- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vond ik ook zo raar, ik faalde niet op mijn grip. Puur op benen en onderrugEn ik denk dat je armen het eerder opgeven dan je rug en benen. Dat die dat wel aankunnen meestal de DL. 12 reps op 120 is echt nice. Ik hoop donderdag 8x115kg te verslinden.
Sterke incline dumbbell pressIk loop nog te prutsen onder de 20kg
![]()
. Bedankt in iedergeval, jij sterkte donderdag met die 115. Gaat je wel leukken joh!
. Ik hoop dat ik me volgende zomer een beetje met je kan meten kwa kracht in Zeeland
.nice bench bro! maar de 5x80 had je toch eerder gepakt?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jaaps-trainingsboek-251426/index48.html#post6210984
. Scherp man haha.ja klopt, maar nu pakte ik 2 sets van 5 met 80kg. Ik wist niet zeker of ik dat een pr of een vpr moest noemen. Scherp man haha.

.Nice skwats.
Doe je ook wel eens wat andere oefeningen voor hams naast curls? Zoals RDL, good mornings, stiff legged etc..? Sterke hams maken sterke squats.
Daar doen we het voor!elke training wel weer een pr die sneuvelt, zo zien we dat graag!
Ja klopt zo had ik mij eigen ook leren squatten en deadliften maar toen ik eenmaal in Zeeland mijn techniek liet controleren waren er toch nog een hoop verbeter punten.Zijn toch geen hele moeilijke oefeningen.. ff joeptoepen en je hebt t gevonden. Gewoon licht beginnen altijd.
Bedankt junglemes, ik weet niet zeker of je het chins moet noemen. Er steken bij ons 2 stangetjes uit de pull up bar die vrij dicht tegen elkaar aan staan en dan hou je de handen naar elkaar toe zeg maar.
he jaap je moet je wel vereerd voelen dat 2 tymens je volgen![]()

Ja, dat zijn wel chins (palmen naar binnen) inderdaad. Wat breder dan schouderbreedte zijn pull ups (palmen naar buiten), althans dat heb ik geleerd.
.