Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
24-12-12

Squat
4x10x110

RDL
3x10x52,5

Toe press
4x15x76,5

Incline db press
3x9x36

Cable fly's
3x12x27,5

Pull ups brede grip
7xbw +10kg PR

Row machine
3x12x58,5

Opzich geen verkeerde training, omdat de gym morgen en overmorgen gesloten is heb ik de training van morgen vandaag bij mijn benen erbij gedaan. Het viel wel wat zwaar en na mijn benen voelde de gewichten bij borst en rug toch wat zwaarder aan.

Fijne kerst iedereen!

ook lekker bezig met pullups zie ik?

• #1.563
ook lekker bezig met pullups zie ik?

Thnx, leuk dat je ook langs wipt. Ik wissel ze ook een beetje af zodat het ook leuker blijft om ze te doen. Als ik hiermee vast loop ga ik weer terug op hammer grip.

Eigenlijk had ik 4 sets moeten doen maar de eerste set haalde ik mijn doelstelling van 8 reps niet dus op deze manier deload ik dan een beetje en pak ik hopelijk zaterdag wel 8 reps en dan ook 4 sets:).

Je kan ze ook negatief doen.. doe ik ook nog wel eens. Bankje eronder zetten waar je op gaat staan, opspringen, en dan langzaam terug laten zakken. Op die manier kan je veel meer kilos aan je middel hangen en je trekt ze helemaal leeg op die manier

• #1.565
Je kan ze ook negatief doen.. doe ik ook nog wel eens. Bankje eronder zetten waar je op gaat staan, opspringen, en dan langzaam terug laten zakken. Op die manier kan je veel meer kilos aan je middel hangen en je trekt ze helemaal leeg op die manier

Dat zou inderdaad wel kunnen om echt helemaal tot failure te gaan maar dat is eigenlijk niet echt mijn bedoeling. Ik probeer continu progressief te laden op iedere oefening. Volgende training dus die 8 reps pakken met 10kg daarna 8 reps met 11kg daarna 12kg etc.

Als ik tot failure train in de negatieve fase dan duurt herstel ook een stuk langer waardoor ik oefeningen maar 1x per week kan doen ipv 2x.

Ik train ook niet echt in spiergroepen die ik kapot wil trainen maar ik pak een aantal compound oefeningen waar ik continu sterker op wil worden, massa komt met krachtwinst is mijn mening.

Mooi volume op de squats

• #1.567
27-12-12

MP
4x12x47,5

Seated face pull
4x15x37,5

Dumbbell preacher curl ss overhead rope extension
3x8x16 --- 3x12x27,5^2

Hammer curl ss triangle pushdown
3x8x26 --- 3x10x32,5^3

Bedankt man, De sportschool is toevallig maandag/dinsdag niet open in Middelburg voor een training?

• #1.568
28-12-12

Squat
4x10x115

RDL
3x10x55

Toe press
4x15x76,5^1

Zo dit was de training van vanmiddag. Ik ben nu weer in Zeeland en hou een paar dagen rust. Woensdag weer een training.

Mooi volume op je squats man!
Fijne jaarwisseling!

• #1.570
Sterke squat man, ik ga ook een vergelijkbaar schema volgen (voor mijn cut/recomp). Alleen wel RPT en ik doe 4-6 reps, zal mijn schema morgen wel posten. Zou je dan je mening erover kunnen geven? Op squat day heb ik overigens dezelfde schema als wat jij gisteren hebt gedaan. En een fijne jaarwisseling alvast!

• #1.572
Sterke squat man, ik ga ook een vergelijkbaar schema volgen (voor mijn cut/recomp). Alleen wel RPT en ik doe 4-6 reps, zal mijn schema morgen wel posten. Zou je dan je mening erover kunnen geven? Op squat day heb ik overigens dezelfde schema als wat jij gisteren hebt gedaan. En een fijne jaarwisseling alvast!

Thnx man, ik hoop nu weer in kleinere stapjes naar de 10x120 te kunnen dat zou een vpr zijn voor mij. Misschien dat je het schema even wil pm'en ik ben wel benieuwd. De rek is er dus uit met stronglifts begrijp ik? Jij ook vast een fijne jaarwisseling!

• #1.573
02-01-13

Incline db press
4x10x36 VPR

Cable fly's
3x12x27,5^1

Pull ups brede grip
4x8xbw +10kg VPR

Machine rows
3x12x58,5^1

Tussen kerst en oud en nieuw slechte voeding gehad (lees veel te veel). Ik heb wel continu genoeg eiwitten binnen gekregen maar heb me ook erg laten gaan met oliebollen en shit. BW is ruim een halve kilo gestegen, zal ook een deel vocht bij zitten maar ik weeg nu 80,6kg. Nu weer lekker door bulken tot ergens april en dan een paar maandjes cutten voor de zomer.

hoor hem met z'n halve kilo.....

nu voel ik me helemaal slecht met m'n 7 kilo erbij, hahaha

Maar sterke presses Jaap

Naar welk bw wil je toe?

Btw mooie incline db presses

• #1.576
03-01-12

Squat
4x10x117,5

RDL
4x10x57,5

Toe press
4x15x76,5^2

Squat ging goed, volgende keer 118,5 erop en dan weer een hopelijk weer een volume pr.

hoor hem met z'n halve kilo.....

nu voel ik me helemaal slecht met m'n 7 kilo erbij, hahaha

Maar sterke presses Jaap

Thnx Bart, maar bij jou zal die 7 kilo voor het grootste gedeelte vocht zijn. Vanochtend was ik weer ruim een halve kilo zwaarder dan gister dus ik denk dat ik wel ruim een halve kilo vet gepakt heb helaas:p.

Naar welk bw wil je toe?

Btw mooie incline db presses

Niet echt een doel kwa bw. Ik bulk nog rustig door met recomp schema tot ergens april en dan ga ik een paar maandjes cutten tot ongeveer 10% voor de zomer. Ik gok dat ik ergens rond de 82 kilo uitkom in april maar gewicht zegt me eigenlijk niet zo veel. Thnx!

• #1.577
05-01-13

Mp
4x12x48,5 VPR

Seated face pull
4x15x37,5^1

Db preacher curl ss overhead rope extension
3x9x16 --- 3x12x27,5^3

Hammer curl ss triangle pushdown
3x8x26 --- 3x11x32,5^3

• #1.578
07-01-13

Squat
4x10x118,5 VPR

RDL
3x10x60

Toe press
4x15x76,5^3

Laatst bewerkt:
Lekker bezig, volgende week squats met 120!

• #1.580
08-01-13

Incline db press
3x7x38 PR

Cable fly's
3x12x27,5^2

Pull ups brede grip
4x8xbw +11kg PR

Row machine
3x12x58,5^2

Erg tevreden met mijn incline db press, voor de zomer pak ik in iedergeval die 40'ers. Brede grip pull ups was de 8ste rep niet helemaal zuiver, daar zal ik binnenkort mee stranden en dan ga ik weer bouwen op hammer grip pull ups.

Lekker bezig, volgende week squats met 120!

Thnx man, dat is idd het plan:D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven