MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stapje terug doen, of kcal ietsjes opvoeren op rustdagen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Stapje terug doen, of kcal ietsjes opvoeren op rustdagen.

Hmm ik denk dat ik het dan nog 1 of 2x probeer en anders doe ik weer even een stapje terug en bouw ik weer terug op naar 10x36. Kcals uppen is geen optie want ik ben sinds het begin van mijn bulk al veel te snel aangekomen. Ik heb nu ook alweer een 13-14% vet.

Misschien dat ik binnenkort ook gewoon helemaal van de recomp bulk afstap en gewoon weer een traditionele bulk ga volgen of in iedergeval met minder grote gaten. Nu eet ik bijvoorbeeld 4000 kcals op trainingsdagen en 1500 op rustdagen en dan misschien 3000 op trainingsdagen en 2500 op rustdagen ofzo.

Dat laatste lijkt me verstandige keuze. Had gelezen dat je voor de eiwitsynthese, naarmate je vordert, steeds minder kcal nodig is. De rest wordt als vet opgeslagen.

Wat gek dan dat je precies bij alle 4 sets wel de 8 kan drukken. Op de 1e set krijg je geen 9e maar op je 4e set nog wel gewoon 8.. Er moet toch duidelijk verschil te voelen zijn in je eerste en je vierde set?

• #1.485
Wat gek dan dat je precies bij alle 4 sets wel de 8 kan drukken. Op de 1e set krijg je geen 9e maar op je 4e set nog wel gewoon 8.. Er moet toch duidelijk verschil te voelen zijn in je eerste en je vierde set?

Haha nee was het maar zo'n feest. De eerste set druk ik 8 keer, de laatste set nog maar 3 of 4x. Maar progressie meet ik aan de hand van mijne eerste werkset waar ik all out ga vandaar dat ik het zo opschrijf omdat ik de rest van de setjes puur gebruik om het volume te gebruiken maar vindt ze niet echt relevant verder.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:44 ----------

Dat laatste lijkt me verstandige keuze. Had gelezen dat je voor de eiwitsynthese, naarmate je vordert, steeds minder kcal nodig is. De rest wordt als vet opgeslagen.

Van het weekend ga ik daar even mee aan de slag.

• #1.486
01-11-12

Standing db shoulder press
4x12x22 VPR

Seated face pull
4x13x52,5^2

Machine curl ss overhead rope extension
3x9x49,5^1 --- 3x12x27,5

Hammer curl ss triangle pushdown
3x7x20 --- 3x6x37,5

Vanavond richting Zeeland, kan ik morgen weer mooi knallen in een echte gym.

• #1.487
02-11-12

Squat
4x10x110

Deadlift
5x150

Calf press
4 sets 10-12 herhalingen

Jammer dat ik niet met je mee kon doen. Lekkere squat setjes man

• #1.489
03-11-12

Incline db press
4x8x36

Cable fly's
3x12x?

Pull ups
4x8xbw +12,5kg PR

Db rows
3x8x36 PR

Tevreden met mijn training ook al waren het geen 9 reps op de incline press. De dumbbells in zeeland heb ik meestal meer moeite mee dan in mijn eigen gym dus ik heb goede hoop voor een rep meer volgende week.

Jammer dat ik niet met je mee kon doen. Lekkere squat setjes man

Bedankt man, had het wel tof gevonden om weer een keer samen te knallen. Maar doen we misschien wel een volgende keer dan.

• #1.490
05-11-12

4x9x24

Face pull seated
4x14x52,5^2

Curl machine ss overhead rope extensions
3x10x49,5^1 --- 3x12x27,5^1

Hammer curls ss triangle pushdown
3x8x20 --- 3x12x27,5

• #1.491
06-11-12

Squat
4x10x112,5 VPR

Deadlift
5x151

Toe press
4x15x58,5

• #1.492
08-11-12

Incline db press
1x8x36 (deload)

cable fly's
3x10x32,5^2

Pull ups
4x8x13,5 PR

Db rows
3x9x36 VPR

Even wat minder volume op de incline db press omdat ik weer de 9de rep niet kon maken. Volgende week reset ik naar 12x30 en bouw vanuit daar weer op.

Ik zie dat je 12/10/8 systeem goed toepast. Nice. Hoe doe je dat bij db rows?

• #1.495
Ik zie dat je 12/10/8 systeem goed toepast. Nice. Hoe doe je dat bij db rows?

12-10-8 systeem? Hmm ik zet gewoon een aantal reps van te voren vast dat ik wil haren bijvoorbeeld 10 reps op die rows. 2 weken terug deed ik 10x34 dus verhoogte ik naar 36kg en deed die vorige week 8x. Vandaag dee ik hem 9x en hopelijk de volgende keer 10x zodat ik weer naar 38kg kan verhogen. Of bedoel je dat niet?

Pull ups enzo kan ik verhogen met 1kg per keer dus die stapjes zijn een stuk kleiner waardoor ik het aantal reps continu gelijk kan houden en elke training hopelijk kan verhogen.

Nice Deadlift en Squat man. Probeerde van de week de 150 te deadliften.
Het ging 1x, daarna ging ik bijna K.O. haha

Respect!

Netjes man dat je nu al aan de 150 zit na die paar maandjes trainen. Ik probeer het zelf weer langzaam op te bouwen, mijn pr stond als ik het goed herinner op 5x155. Maar ik moet dus gas bijgeven wil ik niet ingehaald worden door jou:p.

Netjes man dat je nu al aan de 150 zit na die paar maandjes trainen. Ik probeer het zelf weer langzaam op te bouwen, mijn pr stond als ik het goed herinner op 5x155. Maar ik moet dus gas bijgeven wil ik niet ingehaald worden door jou:p.

Haha nee man, dat doe ik voorlopig niet meer :P.
Was even om te kijken of het zou lukken.
Voorlopig niet voor herhaling vatbaar, me bloed was gelukkig
net weer op tijd bij m'n hoofd denk ik :P

• #1.497
Haha nee man, dat doe ik voorlopig niet meer :P.
Was even om te kijken of het zou lukken.
Voorlopig niet voor herhaling vatbaar, me bloed was gelukkig
net weer op tijd bij m'n hoofd denk ik :P

Haha niks gewend joh. Train je nu vaak savonds ofzo, want smiddags ben je dr nooit meer?

Haha niks gewend joh. Train je nu vaak savonds ofzo, want smiddags ben je dr nooit meer?

Haha dat zal t zijn ja:P Nee man tegenwoordig vaak sochtends of vroeg in de middag en vandaag off-dag. Weer nieuw project en rooster dus dan komt dit beter uit. Morgen ga ik wel in de avond omdat t niet anders kan.
Maar ben er nog steeds te vinden hoor! :D

12-10-8 systeem? Hmm ik zet gewoon een aantal reps van te voren vast dat ik wil haren bijvoorbeeld 10 reps op die rows. 2 weken terug deed ik 10x34 dus verhoogte ik naar 36kg en deed die vorige week 8x. Vandaag dee ik hem 9x en hopelijk de volgende keer 10x zodat ik weer naar 38kg kan verhogen. Of bedoel je dat niet?

Pull ups enzo kan ik verhogen met 1kg per keer dus die stapjes zijn een stuk kleiner waardoor ik het aantal reps continu gelijk kan houden en elke training hopelijk kan verhogen.

Aah oke. Toen zei je dat je zou gaan resetten, dacht ik dat je die systeem volgde ook gezien je eerdere trainingen.

Beginnend met 12 herhalingen wat je met de tijd afbouwt naar 8 herhalingen. Of je doet de ene week 12 herhalingen, de week erop 10 en de week daarop 8 herhalingen. Daarna weer een reset.

• #1.500
4x10x24 VPR

Seated face pull
4x15x52,5^2

Curl machine ss overhead rope extension
3x7x49,5^2 --- 3x12x27,5^2

Hammer curls ss triangle pushdown
3x5x22 --- 3x12x27,5^1

Aah oke. Toen zei je dat je zou gaan resetten, dacht ik dat je die systeem volgde ook gezien je eerdere trainingen.

Beginnend met 12 herhalingen wat je met de tijd afbouwt naar 8 herhalingen. Of je doet de ene week 12 herhalingen, de week erop 10 en de week daarop 8 herhalingen. Daarna weer een reset.

Ja eigenlijk komt het daar wel een klein beetje op neer. Bij dumbbells zijn de stappen te groot om reps gelijk te houden omdat het dan meteen 4kg extra is. Na een tijdje ook als ik niet verder kom bouw ik weer de reps af tot ik 8 reps niet meer red en dan reset ik weer naar 12 reps o.i.d.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven