The Lone Ranger
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtig resultaat! Voor je eerste post had je dan al enige serieuze ervaring? En ik vind wel spijtig dat ik een deel gemist heb, ergens in 2012 heb je +/- 6maand niet gepost. In welk deel heb je nu het meeste massa gegained?
.
. Nee is goed, zal jou log ook is gaan bekijken.Had vandaag niet veel zin om te werken dus heb maar eens héél je log doorgenomen. Mijn ogen doen pijn, 95blz is echt wel veelPrachtig resultaat! Voor je eerste post had je dan al enige serieuze ervaring? En ik vind wel spijtig dat ik een deel gemist heb, ergens in 2012 heb je +/- 6maand niet gepost. In welk deel heb je nu het meeste massa gegained?
Doe zo verder!!
Heej welkom! Bedankt voor je reactie als je het meent. Ik train nu precies 3 jaar consequent en mijn voeding is in die tijd alleen maar beter geworden. Ik denk dat ik de resultaten vooral te danken heb aan het continu door bijven trainen ook al zijn er genoeg dagen geweest dat ik geen zin had of me niet helemaal goed voelde. Ik kan niet echt een specifieke periode aanwijzen dat ik echt veel sneller vooruitgang boekte t.o.v. andere periodes.
Damn!Had vandaag niet veel zin om te werken dus heb maar eens héél je log doorgenomen. Mijn ogen doen pijn, 95blz is echt wel veelPrachtig resultaat! Voor je eerste post had je dan al enige serieuze ervaring? En ik vind wel spijtig dat ik een deel gemist heb, ergens in 2012 heb je +/- 6maand niet gepost. In welk deel heb je nu het meeste massa gegained?
Doe zo verder!!
Dan heb je het inderdaad niet druk op je werk!Damn!Dan heb je het inderdaad niet druk op je werk!

Hee jonge, nu stop ik meteen met loggen. Nee is goed, zal jou log ook is gaan bekijken.

Ja, aangezien we dezelfde lengte hebben en jij dacht ik ook rond de +/- 80kg begon, sprak het me wel aan om te zien hoe je het geflikt hebt. Mijn bf zal waarschijnlijk iets hoger gelegen hebben als jouw begin bf...
Zou heel tevreden zijn, mocht ik binnen 3 jaar ook zo'n resultaat behalen.
Heb je dan verder getraind in die 6maand dat je niets logde?
.Haha oke wel lache, binnenkort zal ik de beginpost van mijn log is een flinke update geven met daarin mijn beginfoto's die ik gemaakt heb en wat foto's van progressie door de jaren heen.
In die 6 maanden dat ik niet logde heb ik zeker verder getraind, ik denk dat je de periode bedoelde rond deze tijd maar dan vorig jaar. Toen had ik begeleiding van Menno Henselmans en hij had liever niet dat ik al mijn trainingen en voeding op het forum gooide vandaar.
Binnen 3 jaar moet het zeker goed mogelijk zijn een gelijkwaardig of misschien wel beter fysiek te krijgen. Ga er direct vanaf dag 1 serieus mee aan de slag en hou vol, na een tijdje word het vanzelf gewoonte en word het gewoon een levensstijl, tenminte dat was bij mij. Als ik jou was zou ik wil direct een duidelijke keuze maken voor een bulk of cut en een standaard trainingsschema en daar dan serieus mee aan de slag gaan. Mocht je specifieke vragen hebben of iets dergelijks mag je me ook altijd een pm sturen.
.Thx man, als er iets is, stuur ik je een PM. Ik hou mij eigen trainingslogje bij. Kom gerust eens kijken en als je opmerkingen hebt aarzel niet ze af te vuren!

Gaaaaaaaaast! Snel weer benen trainen man!
Volgende week nog steeds in de avond?
Op zaterdag ga je ook nooit meer of wel?![]()

Werkt goed als ik al die rep pr, s zie. Jaap wordt sterk
.
.Je zou in de bovenste regel wel cut bedoelen in plaats van bulk! Maar je hebt een aardig metabolisme als je die hoeveelheden alweer kunt eten..ik doe het nog wat rustiger aanBest apart maar ondanks dat ik nu onderrand het dubbele aantal kcals binnen krijg per week dan in mijn bulk val ik nog steeds af. Afgelopen maandag weer een bw pr te pakken van 74,4kg
Afgelopen week was ook mijn laatste werkweek, nu een weekje lekker niets doen en daarna weer naar school. In die tijd heb ik het weer wat rustiger en zal ik weer wat uitgebreider gaan loggen. Voeding word weer even lastig te bepalen, voor aankomende week ga ik op trainingsdagen 3300 kcals eten en 2800 op rustdagen. Ik eet iedere dag 4 maaltijden, soms 3 en mijn macro's zullen gewoonlijk 80-100 gr vetten zijn, 140-180gr eiwitten en de rest koolhydraten.