MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gruwelijk resultaat idd! Heb niet echt de tijd om alles terug te lezen, maar hoe heb je 't nou globaal aangepakt?

Lekker man! Die squat is monsterlijk haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Mooie dumbelpresses!

Geniet van de vakantie!

Thnx skater, dat gaat zeker goed komen:cool:.

Gruwelijk resultaat idd! Heb niet echt de tijd om alles terug te lezen, maar hoe heb je 't nou globaal aangepakt?

Heej leuk om te horen man:).

Ik heb een recomp gebruikt, vier dagen per week at ik plus minus 3000 kcals en 3 dagen per week at ik ongeveer 1000 kcals. Verder heb ik heel basic getraind, 1 oefenining, maximaal 2 per spiergroep met een frequentie van 3x per 2 weken.

Ik woog me heel regelmatig, zeg maar gerust iedere dag en maakte per week de balans op van gewicht afname en kracht in de sportschool. Aan de hand daarvan verlaagde ik dan mijn vier bulkdagen met 100-200 kcals per week zodat mijn wekelijkse gewicht afname rond de halve kilo bleef.

Lekker man! Die squat is monsterlijk haha

Heej Stefan man, thnx maar ik heb al is 5 reps met 150 gedaan dus moet snel daar weer naartoe en er voorbij:). Hoe is het met jou nu, ondertussen aan het trainen in een sportschool of nog altijd thuis? (geldermalsen heeft tegenwoordig een studenten abbo voor 27,50 p/m onbeperkt).

Helemaal vergeten dat ik die vraag hier had uitgezet joh! Maar da's echt wel ****ing laag man, 1k kcal op rustdagen, maja, wel goed resultaat mee gehaald!

• #1.865
UPDATE

Wegens drukte afgelopen week niet echt kunnen loggen. Ik ben sinds maandag begonnen aan mijn vakantiewerk en was tegelijkertijd wat grieperig dus ik moest even mijn draai vinden.

Twee weken terug naar Wish Outdoor geweest gevolgd door een week vakantie. In die week vakantie heb ik nog 3 keer getraind, hoogtepuntjes waren een squat van 150kg en een deadlift van 9x150kg. Ik had al ruim een jaar niet meer gedeadlift dus daar was ik erg tevreden en verrast over.

Ondertussen krijg ik nu begeleiding van Victor Mooren, ook actief hier op het forum. Ik volg nu een 4 daags UB/LB schema met daarin een soort periodisering aangebracht waardoor het schema de eerste weken nog licht begint en ik hopelijk na een week of 4 iedere week pr's kan zetten. Ik heb gevraagd om de focus te leggen op mijn benen en armen te leggen wat misschien de ''onlogische'' volgorde van sommige oefeningen verklaart.

Schema in de spoiler
UB1
Overhead press 5x5
Chin up 5x5
Incline db press 3x8-15
Seated machine row 3x8-15
Rear machine flyes 3x8x15
Supinated cable curl 3x8-15
Overhead rope extension 3x8x15

LB1
Squat 5x5
Romanian deadlift 3x6-8
Leg press 3x8-15
Seated leg curl 3x8-15
Calf raise smith 5x5
Hanging leg/knee raise 3x8-15
Cable pull-throughs 3x8-15

UB2
Skullcrusher 3x6-8
Hammer curl 3x6-8
Seated db press 3x8-15
Lat pulldown supinated 3x8-15
Seated side raise 3x8-15
Pronated cable fly 3x8-15
Face pull 2x15-20

LB2
Deadlift 1x1 + 3x1-5/6-10
Front squat 3x6-8
Body curl 3x8-15
Leg extension 3x8-15
Seated calf raise 3x8-15
Reverse crunch 3x8-15
Hyper extension 2x15-20

Met mijn voeding heb ik het roer ook omgegooid, nog steeds een recomp achtig schema maar dan met wat normalere verschillen in dagen. Op mijn trainingsdagen eet ik nu 3300kcals en op mijn rustdagen 2900 kcals. Het aantal kcals zal ik verhogen aan de hand van progressie in gewicht/spiegel. We hebben wat laag ingezet dus waarschijnlijk zal het aantal kcals al snel wat verhoogt worden.

Mijn voeding op een gemiddelde trainingsdag in de spoiler
2rww9bp.png

Dit waren de trainingen van afgelopen week:
2ryjaco.png

2 start foto's in de spoiler
k0oyuu.jpg

2h7i2hc.jpg

Ik zal het log in plaats van dagelijks nu wekelijks updaten met de trainingen van de gehele week, dit bespaart mij nu even veel tijd omdat ik het wat drukker heb. De eerste twee weken van mijn schema zullen kwa gewichten nog niet heel spannend zijn maar zijn een soort voorbereiding op wat komen gaat.

Laatst bewerkt:
Gozer, was leuk je laatst te zien:)
Is het mogelijk dat je je voeding nog eens post maar dan met een grotere afbeelding. Ik kan het nu net niet goed lezen helaas en ben er benieuwd naar.

Begeleiding van victor mooren? Gewoon wat advies of? Iwant.png

• #1.868
Gozer, was leuk je laatst te zien:)
Is het mogelijk dat je je voeding nog eens post maar dan met een grotere afbeelding. Ik kan het nu net niet goed lezen helaas en ben er benieuwd naar.

Heej vond ik ook man, we moeten de volgende keer echt is samen echt knallen. Ik heb de afbeelding volgens mij nu wat vergroot, als hij nog niet zichtbaar is dan stuur ik je wel het orginele bestand:).

Begeleiding van victor mooren? Gewoon wat advies of? Iwant.png
Nee ik heb wel echt besloten om pt te nemen bij hem. Vorig jaar heb ik een maand pt van Menno Henselmans gehad en heb toen ook enorm veel geleerd en vooruitgang geboekt in een korte periode:).

Nice, ben ik ook meer 'fan' van victor dan menno. Victor ziet er nog uit alsof die lift haha, maar succes man, komt zeker goed samen met victor!

• #1.870
Zo weer een weekje afgerond. Het was een pittig weekje met de enorme hitte en dan in combinatie met bijna 50 uur werken in een paprika kas en de trainingen in de avond er bovenop... Trainingen gingen wel lekker, hoogtepuntje is weer een pr van 172,5 op mijn deadlift, is ongeveer een RPE 8-9. Ik ben benieuwd waarmee ik uitkom aan het eind van dit programma.

Mijn voeding is op dit moment 3400 kcals op trainingsdagen en 3000 op rustdagen, misschien dat het deze week weer omhoog gaat maar dat moet ik nog overleggen met Victor.

10py70z.png

Ziet er allemaal goed uit! Wel fikse verhoging al tov je cut qua voeding...loopt je vetpercentage dan niet ontzetten snel op?

Je hebt btw echt een brute rug en goede armen gozer!:thumbs:

• #1.872
Ziet er allemaal goed uit! Wel fikse verhoging al tov je cut qua voeding...loopt je vetpercentage dan niet ontzetten snel op?

Je hebt btw echt een brute rug en goede armen gozer!:thumbs:

Heej Marvin bedankt man. Voeding is inderdaad fiks verhoogt maar tijdens mijn cut zat ik gewoon op school en voerde ik lichamelijk verder niets uit. Nu doe ik gemiddeld 45-50 uur per week vakantiewerk extra dus het is nog een beetje lastig om mijn onderhoud te bepalen maar dit aantal kcals heb ik zeker nodig. Voor komende week schroef ik het weer met 100kcals per dag op, vandaag had ik namelijk weer een nieuw bodyweight dieptepunt pr te pakken (74,5kg), terwijl ik al 2 weken aan het bulken ben haha.

Thnx man, rug is wel mijn sterkste punt maar armen zijn waardeloos hoor, nu ze wat droger zijn lijken ze waarschijnlijk groter maar toevallig heb ik vandaag mijn lichaamsmaten opgemeten en ze komen niet verder dan een schamele 36cm... Vandaar ook dat armen in dit schema prioriteit hebben en ik ze donderdag op mijn ub dag ook als eerste aanpak.

Mooi om de ontwikkelingen hier te lezen jaap. Je gaat erg goed man, laatste jaar helemaal. Ben benieuwd naar je progressie nu je pt krijgt, cheers buddy

Ik ben benieuwd wat voor effect het gaat hebben als je armen op donderdag als eerst traint. Ik heb namelijk hetzelfde.

Hoe warm jij eigenlijk op voor je 1x1 deadlift?

• #1.876
Trainingen van afgelopen week:

2nq3b7.png

Het ging deze week wel weer lekker, wel een drukke werkweek (50+ uren) dus heb hier en daar wel gehaast moeten trainen. Dinsdag perongeluk de leg curls vergeten en tijdens de calf raises kreeg ik direct kramp in mijn kuit dus die heb ik toen maar geskipt. Voor de rest lekker, squats zijn nog niet op het oude niveau maar ze voelde goed aan en had geen last van mijn hamstring. Bij de deadlift heb ik nog wel wat ruimte over, dit was week 3, ik ben benieuwd waar ik in week 5-6 ga eindigen als ik mag gaan maxen.

Mooi om de ontwikkelingen hier te lezen jaap. Je gaat erg goed man, laatste jaar helemaal. Ben benieuwd naar je progressie nu je pt krijgt, cheers buddy

Hee Bart, tijd niet gezien man, leuk dat je nog mee leest:).

Ik ben benieuwd wat voor effect het gaat hebben als je armen op donderdag als eerst traint. Ik heb namelijk hetzelfde.

Hoe warm jij eigenlijk op voor je 1x1 deadlift?

Ben ik zelf ook benieuwd naar. Als ik voor mezelf een schema op had moeten stellen had ik het waarschijnlijk niet gedurft om armen als eerste te doen en had ik gewoon braaf eerst de compounds afgewerkt. Ik ben benieuwd wat me dit gaat brengen.

Bij die deadlift heb ik niet echt een vaste opbouw, als ik me wat stijf of nog niet echt in de mood ben doe ik wat meer reps om warm te draaien dan wanneer ik me direct goed en klaar voel. De vorige keer was het zoiets:

8x60
5x100
3x140
2x160
1x175

Gaat goed hier Jaapie! Respect voor die 1rm deadlift man!

Ben ff weg geweest idd, vanaf nu weer vaker hiero.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven