AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
leuk ootootje. kun je lekker mee ander dbb'ers meeten :P

Aaah mooi trainingen:)
Keep on going.
Leuk autootje(:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
kerst vakantie ben ik nooit in zeeland, maar meeten kan altijd :)

Lekkere trainingen Jaap!

Nissan is een goede keuze kerel! heb 10 jaar lang Nissan gereden en echt bijna geen sores gehad.

• #1.086
mooie trainingen, je pakt nu gewoon de 30kg db press nice!

ook mooie car, have fun with it! en houd je aan de maximumsnelheid !! :P

• #1.088
mooie trainingen, je pakt nu gewoon de 30kg db press nice!

ook mooie car, have fun with it! en houd je aan de maximumsnelheid !! :P

Thnx junglemes maar die zijn maar incline op 30 graden ofzo he. Tis helaas nog geen shoulder press:(. Haha autootje was weer lekker vandaag naar het station door de regen. Er zit ook een airco in en al een leuke radio/cd speler met goede boxjes achterin:D.

Des te meer chest toch:) Als we willen shoulder pressen gaan we wel.... idd shoulder pressen:p @ 75 graden ofzo.

• #1.090
Pull ups
8x BW
7x BW
6x BW

Reverse grip barbell row
12x 50
10x 60
10x 60

Close grip pulldown
5x 85,5 (bah wat zwaar ineens)
8x 67,5
10x 58,5

Inverted row (stang midden in smith)
10x BW
10x BW
10x BW

Wide grip latt puldown behind neck
8x 58,5
12x 48,5
12x 40,5

Hammer curls strikt
8x 12
10x 10
12x 9 (laatste 2 niet helemaal strikt)

Barbell rollouts op mijn knieen
10x
8x
8x

Buikspierapparaat
20x 31,5
10x 49,5
14x 40,5

Side bends
20x 20
20x 20
20x 20

Training ging wel lekker, het gevoel begin ik weer terug te krijgen dus we gaan er weer lekker tegenaan:).

Des te meer chest toch:) Als we willen shoulder pressen gaan we wel.... idd shoulder pressen:p @ 75 graden ofzo.
Haha ja oke maar dat gewicht dat ik incline pak wil ik zo snel mogelijk voor mijn schouders pakken, incline stelt het nog niet zoveel voor.

lekker geknalt bro! toppie :thumbs:

Pull ups
8x BW
7x BW
6x BW

Reverse grip barbell row
12x 50
10x 60
10x 60

Close grip pulldown
5x 85,5 (bah wat zwaar ineens)
8x 67,5
10x 58,5

Inverted row (stang midden in smith)
10x BW
10x BW
10x BW

Wide grip latt puldown behind neck
8x 58,5
12x 48,5
12x 40,5

Hammer curls strikt
8x 12
10x 10
12x 9 (laatste 2 niet helemaal strikt)

Barbell rollouts op mijn knieen
10x
8x
8x

Buikspierapparaat
20x 31,5
10x 49,5
14x 40,5

Side bends
20x 20
20x 20
20x 20

Training ging wel lekker, het gevoel begin ik weer terug te krijgen dus we gaan er weer lekker tegenaan:).

Haha ja oke maar dat gewicht dat ik incline pak wil ik zo snel mogelijk voor mijn schouders pakken, incline stelt het nog niet zoveel voor.

Ja ik ook zijn mooie gewichten om shoulder pressen, maar incline ook zeker sterk.

Lekkere training, deed jij pull ups tijd geleden niet weighted?

• #1.093
Ja ik ook zijn mooie gewichten om shoulder pressen, maar incline ook zeker sterk.

Lekkere training, deed jij pull ups tijd geleden niet weighted?

Haha pull ups helaas niet, close grip chin ups pak ik met een gewichtje tussen mijn benen. Pull ups is nog wat minder, zijn wel allemaal met deadhang en ook vrij breed.

• #1.094
Bench press
4x 85
5x 80
4x 80

Incline dumbbell press
8x 30
5x 30 (+1 spotted)
6x 26

Chest press
8x 76,5
8x 67,5
11x 58,5

Machine fly's
8x 67,5
12x 49,5
12x 49,5

Cable fly's
15x 45
12x 55
12x 45

Rope pushdown
8x 52,5
12x 42,5
15x 37,5

Niet tevreden over de training, ik had net zo goed de training van vorige week kunnen kopieren... Ik denk dat ik even een andere trainingsmethode voor mijn borst moet toepassen. Nu train ik bij alle oefeningen omgekeerde piramide (eerste setje meteen 't zwaarste setje tot faal) daarna nog 2 sets tot faal met een iets lichter gewicht.

Iemand nog een leuke suggestie? Misschien een normale piramide ofzo? Of maar 1 set tot falen?

kan niet altijd feest zijn he bro ;)

je kunt eens een compleet schema proberen... german volume training, fst-7 zijn allebij leuke maar wel echt zware schema's

bench en incline db presses zijn wel nice kerel.

Probeer anders een maandje lichter met hoog volume, sets van 10 of 20 reps. Ik kom daar echt altijd sterker uit.

• #1.097
kan niet altijd feest zijn he bro ;)

je kunt eens een compleet schema proberen... german volume training, fst-7 zijn allebij leuke maar wel echt zware schema's
Je hebt gelijk Tymen maar het is gewoon erg ontmoedigend, ik zit nog lang niet op het niveau dat ik wil bereiken. Ik heb bijvoorbeeld nog geen pepernoot gegeten tot nu toe, al weken geen meal meer gemist. Ik draag tegenwoordig een horloge en hou rust gelijk elke training. Ik wijk niet uit van mijn schema maar als ik ondanks al die dingen niet vooruit ga baal ik daar enorm van. Fst-7 zal ik is onthouden, wel een leuk idee.

bench en incline db presses zijn wel nice kerel.

Probeer anders een maandje lichter met hoog volume, sets van 10 of 20 reps. Ik kom daar echt altijd sterker uit.
Bedankt Bart maar het moet echt beter. Ik denk dat ik dat is een maand ga proberen, gewoon aimen op een rep range van 10-15 denk ik en uit de buurt van failure blijven voorlopig. Misschien dat daar wel mijn probleem ligt dat ik altijd elke set all out ga. Dat het daardoor misschien wel wat overbelast is allemaal ofzo, geen idee.

zou kunnen, ik ben geen expert, ik kan alleen uit mijn eigen ervaring zeggen dat een maand of langer hoog volume mij elke keer krachtwinst opleverde.

Je hebt gelijk Tymen maar het is gewoon erg ontmoedigend, ik zit nog lang niet op het niveau dat ik wil bereiken. Ik heb bijvoorbeeld nog geen pepernoot gegeten tot nu toe, al weken geen meal meer gemist. Ik draag tegenwoordig een horloge en hou rust gelijk elke training. Ik wijk niet uit van mijn schema maar als ik ondanks al die dingen niet vooruit ga baal ik daar enorm van. Fst-7 zal ik is onthouden, wel een leuk idee.

Bedankt Bart maar het moet echt beter. Ik denk dat ik dat is een maand ga proberen, gewoon aimen op een rep range van 10-15 denk ik en uit de buurt van failure blijven voorlopig. Misschien dat daar wel mijn probleem ligt dat ik altijd elke set all out ga. Dat het daardoor misschien wel wat overbelast is allemaal ofzo, geen idee.

miss weer wat crea erin mieteren... of kcal's wat opschroeven met name de complexe carbs

• #1.100
zou kunnen, ik ben geen expert, ik kan alleen uit mijn eigen ervaring zeggen dat een maand of langer hoog volume mij elke keer krachtwinst opleverde.
Ik ga er denk ik na oud en nieuw mee beginnen want de week van kerst/oud en nieuw heb ik toch vrij gepland dus wil nog even zo hard als ik maar kan. Maar train je dan normaal gesproken nog steeds tot falen of tot je niet meer op een nette manier meer reps kan maken of stop je zelfs daar al voor?

miss weer wat crea erin mieteren... of kcal's wat opschroeven met name de complexe carbs
Crea poeder sloeg niet echt aan bij mij, heb het is 2 maanden geprobeerd maar merkte er eigenlijk niets van ook niet dat ik meer vocht vast hield ofzo. Kcal's nog verder opschroeven zou ik opzich nog wel kunnen doen maar ik eet nu al bijna 5000 kcal's en ik ga in gewicht nog steeds wel vooruit, ik weeg nu 85kg in de ochtend, 88kg savonds. Maar ik win gewoon geen kracht op dit moment en meestal is kracht ook massa. Bedankt voor het meedenken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven