- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Gruwelijk resultaat idd! Heb niet echt de tijd om alles terug te lezen, maar hoe heb je 't nou globaal aangepakt?
.
. Hoe is het met jou nu, ondertussen aan het trainen in een sportschool of nog altijd thuis? (geldermalsen heeft tegenwoordig een studenten abbo voor 27,50 p/m onbeperkt).Gozer, was leuk je laatst te zien
Is het mogelijk dat je je voeding nog eens post maar dan met een grotere afbeelding. Ik kan het nu net niet goed lezen helaas en ben er benieuwd naar.
.Nee ik heb wel echt besloten om pt te nemen bij hem. Vorig jaar heb ik een maand pt van Menno Henselmans gehad en heb toen ook enorm veel geleerd en vooruitgang geboekt in een korte periodeBegeleiding van victor mooren? Gewoon wat advies of? Iwant.png
.Ziet er allemaal goed uit! Wel fikse verhoging al tov je cut qua voeding...loopt je vetpercentage dan niet ontzetten snel op?
Je hebt btw echt een brute rug en goede armen gozer!![]()
Mooi om de ontwikkelingen hier te lezen jaap. Je gaat erg goed man, laatste jaar helemaal. Ben benieuwd naar je progressie nu je pt krijgt, cheers buddy
.Ik ben benieuwd wat voor effect het gaat hebben als je armen op donderdag als eerst traint. Ik heb namelijk hetzelfde.
Gaat goed hier Jaapie! Respect voor die 1rm deadlift man!
Thnx man maar dat is nog geen 1rm, eerder een 3rm denk ik. Mijn 1rm schat ik nog wel een kilo of 10 hoger.