Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zijn weer nette trainingen kerel! klasse

• Topic Starter Topic Starter
Chill dat je geen kracht hebt ingeleverd, toch even meer reps op de 70kg nice.

Als ik vastloop op bench, dan ga ik over na dumbbells vice versa. Of assisted bench press, doen (close grip).

Ja die close grip pak ik nu al op vrijdag bij mijn triceps mee. De oefening heelmaal overslaan terwijl je er juist sterker op wil worden lijkt me ook niet echt de oplossing. Ik ga er nog even over na denken, bedankt voor je suggestie iig.

zijn weer nette trainingen kerel! klasse

Dankje Bart.

Geen probleem. Een sterke rug (voornamelijk lats) brengt ook je bench press omhoog, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Heb je wel eens gedeload? (buiten dat je enkele dagen ziek was)

Geen probleem. Een sterke rug (voornamelijk lats) brengt ook je bench press omhoog, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Heb je wel eens gedeload? (buiten dat je enkele dagen ziek was)

Ik ben net weer begonnen nadat ik een week volledige rust heb gehouden als je dat met deloaden bedoelt? Of bedoel je met deloaden een keer het gewicht resetten na bijvoorbeeld 65-70kg en dan weer opbouwen naar over de 80 heen?

Squat
12x stang
8x 40
5x 60
3x 80
2x 90

3x5x 100 PR

Front squat
8x 65 PR
8x 60
9x 55

Hamstring curl
12x 67,5
12x 58,5
12x 58,5

Seated calf press
15x 85,5
15x 85,5
15x 85,5

Chin up
7x BW +10kg
5x BW +10kg
6x BW

Preacher curl
6x 30
6x 30
9x 25

Hammer curl
9x 10
12x 9 (een paar niet helemaal zuiver)
12x 8 (laatste 3 niet zuiver)

Training ging lekker:).

Ik ben net weer begonnen nadat ik een week volledige rust heb gehouden als je dat met deloaden bedoelt? Of bedoel je met deloaden een keer het gewicht resetten na bijvoorbeeld 65-70kg en dan weer opbouwen naar over de 80 heen?

Inderdaad tijdens deload week de helft (60%) van het gewicht pakken wat je normaal doet. Ik neem aan dat je dit nooit eerder hebt gedaan?

Jij blijft wel steeds mooi PR's neerzetten! Hoe doe je trouwens de front squat?
Mixed grip of clean grip? Mij lukt beide niet echt :o

Inderdaad tijdens deload week de helft (60%) van het gewicht pakken wat je normaal doet. Ik neem aan dat je dit nooit eerder hebt gedaan?

Jij blijft wel steeds mooi PR's neerzetten! Hoe doe je trouwens de front squat?
Mixed grip of clean grip? Mij lukt beide niet echt :o

Haha ja gelukkig blijven die PR's zo nu en dan wel vallen. Deloaden heeft nu danv oorlopig denk even geen zin omdat ik net een week rust heb gehad. Bij de front squat gebruik ik mixed grip, het is wel even opletten dat je de arm die onder zit ook goed omhoog blijft drukken. Als de stang begint te rollen komt het omdat ik de onderste arm wat laat zakken.

mooie training weer Jaap en idd na een week rust hoef je voorlopig niet te deloaden! Lekker door knallen!

MP
5x 55
5x 55
4x 55 VPR
5x 50

Dumbbell side raise
9x 10
12x 8
12x 8

Bent over fly's
12x 10
12x 10
12x 10

CGBP
7x 65
6x 65
7x 60

Dumbbell skullcrushers
9x 14
9x 12
14x 10 (laatste 2 niet zuiver)

Triangle pushdown
11x 57,5
14x 52,5 (ik had hier een wat lange pauze...)
12x 52,5

Training ging wel lekker, cgbp niet helemaal tevreden maar voor de rest ging 't goed. Nu snel verkleden en een pokertoernooitje doen:).

mooie training weer Jaap en idd na een week rust hoef je voorlopig niet te deloaden! Lekker door knallen!

Haha zo is dat lang genoeg aangesteld:p.

Laatst bewerkt:
Nice trainen! Waarom eigenlijk 5x55 (en dus niet in pyramide vorm) ?

Nice trainen! Waarom eigenlijk 5x55 (en dus niet in pyramide vorm) ?

