MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
13-06-13

Incline db press
5x40
7x36
9x32
10x28

Cable fly
13x37,5

Chin up hammer grip
5xbw + 35kg PR
7xbw + 32,5kg
9xbw + 12,5kg
9xbw + 5kg

BOR
12x82,5 (cheatstyle, was gesloopt)

Zoo, vanochtend half 6 op voor mijn tentamens, sowieso hectische week gehad dus energie was vrij laag tijdens de training. Toch nog een aardige training eruit geperst voor mijn gevoel, nu voorlopig even RPT style trainen tot het einde van mijn cut, vind dit altijd het fijnste om op terug te vallen.

• #1.802
15-06-13

Seated db press
8x30
6x30
6x30

Seated face pull
15x22,5^2
15x22,5^2
15x22,5^2
15x22,5^2

Bayesian curl ss overhead rope extensions
9x42,5 --- 10x37,5^1
6x42,5 --- 8x37,5
6x42,5 --- 6x37,5

Ging lekker, voor het trainen ook weer even een voorraadje kip ingeslagen:).

2s6r3i9.jpg

Nice :D

Hoe gingen je tentamens?

• #1.804
Nice :D

Hoe gingen je tentamens?

Wel lekker man, ik vermoed dat ik 1 herkansing te pakken heb dus dat valt me alles mee, ik ben ook 95% zeker dat ik mijn P gehaald heb iig dus daar ben ik wel erg blij mee. Hoe is het bij jou gegaan of zit je er nog middenin?

Wel lekker man, ik vermoed dat ik 1 herkansing te pakken heb dus dat valt me alles mee, ik ben ook 95% zeker dat ik mijn P gehaald heb iig dus daar ben ik wel erg blij mee. Hoe is het bij jou gegaan of zit je er nog middenin?

Oeh nice! Ik heb er 2 gehad, waarvan ik 1 denk zeker te moeten herkansen. Maandag laatste en dan afwachten op cijfers, hoop mijn bachelor dan te halen. Misschien kunnen we binnenkort lekker trennen samen!

Dat is een mooi voorraadje kip zeg! Kom je hier ook even volgen!:D

• #1.807
Oeh nice! Ik heb er 2 gehad, waarvan ik 1 denk zeker te moeten herkansen. Maandag laatste en dan afwachten op cijfers, hoop mijn bachelor dan te halen. Misschien kunnen we binnenkort lekker trennen samen!

I see what you did there:p

Maar dat is relaxt man ga je daarna nog verder leren of dan een baan zoeken? Dat samen trainen is echt een ramp man, we zouden dat al anderhalf jaar doen ofzo, wie gaat er dan ook in die uithoek van Groningen studeren.

Dat is een mooi voorraadje kip zeg! Kom je hier ook even volgen!:D

Haha thnx, leuk welkom:).

• #1.808
UPDATE CUT

Vanochtend woog ik 76,1kg dus het vet verlies gaat gestaag verder echter is er nu wel minder van zichtbaar op de foto. Eind datum van de cut staat nu ook vast op 5 juli. Die datum heb ik echt vakantie van school en 6 juli heb ik Wish Outdoor festival. Na het festival ga ik een weekje rustig deloaden en rond onderhoud eten daarna begin ik aan een lange bulk periode. (Rug foto is wat slecht belicht, lijkt wat crappy terwijl het mijn sterkste punt is).

Februarie 2013 (2 maanden voor 't einde van mijn bulk)
2z4fwok.jpg

18 Mei 2013 (6 weken cutten)
fz3mad.jpg

1 Juni 2013 (8 weken cutten)
ayrmt2.jpg

15 Juni 2013 (10 weken cutten)
a0avtl.jpg

16huosp.jpg

Laatst bewerkt:
Goed dat je alles zo secuur bijhoudt. Van week 6 naar 8 is wel duidelijk vet afname. Daarna wat minder lijkt t. Heb je al wat lijnen op je benen?

• #1.810
Goed dat je alles zo secuur bijhoudt. Van week 6 naar 8 is wel duidelijk vet afname. Daarna wat minder lijkt t. Heb je al wat lijnen op je benen?

Wel vreemd dat er maar liefst 1,9kg tussen mijn gewicht vanochtend en mijn gewicht sochtens 2 weken terug zit terwijl dit niet echt te zien is... Ik vrees dat ik niet echt lijnen op mijn benen ga krijgen, er ontbreekt daar simpelweg massa. Tijdens mijn bulk krijgen mijn benen en armen opnieuw prioriteit. Ik heb daar genetisch gewoon minder aanleg voor denk ik, sommige jongens hebben ongetraind al betere benen dan ik nu heb:(. Aan de ene kant misschien ook wel weer een voordeel want met broeken enzo heb ik nog nooit een probleem gehad op deze manier.

Goed gedaan, een resultaat om trots op te zijn. Ik moet binnenkort ook maar eens een kleine cut inzetten denk ik.

• #1.812
Goed gedaan, een resultaat om trots op te zijn. Ik moet binnenkort ook maar eens een kleine cut inzetten denk ik.

Bedankt C, het heeft me wel een stuk langer gekost dan ik op voorhand gedacht had. Nu nog een kleine 3 weken om 1-2% vet nog te droppen, daarna lekker bulken en dichter bij jou krachtstats komen:p.

De laatste keren dat ik je zag stond je altijd best scherp, hoeveel procent denk je nu te staan dan?

Ja genetics, ik heb dat in het bijzonder bij mijn armen. Benen valt wel mee, toen ik geen blessure had gingen ze wel lekker. Wel apart dat je met zo'n squat, naar jouw zeggen, relatief weinig massa hebt op je benen. Heb je trouwens nog contact met Arno?

• #1.814
Ja genetics, ik heb dat in het bijzonder bij mijn armen. Benen valt wel mee, toen ik geen blessure had gingen ze wel lekker. Wel apart dat je met zo'n squat, naar jouw zeggen, relatief weinig massa hebt op je benen. Heb je trouwens nog contact met Arno?

Jaa rot is dat, armen staan bij mij ook achter hoor, mijn ledematen missen gewoon massa bij mij. Ik heb even een nieuwe rugfoto erop gezet die wat beter uitkomt maar daar is ook goed te zien dat armen achter staan.

Ik ga niet naar de gym voor een pomp of om spierpijn ofzo te krijgen maar om iedere week sterker terug te komen met net 1 extra rep of 1kg extra gewicht. Uiteindelijk geloof ik in het kracht=massa verhaal en sinds ik op deze manier train ben ik een stuk beter vooruitgegaan dan toen ik nog volgens een traditionele split trainde met 4-5 oefeningen per spiergroep en lekker achter elkaar doorknallen. Maar ieder zijn methode denk ik, meerdere wegen naar Rome:).

Goed verhaal. Zag je rugpics van nu en 2 jaar terug, mooie vooruitgang. Kom wel even mee lezen, hier gaat iets goed :)

• #1.817
17-06-13

Squat
1x141 (5min rust)
1x141 (voelde niet goed dus gelaten voor wat het was)

Front squat
9x80 VPR

RDL
10x121
8x 121
7x121

Calf jumps ss Toe press /\
15x139,5 --- 15x94,5
15x139,5 --- 13x94,5
15x139,5 --- 12x94,5

Vandaag een mindere training... Slecht geslapen en voelde me leeg, vrijdag de herkansing:).

17-06-13

Squat
1x141 (5min rust)
1x141 (voelde niet goed dus gelaten voor wat het was)

Front squat
9x80 VPR

RDL
10x121
8x 121
7x121

Calf jumps ss Toe press /\
15x139,5 --- 15x94,5
15x139,5 --- 13x94,5
15x139,5 --- 12x94,5

Vandaag een mindere training... Slecht geslapen en voelde me leeg, vrijdag de herkansing:).

Je miste mijn mentale steun natuurlijk tijdens het squatten :D

Kom je binnenkort weer eens naar zeeland? Dan moeten we echt even een training inplannen:)

• #1.820
Je miste mijn mentale steun natuurlijk tijdens het squatten :D

Dat zal het zijn geweest:p.

Kom je binnenkort weer eens naar zeeland? Dan moeten we echt even een training inplannen:)

Mijn cut loopt tot 5 juli, 6 juli heb ik Wish Outdoor en als het dan een beetje redelijk weer is kom ik daarna meteen een week naar Zeeland. Samen een training pakken moeten we zeker weer is doen, alleen denk ik wel dat die week een deload week voor mij word dus dan moedig ik jou vooral aan:).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven