- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Haha je kan lkkr pokeren dus.
Mooie armentraining. Dikke CGBP
Hmm ja volgens mij gebruik je bij pullups enzo ook bestje triceps. Kon dus invloed hebben in je training.
Ik doe met DL ook 1 bovenhands en 1 onderhands. Alleen dan precies andersom dan jij doet haha. Miss omdat ik links ben. Mijn ene trap is trouwens ook groter dan de ander. En dikker maar was ook al voor dat ik begon met trainen. Heb scheve bouwEne kant zit alles ietsje lager dan bij andere kant. Zie je ook aan me schouders, tepelhoogte, bekkenhoogte en me benen. Niet dat het iemand opvalt als ik in zwembad of strand ben ofzo. Zie het alleen zelf. This best zwaar k*t.
Haha mwa je moet wat geluk hebben met kaarten maar opzich snap ik de basis wel. Het is ook meer voor de gezelligheid zo nu en dan een keertje. met pull ups kon ik het inderdaad wel merken aan mijn triceps, volgende keer weer beter.
Traps is wel k*t ja, zelf was het me nog nooit opgevallen maar die instructeur zag het van een meter of 10 afstand... Volgende keer draai ik mijn grip ook ff om met dlen
. En gewoon 2x per week shrugs erbij dan moet het wel goedkomen denk ik zo.

Ene kant zit alles ietsje lager dan bij andere kant. Zie je ook aan me schouders, tepelhoogte, bekkenhoogte en me benen. Niet dat het iemand opvalt als ik in zwembad of strand ben ofzo. Zie het alleen zelf. This best zwaar k*t.

.
. Eerst maar weer even ''recht'' worden.
,