- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha ja die rotzak had ik nooit mee moeten nemen. Minder man van die boete... Ik had hem gelukkig de eerste keer al gezien. Sheiko ben ik wel benieuwd naar, wel positieve dingen over gehoord in iedergeval dus ik lees lekker met je mee.
Mwa ik denk dat ik rond de 14-15% stond een week of 4 geleden, nog een jaar doorbulken gaat hem dan sowieso niet worden. Dan cut ik liever voor of tijdens het begin van de zomer zodat ik er de hele zomer nog plezier van heb dat ik wat droger sta. Waarschijnlijk gaan we ook weer een surfvakantie doen ergens halverwege augustus dus wil dan wel een beetje in shape zijn.
Trainen met mijn huidige werktijden is nu even verre van ideaal... Gemiddeld werk ik nu toch wel een 11/12 uur op een dag en dan komt er nog reistijd heen en weer naar Amsterdam bij. Ik heb kickboksen nu even op een lager pitje staan en probeer dan 2x door de weeks nog na het werk te gaan trainen en 1x zaterdag/zondag. In principe dus 3x fullbody.
Ik zie me eigen niet echt als strongman, pl'er of bodybuilder. Meer een jack of all trades. Ik blijf qua fysiek graag onder de 14% bodyfat en train het liefst gewoon zo zwaar mogelijk en krachtgericht. Strongman vind ik erg vet om te doen maar ik geniet op z'n tijd ook van een lichtere pomptraining of een goede squatsessie.
Gozert ben jij dakdekker of wat dan? Tis dat of crackdealert. Dat zijn iig lange dagen. Ik ben al lam na 8 uur kantoorbaan, zou niet trekken na 12 uur werk en reizen nog naar de gym. Restecpa!

.