- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja oke met het naar beneden zakken voelde ik zeg maar zo'n enorme stretch op mijn hams komen en met het naar boven gaan voelde ik mijn hams wel licht werken maar heel anders dan bijvoorbeeld een leg curl. Heb trouwens wel echt knallende spierpijn in mijn hamstrings tot op de dag van vandaag dus dat is mooi.Beetje gewicht erbij klappen de volgende keer, dan verandert je mening wel wat
Wel heel goed dat je naar me luistert trouwens![]()
Haha ja de wijze raad van de gebroeders tymen is altijd welkom natuurlijkbrotip! luister altijd naar tymen
goede training bro, zoals we gewend zijn elke week wel een pr die sneuvelt
. Bedankt man, squats vond ik nu zelf wat minder. Merkte eigenlijk niet echt verbetering met vorige week dus die ga ik nu met wat meer volume pakken denk ik. Chins gaan inderdaad lekkerIk zie wat groene lettertjes! Nice man, vooral die squat daar gaan we ongeveer gelijk op. Keep that up! Ik vind je chins ook echt sterk!!
Bij de goodmornings had je daar geen moeite mee om je rug hol/recht te krijgen/behouden?
.Leuk is anders
. Maar voelt altijd lekker als ik hem gedaan heb
.Stiekem had ik nog op een rep meer gehoopt maar die zat er niet in. Die 60 is toch nog net een maatje te groot om mee te reppen voor nu. CGBP ging wel lekker gelukkig, die van jou gaat ook goed toch? Tenminste wel weer pr's gezet.In de 60kg MP alweer. Mooie pr.
Je CGBP progressie gaat op moment beter dan de mijne![]()
?Thnx Tymen, geen opmerkingen over mijn traps of tips?
Bedankt mannen, is nog lang niet hoog genoeg. Ik heb enorme concurentie van een maatje van mij dat nu 8x 85 kan benchen. Dat kan ik echt niet hebben dus die wil ik zo snel mogelijk voorbij.
Hmm ik ben gister niet gegaan
. Ik moest vanmorgen op voor mijn rijbewijs en ik zat er behoorlijk mee in mijn hoofd gister avond en had er echt totaal geen zin in benen te pakken. Dus maar een keer eenmalig overgeslage... Heb wel mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd man! Lekker gerust, volgende week ga je gewoon 110 op reps!
.nice die shrugs! was dit ub2 training? (keek net even in je openingspost, maar neem aan dat dit een armendag is?)
Pokertoernooi doe je gewoon met wat vrienden thuis of?
Thnx Bart, ging niet verkeerd 60 euro gewonnen (4de plaats). Eerste prijs was 345 euro dus dat had wat leuker geweest.
Ene kant zit alles ietsje lager dan bij andere kant. Zie je ook aan me schouders, tepelhoogte, bekkenhoogte en me benen. Niet dat het iemand opvalt als ik in zwembad of strand ben ofzo. Zie het alleen zelf. This best zwaar k*t.