Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Ooh vandaar dat je zo goed kracht behoudt!

Haha ja maar dat geeft ook wel aan hoe irrelevant het is hoeveel maaltijden je op een dag consumeert en hoe overrated super whey hydro isolaat en bcaa's zijn... Volgens onderzoeken heb je bij het consumeren van grote maaltijden ruim 16 uur afgifte van voedingstoffen en eiwitten naar bijvoorbeeld je spiercellen. Een groot deel van dat kcal overschot wordt dan natuurlijk bij mij gebruikt om als energie voor mijn cutdag te dienen, anders zou ik ook niet afvallen maar moddervet worden met 1400 kcals overschot:p.

• #1.842
27-06-13

Incline db press
6x38
8x34
9x30
9x28

Chin up hammer grip
5xbw + 36kg PR
6xbw + 25kg
8xbw + 15kg
9xbw +5kg

Niet erg tevreden, ben blij dat de cut na deze week ten einde is:).

Niet tevreden en dan toch nog een PR, haha lekker hoor! :p

Ik vind t toch een mooie training.
Ik ben ook blij als die over 2 weken voorbij is.

• #1.845
  • #1.846
29-06-13

Seated db press
8x30
6x30
5x30

Seated face pull
15x27,5^1
15x27,5^1
15x27,5^1
15x27,5^1

Bayesian curl ss overhead rope extensions
9x42,5 --- 9x37,5^2
6x42,5 --- 7x37,5^2

Hoppa tevreden mee:).

• #1.847
UPDATE EINDE CUT

Dit was mijn laatste week cutten, totaal bijna 3 maanden bezig geweest wat een stuk langer is dan ik op voorhand dacht nodig te hebben. Ik ben toch wel tevreden met het resultaat, zaterdag woog ik 75,2kg dat is het laagste dat ik gewogen heb dat ik me kan herinneren. Ik ben ruim 7kg kwijt geraakt dus laten we zeggen een goede 6kg vet. Kracht is nagenoeg overal gelijk gebleven dus ik ben tevreden. Ik had opzich nog wel 1 of 2 procent droger willen worden maar het lijkt me op dit punt verstandiger weer langzaam aan te gaan bulken.

Februarie 2013 (2 maanden voor 't einde van mijn bulk)
2z4fwok.jpg

30 Juni 2013 (12 weken cutten) EINDE
33uvqet.jpg

Aankomende week train ik al mijn spiergroepen nog 1x ''zwaar'', daarna doe ik voor iedere spiergroep 1 deload dag en die week zal ik rond onderhoud eten en een klein beetje laden op vrijdag/zaterdag zodat ik er een beetje vol bij sta op wish outdoor. Daarna pak ik een weekje vakantie in Zeeland, er word dan wel gewoon getraind en redelijk op voeding gelet maar zal waarschijnlijk niet loggen. Als het goed voelt zal ik die week een huidige pr testen op mijn squat en deadlift om te kijken waar ik sta. Ik heb een jaar niet gedeadlift maar wil daar waarschijnlijk tijdens mijn bulk weer mee beginnen.

Aanzienlijk verschil man je lijkt ook vrijwel geen massa verloren te zijn.
Nog leerpunten gehad tijdens de cut?

• #1.849
Aanzienlijk verschil man je lijkt ook vrijwel geen massa verloren te zijn.
Nog leerpunten gehad tijdens de cut?

Thnx man, leerpunten kan ik nu zo 123 niet bedenken. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het precies volgens planning ging, ik dropte iedere week mooi 0,5kg, geen grote pieken of dalen, kracht bleef ook gelijk, voeding en honger was goed vol te houden en heb in die 3 maanden hooguit 1 of 2x buiten mijn schema gegeten.

In vet gedaald, kracht erbij op compounds. Petje af bro! Je zou laatste week ook kunnen gaan depleten, dan 1 power training en dan laden. Denk je dat je dan voller bij staat en nog vet eraf zou kunnen werken door het depleten en laden. Depleten zou je ook kunnen zien als een deload imo.

• #1.851
In vet gedaald, kracht erbij op compounds. Petje af bro! Je zou laatste week ook kunnen gaan depleten, dan 1 power training en dan laden. Denk je dat je dan voller bij staat en nog vet eraf zou kunnen werken door het depleten en laden. Depleten zou je ook kunnen zien als een deload imo.

Thnx man, kracht erbij is wel relatief hoor, mijn bodyweight is natuurlijk ook wel wat gedropt waardoor ik chin ups bijvoorbeeld makkelijker kon verhogen. De rest is eigenlijk vrijwel hetzelfde gebleven, benen iets achteruit maar dat komt omdat er iets bij mijn hamstrings nog niet lekker zit, ben benieuwd hoe het squatten vanmiddag weer gaat.

Die strategie zou ik inderdaad ook kunnen doen maar ik denk dat ik het gewoon op deze manier doe. Ik heb wel de tijd/zin om gewoon alle dagen te blijven trainen en wil mezelf ook enigsinds ''belonen'' door deze week gewoon al direct lekker te eten. Het is ook niet zo dat ik echt een soort voorbereiding wil doen voor een festival, ik let er alleen een beetje op zeg maar dat ik wel wat voller sta dan normaal. We zullen zien hoe het gaat werken, misschien laat ik me pa dan nog wel wat foto's schieten als ik tevreden ben:).

• #1.852
01-07-13

Squat
5x140
7x125
9x115
11x105

RDL
9x125
6x125
6x125
5x125

Calf jumps ss Toe press /\
15x148,5 --- 15x103,5
15x148,5 --- 13x103,5
15x148,5 --- 12x103,5

Ging niet verkeerd, repje meer op mijn squat kunnen pakken dan vorige week al blijft het natuurlijk niet veel vergeleken met een paar maanden terug.

Repje erbij is altijd goed in de cut. Klinkt als een goed verhaal, ik kan je 2de foto alleen niet zien. Ben wel heel benieuwd hoe je er bij staat na het laden :thumbs:

• #1.854
27-06-13

Incline db press
4,5x40 (fuuu, viel halverwege compleet stil)
5x36
8x30
11x28

Chin up hammer grip
5xbw + 36kg
6xbw + 25kg
8xbw + 15kg
10xbw +5kg

Ging niet verkeerd, jammer dat ik die 5de rep niet kon uitdrukken met 40, ik hing echt 6-7 seconden stil dus was na die set een hoop kracht kwijt. Wel tevreden met 4 nette reps t.o.v. 4 slordige reps een aantal weken terug.

27-06-13

Incline db press
4,5x40 (fuuu, viel halverwege compleet stil)
5x36
8x30
11x28

Chin up hammer grip
5xbw + 36kg
6xbw + 25kg
8xbw + 15kg
10xbw +5kg

Ging niet verkeerd, jammer dat ik die 5de rep niet kon uitdrukken met 40, ik hing echt 6-7 seconden stil dus was na die set een hoop kracht kwijt. Wel tevreden met 4 nette reps t.o.v. 4 slordige reps een aantal weken terug.

Ja das k*t! Toch nice die chinups.

Tevens nice gecut man!

• #1.856
Repje erbij is altijd goed in de cut. Klinkt als een goed verhaal, ik kan je 2de foto alleen niet zien. Ben wel heel benieuwd hoe je er bij staat na het laden :thumbs:

Haha ja wel blij mee hopelijk kan ik snel mijn squat weer laden. Ik weet ook niet hoeveel verschil het beetje laden gaat maken t.o.v. normaal maar als ik tevreden ben doe ik nog wel een foto:).

Ja das k*t! Toch nice die chinups.

Tevens nice gecut man!

Thnx man, welkom!

Flinke gewichten man!

Mooi resultaat Jaap!:D

• #1.859
04-07-13

Seated db press
8x30
6x30
6x30
5x30

Seated face pull
15x27,5^2
15x27,5^2
15x27,5^2
15x27,5^2

Bayesian curl ss overhead rope extensions
10x27,5 --- 10x27,5
8x27,5 --- 9x27,5
8x27,5 --- 9x27,5

Zoo dit is voorlopig waarschijnlijk even de laatste update in mijn log. Morgen en overmorgen zijn even 2 deload achtige trainingen dus die zijn het posten niet waard. Daarna een weekje vakantie, word wel getraind maar waarschijnlijk niet gelogd. Als er hoogtepunten zijn dan log ik ze direct na de vakantie als nog.

Bedankt iedereen voor de support tijdens mijn cut!

Thnx mannen!

Mooie dumbelpresses!

Geniet van de vakantie!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven