Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
damn je gaat me voorbij op de bench man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
En ik denk dat je armen het eerder opgeven dan je rug en benen. Dat die dat wel aankunnen meestal de DL. 12 reps op 120 is echt nice. Ik hoop donderdag 8x115kg te verslinden.

Sterke incline dumbbell press:thumb: Ik loop nog te prutsen onder de 20kg:o:o
Dat vond ik ook zo raar, ik faalde niet op mijn grip. Puur op benen en onderrug:p. Bedankt in iedergeval, jij sterkte donderdag met die 115. Gaat je wel leukken joh!

damn je gaat me voorbij op de bench man!

Haha er komt eindelijk wat progressie in die bank, mag ook wel want ik voel me echt zwak als er vrienden van mij meer drukken dan ik met goede vorm terwijl ze zich 2-3 avonden in de week klemzuipen en geen benul van voeding of training hebben:p. Ik hoop dat ik me volgende zomer een beetje met je kan meten kwa kracht in Zeeland:).

• #1.004
ja klopt, maar nu pakte ik 2 sets van 5 met 80kg. Ik wist niet zeker of ik dat een pr of een vpr moest noemen:p. Scherp man haha.

haha nee vpr is volgens mij dat je meerdere reps doet op 80kg en pr meer kilo. hehe, ik had je nog tips gegeven om 1x100 te pakken vandaar :P

2x5x80 vpr

netjes

• #1.007
Squat
5x 105 PR
5x 105
4x 105

Front squat
8x 65
7x 65
6x 65

Hamstring curl
10x 67,5
10x 67,5
10x 67,5

Seated calf press
15x 94,5
15x 94,5
15x 94,5

Chin up
6x BW +12kg
5x BW +12kg
6x BW (damn zo close bij de 7...)

Preacher curl
6x 30
6x 30
9x 25

Dumbbell hammer curl
10x 10
10x 9
12x 8

Training ging lekker, erg tevreden over de squats. Had er een maat naast staan, die zei dat ze allemaal op parallel of eronder zaten dus dat is mooi. Optrekken ging ook goed dus ik mag niet klagen:).

Bedankt man, als je nu weer volgens split traint kunnen we misschien over een tijdje een week samen trainen als je wil. Lijkt mij in iedergeval wel een keer fijn om weer even iemand met verstand van zaken naar mijn uitvoering te laten kijken.

Nice skwats.
Doe je ook wel eens wat andere oefeningen voor hams naast curls? Zoals RDL, good mornings, stiff legged etc..? Sterke hams maken sterke squats.

• #1.010
Nice skwats.
Doe je ook wel eens wat andere oefeningen voor hams naast curls? Zoals RDL, good mornings, stiff legged etc..? Sterke hams maken sterke squats.

Bedankt Tymen, je hebt helemaal gelijk dat ik ook is andere oefeningen voor mijn hams zou moeten doen. Maar die oefeningen die jij nu noemt heb ik nog nooit gedaan en ik ben bang dat ik ze me eigen dan weer verkeerd aanleer. Bij de sportscholen hier in een straal van 20km wordt er niet op een dergelijke manier getraind zodat ik het kan leren... Dus ik doe liever mijn vertrouwde leg curl ipv dat ik me dalijk blesseer door verkeerde techniek. Ik zat eigenlijk een beetje te kijken naar een sportschool waar ik op zondag ofzo heen kan binnen anderhalf uur reizen dat ik hier en daar mijn techniek op de belangrijke oefeningen kan bijspijkeren.

elke training wel weer een pr die sneuvelt, zo zien we dat graag!

• #1.012
Zijn toch geen hele moeilijke oefeningen.. ff joeptoepen en je hebt t gevonden. Gewoon licht beginnen altijd.

• #1.014
he jaap je moet je wel vereerd voelen dat 2 tymens je volgen :D

Bedankt junglemes, ik weet niet zeker of je het chins moet noemen. Er steken bij ons 2 stangetjes uit de pull up bar die vrij dicht tegen elkaar aan staan en dan hou je de handen naar elkaar toe zeg maar.

Ja, dat zijn wel chins (palmen naar binnen) inderdaad. Wat breder dan schouderbreedte zijn pull ups (palmen naar buiten), althans dat heb ik geleerd.

• #1.017
sterke training weer Jaap. Er is wel een tymen overkill in je log wist je dat :roflol:

Een mens kan nooit genoeg Tymens in zijn leven hebben.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 21:19 ----------

En volgens mij heb je t over hammer grip chins

En weer 5kg op die squat:) En dat bijna 3x5 meteen.
Gaat lekker Jaap.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven