MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mag je ook zijn, die presses zijn sterk!

Jouw pullups zijn beter, jes jelly!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Pfoe sterke Hammer curls en military press! Btw waarom geef je de voorkeur aan pulls in plaats van chins?

Jij mag mij rustig inhalen Jaap, no probs mate:)

• #1.586
  • #1.587
Squat
4x10x120 VPR

RDL
3x10x65

Toe press
4x15x85,5

Blij met mijn squat, laatste reps waren erg zwaar dus binnenkort zal ik weer even wat deloaden om weer op te bouwen.

Hehe, erg 'sterke' squats! Daal jij ook met je calorieën als je deload of hanteer je gewoon hetzelfde?

• #1.589
Hehe, erg 'sterke' squats! Daal jij ook met je calorieën als je deload of hanteer je gewoon hetzelfde?

haha, nee ik hou mijn voeding gewoon hetzelfde. Als ik vastloop op mijn squat gooi ik er bijvoorbeeld 15kg vanaf en begin ik weer met stapjes van 2,5kg op te bouwen en hoop dan mijn RM weer te verbeteren zeg maar. De rest van de oefeningen blijf ik gewoon ''zwaar'' doen:).

haha, nee ik hou mijn voeding gewoon hetzelfde. Als ik vastloop op mijn squat gooi ik er bijvoorbeeld 15kg vanaf en begin ik weer met stapjes van 2,5kg op te bouwen en hoop dan mijn RM weer te verbeteren zeg maar. De rest van de oefeningen blijf ik gewoon ''zwaar'' doen:).

Ah zo'n deload. Ik raakte even door waar je alle oefeningen deload om even je lichaam en cns te ontlasten, maar je bent ook net begonnen met laden van RDL.

• #1.591
Ah zo'n deload. Ik raakte even door waar je alle oefeningen deload om even je lichaam en cns te ontlasten, maar je bent ook net begonnen met laden van RDL.

Nee dat vindt ik maar onzinnig eigenlijk. RDL had je wel gelijk mee met je dumbbell grap een paar weken terug, hij is nog steeds een stuk te licht dus ik ben daar gewoon te laag mee begonnen. Nu laad ik gewoon 5kg per week bij tot hij wat zwaarder wordt.

• #1.592
12-01-13

Incline db press
4x8x38 VPR

Cable fly's
3x12x27,5^3

Pull ups breed
4x7xbw +12,5kg PR

Row machine
3x12x58,5^3

Erg blij weer met mijn db press, zit een goede progressie in. Volgende week ga ik weer over op hammer grip chin ups, vandaag geen 8 reps kunnen halen, volgende week zou ik anders helemaal spaak lopen daarop.

• #1.593
14-01-13

MP
4x12x51 VPR

Seated face pull
4x15x32,5^3

Preacher db curl ss overhead rope extension
3x10x16 --- 3x12x32,5^1

Hammer curl ss triangle pushdown
3x8x26 --- 3x9x37,5

• #1.594
15-01-13

Squat
Wat techniek werk gedaan, volgende week even reset en weer opbouwen

RDL
4x10x70

Toe press
4x15x85,5^1

Hoe lang duren jou trainingen Jaap?

• #1.596
Hoe lang duren jou trainingen Jaap?

Plus minus een uur meestal. Ik hou vrij lange rustperiodes tussen mijn setjes, bij squats zit er al gauw een 4 minuten tussen iedere set. Opwarming is ook vrij lang bij mijn eerste oefening. Als ik dus met squats begin en ik wil 4 werksets doen dan doe ik daar incl. warming up al gauw een half uur over:p.

nondeju, dan ben ik al weer koud kerel... waarom rust je zo lang dan?

• #1.598
nondeju, dan ben ik al weer koud kerel... waarom rust je zo lang dan?

Haha, tja die 4 werksets zijn wel echt tot de max. Als ik dan een set gehad heb dan heb ik echt wel weer een paar minuten nodig om weer maximaal kracht te kunnen leveren. Ik train vooral krachtgericht wat dat betreft, 1 of 2 oefeningen per spiergroep en 2-5 minuten rust tussen de setjes. Ik ga niet naar de gym voor een pomp of om spierpijn ofzo te krijgen maar om iedere week sterker terug te komen met net 1 extra rep of 1kg extra gewicht. Uiteindelijk geloof ik in het kracht=massa verhaal en sinds ik op deze manier train ben ik een stuk beter vooruitgegaan dan toen ik nog volgens een traditionele split trainde met 4-5 oefeningen per spiergroep en lekker achter elkaar doorknallen. Maar ieder zijn methode denk ik, meerdere wegen naar Rome:).

Ahaaa! nu snap ik je:)

• #1.600
17-01-13

Incline db press
7x38...

Cable fly's
3x12x32,5

Hammer grip chins
4x8xbw +10kg

Row machine
3x12x62,5

Geen lekkere training, 't is meer even lekker bewogen te hebben dan echt getraind. Vanaf maandag niet echt fit, heb toen een uur op het station stilgestaan door uitval van treinen en had me daar niet op gekleed... Hopelijk wordt ik niet echt ziek en kan ik snel weer optimaal trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven