MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Komt goed bro. Blijf gewoon bovenhands pakken. Het gaat uiteindelijk, als bodybuilder zijnde, om fysiek. Als je gewoon elke week 2.5-5kg verhoogt en dan na 6 weken deload en hierbij goed eet komt het wel goed. Maar goed over enkele weken begin je ook al met cutten, gewoon lekker zwaar pronated deadliften.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Komt goed bro. Blijf gewoon bovenhands pakken. Het gaat uiteindelijk, als bodybuilder zijnde, om fysiek. Als je gewoon elke week 2.5-5kg verhoogt en dan na 6 weken deload en hierbij goed eet komt het wel goed. Maar goed over enkele weken begin je ook al met cutten, gewoon lekker zwaar pronated deadliften.

Thnx man, dat is het plan:). Zo zwaar mogelijk bovenhands blijven liften, laatste rep doe ik een zolang mogelijke hold en bij de biceps flink hameren. Dan hoop ik dat ik mijn grip wat sterker kan maken.

Hey negerd, gaat goed hier he? Wanneer kom je Mburg weer eens onveilig maken?
Trouwens, waarom wissel je niet gewoon om met je armen dan bij mixed grip?

• #1.184
Hey negerd, gaat goed hier he? Wanneer kom je Mburg weer eens onveilig maken?
Trouwens, waarom wissel je niet gewoon om met je armen dan bij mixed grip?

Haa ouwe, ik was vorige week de hele week in Zoutelande en een paar keer Middelburg city in geweest:p. Maar omdat ik mijn tricep de vrijdag voor die week geblesseerd had heb ik niet getraind:rolleyes:. Zal wel weer even duren voordat ik er weer ben maar hopelijk kan ik dan ff een mooie 100kg bank laten zien, kan je de kunst weer even afkijken:D.

Omdat mijn rug scheef begon te groeien, het enige waar ik aan dacht dat het kon liggen is de mixed grip die ik altijd hetzelfde pakte al een jaar ofzo bij het deadliften. Vooral in mijn traps is een duidelijk verschil zichtbaar tussen links en rechts. Hierom wil ik gewoon weer met normale grip liften zodat ik niet over een aantal jaar scheef gegroeid ben of iets dergelijks. (foto's van het verschil in de rug staan op blz. 53, post 1048).

Kan iemand dit onderbouwen? Lijkt mij sterk dat dit aan een mix grip kan liggen namelijk.

• #1.186
Kan iemand dit onderbouwen? Lijkt mij sterk dat dit aan een mix grip kan liggen namelijk.

Voor mij zelf is dit ook het enige dat ik me kan bedenken. Vanaf het begin af aan dat ik deadlift (ruim een jaar) heb ik altijd op dezelfde manier mixed grip gebruikt, altijd rechts bovenhands en links onderhands. Bij al mijn andere oefeningen die ik doe merk ik geen krachtverschil in oefeningen en ik doe overal en altijd hetzelfde aantal reps voor zowel links en rechts (ik kan ook niet meer met 1 kant dan de andere)

In het onderstaande topic hebben nog een aantal andere mensen hetzelfde probleem gekregen door altijd op dezelfde manier mixed grip te gebruiken bij hun deadlift.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/asymmetrisch-lichaam-294621/

• #1.187
Squat
12x stang
8x 40
5x 60
3x 80
2x 100
1x 110 PR
1x 120 PR
8x 90
8x 80

Front squat
5x 70 PR
8x 60
8x 60

Good morning
12x 50
8x 60
8x 60

Calf press op leg press
12x 94,5
12x 94,5
12x 94,5 (laatste reps wat cheaten)
15x 42,5 (meteen erachteraan)

Military press
12x stang
5x 30
5x 40
2x 50
6x 55
5x 50
5x 50

Dumbbell side raise
10x 10
10x 9
12x 7

Face pull
12x 32,5
12x 37,5
12x 37,5

Epic training voor mijn doen, blij met mijn squat. Nu kan ik alleen amper lopen dus ik zal dit weekend wel flinke spierpijn houden denk ik zo:). Focus enzo was echt top tijdens de training, toevallig gister wel pumping iron gekeken:p.

Wow Zeker epic.
Zware squat zeg en dat in je eerst week.
Dat beloof wat dit jaar kerel.:thumbs:
AL doelen?? 150kg squat verpletteren dit jaar ofzo? haha

Je moet ff je grote 3 in je handtekening zetten. Lkkr makkelijk.

• #1.189
Wow Zeker epic.
Zware squat zeg en dat in je eerst week.
Dat beloof wat dit jaar kerel.:thumbs:
AL doelen?? 150kg squat verpletteren dit jaar ofzo? haha

Je moet ff je grote 3 in je handtekening zetten. Lkkr makkelijk.

Haha dankje, voor mij doen was dit 1 van de beste beentrainingen tot zover:). Doelen stel ik me eigen niet, ik probeer hoe dan ook continu alles te geven in de gym en ik probeer zo clean en zo goed mogelijk te eten buiten de gym. De hoeveelheid kracht/massa die ik win dit jaar dat zie ik vanzelf wel, gewoon de blik op oneindig:p. Handtekening zal ik wel even doen ja, ook makkelijk voor mezelf hoef ik dat niet terug te zoeken als ik een PR zet.

Super die pr, gefeliciteerd! Dat doe ik je niet na, zal wel heerlijke motivatie zijn voor de cut ;)

nice jaap. als wij van de zomer weer eens meeten dan ben je misschien wel voorbij :o

• #1.192
Super die pr, gefeliciteerd! Dat doe ik je niet na, zal wel heerlijke motivatie zijn voor de cut ;)

Bedankt man, ik ben benieuwt hoe het deze cut allemaal gaat lopen met stage enzo, het zal wel zwaar worden denk ik.

nice jaap. als wij van de zomer weer eens meeten dan ben je misschien wel voorbij :o

Haha ga daar nog maar niet van uit hoor, maar ik ga mijn best doen:p. Kan niet wachten tot het weer zomer is in iedergeval ben dit regen/wind seizoen nu wel weer zat.

• #1.193
Bench press
20x stang
8x 40
5x 60
2x 70
2x 85
0x 95 (spotter zat er onnodig aan, had hem kunnen hebben)
6x 80 VPR
10x 70 VPR

Chest dips
9x BW
8x BW
8x BW

Incline dumbbell press
5x 26 (leeg)
8x 22
8x 20

Cable fly's
10x 65
12x 55
15x 45

Curl machine
10x 31,5
10x 31,5 +5
10x 31,5 +10 (laatste 2 cheatend)

Cable curl
10x 52,5
10x 47,5
10x 47,5

Incline hammmer curls
10x 14
10x 14
9x 14
20x 5 (direct erachteraan)

Jammer van die bench, zonder spotter had ik hem ook kunnen uitduwen maar hij zat er al bijna direct aan ondanks dat de stang nog omhoog ging. Gelukkig wel een rep meer met 80kg kunnen maken dan normaal en met 70kg dat dan weer wel. Volgende keer met een andere spotter gewoon die 95 doorknallen.

Bench begint de goede kant op te gaan... netjes man. Ik kom hier af en toe wel meelezen, abbotje genomen ;)

Jammer van die 95kg, maar volgende keer heb je m! Kan zo zijn dat je voeding wat minder was/energiepijl scheelt toch wel rep(s). Zo doorgaan dan doe je binnenkort 1x100.

Tel je bij cable oefeningen de gewichten in zn totaal op?

Jammer man van die spotter. Wel nice dat je al weet dat je hem had kunnen hebben:) Die 100kg zit nu echt om hoekje te loeren.

Zit er tussen die cable fly's weer een catrolletje ofzo?:D 10x65kg haha. Of is dat bij elkaar? En anders... sterk toch. Heb btw geen inzicht in moeilijkheidsgraad met zulke oefeningen. Viel me op.

EDIT: machete valt ook al op. Lees dat net pas(:

Het hebben van een slechte spotter kan echt vervelend zijn, verder wel mooie gewichten op de bank.

• #1.198
Bench begint de goede kant op te gaan... netjes man. Ik kom hier af en toe wel meelezen, abbotje genomen ;)

Dankje en welkom, als je nog tips heb of dergelijke hoor ik het altijd graag:).

Jammer van die 95kg, maar volgende keer heb je m! Kan zo zijn dat je voeding wat minder was/energiepijl scheelt toch wel rep(s). Zo doorgaan dan doe je binnenkort 1x100.

Tel je bij cable oefeningen de gewichten in zn totaal op?

Ja helaas volgende keer is hij van mij, die 100 zal nog wel een paar maandjes duren denk ik want tijdens het cutten ga ik niet meer maxxen. Alleen volgende week nog maxxen en dan pak ik eerst die 95. Voeding zit nu rond de 4500 kcal per dag en ik doe de hele dag niets want ik heb nog vakantie:p. Die cable is inderdaad bij elkaar opgeteld en door de katrollen zal je het gewicht nog wel een keer door 2 moeten delen denk ik.

Jammer man van die spotter. Wel nice dat je al weet dat je hem had kunnen hebben:) Die 100kg zit nu echt om hoekje te loeren.

Zit er tussen die cable fly's weer een catrolletje ofzo?:D 10x65kg haha. Of is dat bij elkaar? En anders... sterk toch. Heb btw geen inzicht in moeilijkheidsgraad met zulke oefeningen. Viel me op.

EDIT: machete valt ook al op. Lees dat net pas(:

Volgende keer neem ik die 95 te grazen, Bij de cable fly's is het totale gewicht en er zitten wel wat katrolletjes tussen ja:p.

Het hebben van een slechte spotter kan echt vervelend zijn, verder wel mooie gewichten op de bank.
Bedankt man, ik mag niet klagen de laatste tijd over mijn bank progressie.

borst gaat goed kerel, avatar zegt genoeg, progressie go's well!

like a boss! bam

• #1.200
Deadlift
4 of 5 opwarmsetjes
2x120... faal

Pull ups
8x BW
8x BW
6x BW

BOR (ingehouden, goed strikt)
12x 60
12x 60
12x 60

Lat pulldown breed
8x 67,5
8x 58,5
10x 48,5

Had nog veel last van mijn borst dus cgbp maar gelaten voor wat het is

Tricep extension
12x 40,5
7x 40,5 +5
12x 31,5

Tricep pushdown
12x 62,5
12x 52,5
12x 42,5

Tricep dip machine
3 sets vrij licht

Rug ging niet zo lekker, in het begin totaal geen focus. De stang glipte na 2 reps al uit mijn handen tijdens de derde rep en viel een centimeter of 30 naar de grond toe. Toen het deadliften maar gelaten voor wat het is anders blaas ik me eigen daar al op. Bij de bor wat ingehouden maar de rest van de training ging wel goed gelukkig.

borst gaat goed kerel, avatar zegt genoeg, progressie go's well!

like a boss! bam

Thnx Bart, bank gaat wel lekker de laatste tijd. Rug gaat de laatste tijd alleen even wat minder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven