- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, succes! prepare for pain
in het begin ga je dat flink voelen!
Haha als het nu ook nog is werkt zou het helemaal top zijn. Triceps en schouders zijn wel vermoeid maar voor de rest zou ik zo een berg kunnen gaan beklimmen.super training gozer.
dat je fit bent is volkomen normaal!
Thnx Dwarf ik hoop het ook, deze manier voelde vandaag erg goed aan. Nu had ik ook echt het idee met bodybuilding bezig te zijn ipv een zo zwaar mogelijk gewicht moeten tillen met een zo goed mogelijke vorm. Nu kon ik bij de wat lichtere setjes me eigen echt focussen op de spier waar ik mee bezig was en die laatste set toch nog even tot het gaatje gaan zoals ik gewend ben, win win situatie dus hoop ikHopelijk heb je snel weer je draai te pakken man.
Lekker wat setjes gedraaid.
.
.Lekkere gepompt
Dat plekje heb ik nu ook precies last van. rechts. Komt door gister met db curl schoot het erin. Denk dat ik teveel of te hard/snel spande ofzo en te snelle beweging maakte.
die bench is best wel sterk kerel! db presses ook, ben wel benieuwd waar je over paar maandjes staat met dit schema.
Mooie plannen hetzelfde als bij mij, 10% zou mooi zijn.
Nice full squat, sinds wanneer doe je dat?
Thnx man, ik weet dat als ik naar de 10% cut ik niet zo bar veel overhoud maar ik wil dan heb ik wel meteen weer een goed punt om vanuit verder te bulken.
Full squat doe ik al een aantal weken nu, bevalt me eigenlijk wel. Ik moet wel flink wat gewicht inleveren maar mijn benen reageren hier volgens mij beter op kwa groei dan met meer gewicht net tot onder parallel gaan.
Ow oke nice! Ja, ik kan helaas niet lager dan parallel i.v.m. lies.
Hoeveel weeg je nu? want je bodyfat is ook niet echt hoog toch? en zolang je niet onder de 8% gaat (en niet in een korte tijd) ga je nauwelijks spiermassa verliezen.
Ja klote van die lies inderdaad. Zit er wel verbetering in?
Ik schommel heel erg in gewicht van in de ochtend 84-85kg tot in de avond 87-88kg. Mijn Bf schat ik zelf aan de hand van andere mensen en spiegel tussen de 14 en 16% in. Maar ik schat eerder 14% dan 16% in. Die 10%-12% is ook meer een indicatie van waar ik wil zitten. Ik kan en ga het niet echt laten meten ofzo, ik cut gewoon door tot ik er tevreden mee ben maar dat zal wel rond de 10-12% zijn. Ik denk dat ik er in Februari ongeveer mee begin en het over 4 maanden ofzo uitsmeer.

Voel het alleen tijdens het squatten als ik dieper dan parallel ga
Ow dan hou je nog flink wat over hoor! Als ik je pics zie zit je niet heel hoog (<14) in bf iig niet 16. Weet niet natuurlijk hoe het er nu uitziet.
Maar je bent goed bezig, keep it up! btw waarom zo vroeg cutten?