Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai dat is k*t, gelukkig even paar dagen vrij kan het goed herstellen. sterkte!
hoe ging je cgbp? je had toch wel eens keer 80kg gepakt?
Succes ermee, ik ben benieuwd hoe 3 dagen trainen je bevalt ipv de 4 dagen die je gewend was.
benen en schouders op 1 dag zal wel vrij zwaar zijn.
Haa W van de E, tijdje niet gesproken. De beste wensen nog he, ben je nog naar hometown in Middelburg geweest? Ik zat zelf wel te twijfelen maar toch maar oud en nieuw hier gevierd.
Dit schema heb ik al wel is gedaan in het begin van mijn log, toen wel een aardige progressie mee gemaakt. Ik wil nu ik nog een klein maandje bulk ook nog even wat pr's zetten. Ik ben van plan op de hoofdoefeningen even elke week te maxen en daar achteraan nog 2 of 3 werksets van 6-8 herhalingen te doen.

ziet er goed uit hoor dat schema, lekker basic! hou ik wel van![]()
.Dat heb ik dus ook vaak met dat mind en mentale shit. De set voor mijn max set al van, pfff waarom voelt dit nou al zo zwaaar...
Mja joun 100kg is in zicht
Nog beste wensen trouwens![]()
.Nieuw jaar begint goed! Lekkere PR hoor. MMC is behoorlijk lastig. Ik probeer altijd geestelijk mijn energie te focussen in de spiergroep die ik wil pakken, maar het is zoals gezegd moeilijker dan het lijkt. Heb jij al trouwens een idee, hoe je de cut gaat aanpakken? Of je nog bijzondere supplementen gaat nemen? Wat voor dieet hanteren?
En die nieuwe manier van trainen voor biceps, bevalt het?
Ik zit alvast na te denken hoe ik ga het doen, wil natuurlijk wel beter doen dan mijn eerste keer.
Mind Muscle Connectionwacht wacht.. waar staat MMC voor? dan word verhaal iets duidelijker denk ik![]()
klasse training Jaap, rustweek heeft je goed gedaan zie ik!
2 x 90 kilo, dit jaar ga je over die 100 kg bench heen, hoppa
jammer van je gripfail, waarom ben je van mixgrip afgestapt dan? verder nette training, stevige set BOR ook.