Het eerste setje had ik met heel veel moeite misschien net 6x55 gedrukt. Doordat ik inhield kon ik dat 2de setje ook nog weer net 5x55 pakken. Anders had ik denk ik 6x55 en 4x55 gepakt, geen idee eigenlijk wat beter is.

Deadlift
8x 60
5x 80
5x 100

12x 120
9x 120
8x 120

Pull ups wide
5x BW...
5x BW
4x BW (****zooi)

BOR
5x 70
8x 60
8x 60

Close grip pulldown
10x 67,5
9x 58,5
12x 49,5

Row machine
10x 27,5
12x 22,5
12x 22,5

Machine curls
8x 41,5
8x 31,5
12x 22,5

Training ging niet zoals ik het wilde. Na die deadlift was ik echt compleet gesloopt. Pomp in mijn onderrug als een yecko, hams versleten en duizelig tot en met. Tot en met mijn BOR heb ik er eigenlijk last van gehad daarna heb ik me nog wel aardig kunnen herpakken. Pull ups sloegen echt nergens op, zit ook bijna geen progressie in zo wijd. Ik denk de volgende keer iets smaller pakken.

i feel ya. heb meestal ook na een zware begin oef zoals deadlift of squat dat ik zwaar naar de klote ben :P

toch wel een goede training hoor bro!

i feel ya. heb meestal ook na een zware begin oef zoals deadlift of squat dat ik zwaar naar de klote ben :P

toch wel een goede training hoor bro!

Thnx man, ik denk dat ik even vergeten was hoe veel volume voelt op de deadlift:p.

haha nice trainen! heel herkenbaar, na het zwaar deadliften weet ik bijna nooit hoe ik heet en waar ik ben (true story) :roflol:

deads zijn echt dik kerel!

haha nice trainen! heel herkenbaar, na het zwaar deadliften weet ik bijna nooit hoe ik heet en waar ik ben (true story) :roflol:
Haha zoals nu had ik me eigenlijk nooit echt gevoeld, echt helemaal duizelig en de eerste 2 oefeningen daarna sloegen eigenlijk nergens op:p. Ik vraag me af of het dan wel goed is zo diep te gaan op de deadlift, pull ups en bor lijken me dan toch belangrijker om nog goed uit te kunnen voeren dan dat je dat verpruts door net die 1 of 2 reps extra eruit te persen op de deadlift.

Dankje Bart eigenlijk was ik nog wel wat teleurgesteld. 12-9-8x 120 tegenover 3x5x 150 is niet echt spectaculair vind ik:p. Deze reps waren welliswaar wel wat strikter en ik liet de stang ook echt elke keer even los na elke rep. Ook gebruikte ik geen magnesium wat ik nu ook wel merk aan mijn handen, echt geen gezicht:p.

Vergis je er nou niet in, high reps is gewoon echt zwaar, grip, verzuuring! Niet onderschatten kerel. Was gewoon netjes

Bench press
5x 80
5x 80 PR
6x 75

Incline dumbbell press
7x 30 VPR
6x 28
11x 24

Chest press
6x 67,5
7x 58,5
11x 49,5

Cable fly's
11x 55
13x 45
12x 45

Tricep rope pushdown
12x 47,5
12x 42,5
13x 37,5

Training ging vandaag erg lekker, had ik ook echt nodig na die domper van gisteren. Bench ging ook echt beter dan verwacht, het was wel echt knokken die laatste rep het tweede setje met 80kg maar hij is binnen. Vandaag ook voor het eerst sinds ik train een vraag gehad van ''wat gebruik jij'' in de zin van AAS, made my day:).

Vergis je er nou niet in, high reps is gewoon echt zwaar, grip, verzuuring! Niet onderschatten kerel. Was gewoon netjes
Thnx Bart, voel me meteen weer een stukje minder slecht:p. Het was ook wel de eerste keer dat ik meer dan 5 reps pakte in een werkset.

En ik denk dat je armen het eerder opgeven dan je rug en benen. Dat die dat wel aankunnen meestal de DL. 12 reps op 120 is echt nice. Ik hoop donderdag 8x115kg te verslinden.

Sterke incline dumbbell press:thumb: Ik loop nog te prutsen onder de 20kg:o:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven