- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chill dat je geen kracht hebt ingeleverd, toch even meer reps op de 70kg nice.
Als ik vastloop op bench, dan ga ik over na dumbbells vice versa. Of assisted bench press, doen (close grip).
Geen probleem. Een sterke rug (voornamelijk lats) brengt ook je bench press omhoog, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Heb je wel eens gedeload? (buiten dat je enkele dagen ziek was)
.Ik ben net weer begonnen nadat ik een week volledige rust heb gehouden als je dat met deloaden bedoelt? Of bedoel je met deloaden een keer het gewicht resetten na bijvoorbeeld 65-70kg en dan weer opbouwen naar over de 80 heen?

Inderdaad tijdens deload week de helft (60%) van het gewicht pakken wat je normaal doet. Ik neem aan dat je dit nooit eerder hebt gedaan?
Jij blijft wel steeds mooi PR's neerzetten! Hoe doe je trouwens de front squat?
Mixed grip of clean grip? Mij lukt beide niet echt![]()
.mooie training weer Jaap en idd na een week rust hoef je voorlopig niet te deloaden! Lekker door knallen!
.Nice trainen! Waarom eigenlijk 5x55 (en dus niet in pyramide vorm) ?
i feel ya. heb meestal ook na een zware begin oef zoals deadlift of squat dat ik zwaar naar de klote ben
toch wel een goede training hoor bro!
.Haha zoals nu had ik me eigenlijk nooit echt gevoeld, echt helemaal duizelig en de eerste 2 oefeningen daarna sloegen eigenlijk nergens ophaha nice trainen! heel herkenbaar, na het zwaar deadliften weet ik bijna nooit hoe ik heet en waar ik ben (true story)![]()
. Ik vraag me af of het dan wel goed is zo diep te gaan op de deadlift, pull ups en bor lijken me dan toch belangrijker om nog goed uit te kunnen voeren dan dat je dat verpruts door net die 1 of 2 reps extra eruit te persen op de deadlift.Dankje Bart eigenlijk was ik nog wel wat teleurgesteld. 12-9-8x 120 tegenover 3x5x 150 is niet echt spectaculair vind ik
. Deze reps waren welliswaar wel wat strikter en ik liet de stang ook echt elke keer even los na elke rep. Ook gebruikte ik geen magnesium wat ik nu ook wel merk aan mijn handen, echt geen gezicht
.
.Thnx Bart, voel me meteen weer een stukje minder slechtVergis je er nou niet in, high reps is gewoon echt zwaar, grip, verzuuring! Niet onderschatten kerel. Was gewoon netjes
. Het was ook wel de eerste keer dat ik meer dan 5 reps pakte in een werkset.