Deadlift
3x5x 150 (potver koste me echt teveel moeite)

BOR
5x 70 (tjee... teveel energie verspild met die deadlift)
8x 60
8x 60

Close grip pulldown
9x 67,5
9x 58,5
11x 49,5

Row apparaat
7x 67,5
12x 48,5
12x 48,5

Machine curl
12x 31,5
12x 22,5
20x 17,5 (14x heel strikt 2sec up, 3 down en 6 snelle erachteraan)

Training ging niet echt lekker, voeding was gewoon goed vandaag en in het weekend. Misschien dat het eraan lag dat ik vorige week een rustweek had en dus een week rug had overgeslagen... Deadlift zit ik nu alweer een aantal weken met die 150kg te k*tten en hij lijkt alleen maar zwaarder te worden. Ik zat eraan te denken die deadlift een keer te deloaden naar 125 of 130kg en dan weer elke week 2,5 verhogen en dan hopelijk weer makkelijk over de 150 heen. Deze tactiek heb ik nog nooit met geen enkele oefening toegepast daarom wil ik het is proberen voor de deadlift. Aangezien deze toch al sterk is ten opzichte van de rest van mijn stats maakt het me wat minder uit mocht het niet werken.

Bench press
12x stang
8x 40
5x 60
3x 70

5x 80
6x 75
8x 70 VPR

Incline dumbbell press
5x 30
6x 28
8x 24

Chest press
3x 76,5 (****)
4x 67,5 (???)
8x 58,5
8x 49,5

Blijkbaar zit er op de pen die je in het goede gewicht steekt bij de apparaten ook nog een knop waarmee je de weerstand kan bepalen. Normaal staat deze standaard op 0 en bij mij stond hij op 10... Daarom was hij dus zo zwaar...

Cable fly's
13x 45
12x 45
15x 35

Rope pushdown
20x 37,5
12x 47,5
14x 42,5

Training ging wel lekker opzich. In iedergeval geen kracht in hoeven leveren door een rustweekje. Volgende week wil ik minimaal 6x80 drukken of 2 sets met 80kg. Mocht er geen progressie zijn wil ik een ander systeem op de bank gaan uitproberen. Iemand nog een leuke suggestie?

Chill dat je geen kracht hebt ingeleverd, toch even meer reps op de 70kg nice.

Als ik vastloop op bench, dan ga ik over na dumbbells vice versa. Of assisted bench press, doen (close grip).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven