Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stapje terug doen, of kcal ietsjes opvoeren op rustdagen.
Wat gek dan dat je precies bij alle 4 sets wel de 8 kan drukken. Op de 1e set krijg je geen 9e maar op je 4e set nog wel gewoon 8.. Er moet toch duidelijk verschil te voelen zijn in je eerste en je vierde set?
Dat laatste lijkt me verstandige keuze. Had gelezen dat je voor de eiwitsynthese, naarmate je vordert, steeds minder kcal nodig is. De rest wordt als vet opgeslagen.
Jammer dat ik niet met je mee kon doen. Lekkere squat setjes man
06-11-12
Squat
4x10x112,5 VPR
Deadlift
5x151
Toe press
4x15x58,5
Ik zie dat je 12/10/8 systeem goed toepast. Nice. Hoe doe je dat bij db rows?
Nice Deadlift en Squat man. Probeerde van de week de 150 te deadliften.
Het ging 1x, daarna ging ik bijna K.O. haha
Respect!
.Netjes man dat je nu al aan de 150 zit na die paar maandjes trainen. Ik probeer het zelf weer langzaam op te bouwen, mijn pr stond als ik het goed herinner op 5x155. Maar ik moet dus gas bijgeven wil ik niet ingehaald worden door jou.
.
Haha nee man, dat doe ik voorlopig niet meer.
Was even om te kijken of het zou lukken.
Voorlopig niet voor herhaling vatbaar, me bloed was gelukkig
net weer op tijd bij m'n hoofd denk ik![]()
Haha niks gewend joh. Train je nu vaak savonds ofzo, want smiddags ben je dr nooit meer?
Nee man tegenwoordig vaak sochtends of vroeg in de middag en vandaag off-dag. Weer nieuw project en rooster dus dan komt dit beter uit. Morgen ga ik wel in de avond omdat t niet anders kan.
12-10-8 systeem? Hmm ik zet gewoon een aantal reps van te voren vast dat ik wil haren bijvoorbeeld 10 reps op die rows. 2 weken terug deed ik 10x34 dus verhoogte ik naar 36kg en deed die vorige week 8x. Vandaag dee ik hem 9x en hopelijk de volgende keer 10x zodat ik weer naar 38kg kan verhogen. Of bedoel je dat niet?
Pull ups enzo kan ik verhogen met 1kg per keer dus die stapjes zijn een stuk kleiner waardoor ik het aantal reps continu gelijk kan houden en elke training hopelijk kan verhogen.
Netjes man dat je nu al aan de 150 zit na die paar maandjes trainen. Ik probeer het zelf weer langzaam op te bouwen, mijn pr stond als ik het goed herinner op 5x155. Maar ik moet dus gas bijgeven wil ik niet ingehaald worden door jou.
Aah oke. Toen zei je dat je zou gaan resetten, dacht ik dat je die systeem volgde ook gezien je eerdere trainingen.
Beginnend met 12 herhalingen wat je met de tijd afbouwt naar 8 herhalingen. Of je doet de ene week 12 herhalingen, de week erop 10 en de week daarop 8 herhalingen. Daarna weer een reset.