AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Ondanks je recomp methode gaat het vrij snel idd. Ik denk alleen niet dat je 10% zit. Je oogt een beetje soft op laatste foto, tenzij je weinig vet hebt op je benen/rug?

Mm zou kunnen hoor! Tis maar een schatting van mezelf en het blijft maar een getal, rug is wel aardig droog, benen missen nog wel definitie.

Weet jij misschien nog iets wat het kan zijn op mijn post hierboven? Dat ik helemaal wazig en trillerig word bij het zware overhead werk.

Mm zou kunnen hoor! Tis maar een schatting van mezelf en het blijft maar een getal, rug is wel aardig droog, benen missen nog wel definitie.

Weet jij misschien nog iets wat het kan zijn op mijn post hierboven? Dat ik helemaal wazig en trillerig word bij het zware overhead werk.

Tuurlijk, alleen dan ben je niet tevreden met 8% haha. Maar progressie is strong.

Is normaal. Je consumeert gewoon minder suikers, lager bloedsuikerspiegel. Ik heb daar ook last van, vooral als ik fasted train. Dan heb ik soms t gevoel dat ik ga flauw vallen. Je zou wat meer suikers kunnen eten voor t trainen.

• #1.783
Tuurlijk, alleen dan ben je niet tevreden met 8% haha. Maar progressie is strong.

Is normaal. Je consumeert gewoon minder suikers, lager bloedsuikerspiegel. Ik heb daar ook last van, vooral als ik fasted train. Dan heb ik soms t gevoel dat ik ga flauw vallen. Je zou wat meer suikers kunnen eten voor t trainen.

Thnx man, dit is wel het droogste dat ik tot zover ooit gestaan heb dus ik denk dat ik aan het einde van mijn cut vorig jaar zomer dan rond de 12-13% stond.

Ik denk dat ik dan nu tijdens het cutten wat lager in gewicht op mijn schouders ga zitten en wat meer volume draai. Anders word het gewoon een gevaarlijke bedoeling als dat gewicht een keer naar beneden komt zetten.

• #1.784
03-05-06

Squat
10x127,5
7x127,5
5x127,5
4x127,5

RDL
9x120
6x120
6x120

Calf jumps ss Toe press /\
15x130,5 --- 15x85,5
15x130,5 --- 14x85,5
15x130,5 --- 12x85,5

Nieuwe oefeningen voor kuiten gedaan, 't zijn toch nog stokjes dus veel kan ik niet fout doen.

Gelijk een stuk minder depressing om die squats zo te lezen.

jk, still strong man :D

als jij mee deed was je mn eerste slachtoffer
:trollface:

• #1.788
04-06-13

Incline db press
11x36
7x36
5x36
4x36

Cable fly
15x32,5^2

Chin up hammer grip
6xbw + 33,5kg PR (fail target was 7)

BOR
12x80

als jij mee deed was je mn eerste slachtoffer
:trollface:

Haha misschien een volgende keer weer.

• #1.789
06-06-13

Seated db press
10x26
8x26
8x26
7x26

Seated face pull
4x15x22,5

Bayesian curl ss overhead rope extensions
10x37,5^2 --- 9x37,5
7x37,5^2 --- 9x37,5
6x37,5^2 --- 8x37,5

Blijft wel lekker gaan hier! Wat zijn je macro's op rustdagen?

• #1.791
Blijft wel lekker gaan hier! Wat zijn je macro's op rustdagen?

Thnx man, we gaan gestaag verder. 3 Dagen in de week zit ik op 1000 kcals, +/- 160gr eiwit, 40gr carbs en 20gr vetten. 4 Dagen per week zit ik rond de 2800 kcals, +/- 200gr eiwit, 250gr carbs en 110gr vetten.

Hoeveelheden kloppen niet echt helemaal, ik heb toen ik begon met cutten gewoon het voedingsschema van de bulk aangehouden en ik verlaag mijn bulkdagen structueel afhankelijk van mijn gewicht met ongeveer 200 kcals per 1-2 weken.

Jij zit ook onder de 50gr carbs zie ik, maar onderhoud je kracht prima..Ik weet niet wat ik zelf fout doe, maar ik heb relatief veel kracht verloren.

• #1.793
Jij zit ook onder de 50gr carbs zie ik, maar onderhoud je kracht prima..Ik weet niet wat ik zelf fout doe, maar ik heb relatief veel kracht verloren.

Ieder lichaam is wel verschillend ik denk niet dat er een magische grens is van wat kan of wat niet kan. Ik functioneer prima zonder carbs maar misschien dat jij er wel meer moeite mee hebt. Waarom log je eigenlijk niet meer? Ik ben wel benieuwd hoe je voeding en training nu geregeld is.

Ieder lichaam is wel verschillend ik denk niet dat er een magische grens is van wat kan of wat niet kan. Ik functioneer prima zonder carbs maar misschien dat jij er wel meer moeite mee hebt. Waarom log je eigenlijk niet meer? Ik ben wel benieuwd hoe je voeding en training nu geregeld is.

Heb je gelijk in. Ik kan dagenlang zonder carbs, geen probleem. Mijn energieniveau is veelal afhankelijk van het aantal gr vetten wat ik per dag eet. Alleen denk wel dat ik met weinig carbs gewoon minder presteer, ook al voel ik me niet vermoeid of iets dergelijks. Misschien ligt het aan mijn manier van trainen (SS 3x5 etc.), afgelopen 2 weken, maar 2x in de week kunnen trainen door griep en tentamens.

Ik ging stoppen doordat ik blessure had opgelopen bij linker hip flexor, trainingen waren waardeloos. Ik zit er nog steeds mee, maar iets minder. Binnenkort zal ik even een update posten, hoe/wat ik doe met trainen en voeding.

Kun je het geloven, ik weeg nog maar 70kg en nog steeds niet zo droog als jij :roflol: Had wel op die bw met moeite een 180kg dl pr gezet enkele weken geleden :D. Nu lukt me 165kg amper :roflol:

• #1.795
07-06-13

Squat
Tijdens het opwarmen last van m'n hamstring dus even gelaten.

Front squat
8x80 VPR

RDL
10x120
7x120
7x120

Squat
20x60
20x60
20x60

15x130,5^1 --- 15x85,5^1
15x130,5^1 --- 13x85,5^1
15x130,5^1 --- 12x85,5^1

Een paar weken geen last gehad van mijn hamstring maar vandaag helaas weer wel. Zodra ik in de hole zit en ik explosief omhoog wil komen door glutes en hamstrings te activeren schiet het in mijn rechter hamstring. Het doet niet echt zeer maar iedere keer schrik ik ervan omdat hij een beetje verschiet en verlies ik veel kracht.

Ik ben van plan als een soort van probeersel misschien mijn benen is op een andere manier te gaan trainen. Ik heb nog foto's van bijna 3 jaar geleden, klinkt raar maar toen fietste ik iedere dag 15km en waren mijn benen beter dan dat ze nu zijn... Ik denk dat ik binnenkoort een GVT achtig iets voor mijn benen ga doen of iets anders met heel hoog volume, weinig rust maar gewoon snel knallen en niet naar de gewichten kijken. Suggesties of opmerkingen zijn welkom.

Heb je gelijk in. Ik kan dagenlang zonder carbs, geen probleem. Mijn energieniveau is veelal afhankelijk van het aantal gr vetten wat ik per dag eet. Alleen denk wel dat ik met weinig carbs gewoon minder presteer, ook al voel ik me niet vermoeid of iets dergelijks. Misschien ligt het aan mijn manier van trainen (SS 3x5 etc.), afgelopen 2 weken, maar 2x in de week kunnen trainen door griep en tentamens.

Ik ging stoppen doordat ik blessure had opgelopen bij linker hip flexor, trainingen waren waardeloos. Ik zit er nog steeds mee, maar iets minder. Binnenkort zal ik even een update posten, hoe/wat ik doe met trainen en voeding.

Kun je het geloven, ik weeg nog maar 70kg en nog steeds niet zo droog als jij :roflol: Had wel op die bw met moeite een 180kg dl pr gezet enkele weken geleden :D. Nu lukt me 165kg amper :roflol:

mm spijtig te lezen... 180 Dl is dan wel weer erg lekker, stuk hoger dan de laatste trainingen die in je log staan. Gewicht zegt ook niet alles maar ik ben wel benieuwd naar een update:D.

• #1.796
08-06-13

Incline db press
8x38
6x38
4x38
4x38

Cable fly
12x37,5

Chin up hammer grip
7xbw + 33,5kg VPR
5xbw + 33,5kg
4xbw + 33,5kg
3xbw + 33,5kg

BOR
11x82,5

Training ging wel lekker, het cutten word alleen wel hoelanger hoe zwaarder. Tijdens het trainen echt de hele tijd wat rillerig en licht in mijn hoofd en overdag merk ik ook wat minder energie te hebben. Maarja het begint wel echt op te schieten, nog een week of 2-3 en ik kan me verheugen op een jaar bulken:D.

Gewicht vanochtend trouwens 76,6kg:p

Lightweight! Zat je nog redelijk vol van carbs voor het wegen?

• #1.798
Lightweight! Zat je nog redelijk vol van carbs voor het wegen?

Nee dat niet, gister benen getraind op 1000kcals dus ik was wel helemaal leeg. Ik weeg me altijd voor 't ontbijt . Als ik een paar dagen hoog in carbs ga zitten ben ik zo 1-2kg zwaarder. Maandag en dinsdag heb ik 2 bulkdagen achter elkaar en dan zie ik er savonds ook echt een stuk voller uit.

• #1.799
10-06-13

Seated db press
10x28
8x28
7x28

Seated face pull
15x22,5^1
15x22,5^1
15x22,5^1
15x22,5^1

Bayesian curl ss overhead rope extensions
8x42,5 --- 10x37,5
6x42,5 --- 9x37,5
6x42,5 --- 8x37,5

Vandaag even een snelle ochtend training, ik heb vanmiddag een tentamen en morgen vroeg ook vandaar. Training ging ondanks ik normaal geen fan ben van in de ochtend trainen erg lekker, ik denk dat ik dit van de zomer vaker ga doen als het enigsinds uit komt.

• #1.800
11-06-13

Squat
5x140
7x125
9x115
11x100

Front squat
8x80

RDL
10x121
7x120
6x120
6x120

15x130,5^2 --- 15x85,5^1
15x130,5^2 --- 13x85,5^2
15x130,5^2 --- 12x85,5^2

Eindelijk weer is een beentraining die gewoon lekker voelde, merk wel wat krachtverlies door dat getop met mijn hamstring de afgelopen maanden, een 6de rep met 140 zat er nu ook gewoon niet meer in terwijl ik een paar weken voor het einde van mijn bulk 5x150 deed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven