AndroidHealthClinic

Nieuws Jaarlijkse beginnerswedstrijd te Papendal

vandaag hoopjes dingen geleerd,en ervaring opgedaan.Organisatie had alles goed voor elkaar.Deden uiteindelijk ong 20 kerels mee.
Wedstrijd begon met squat 3 beurten hoogste telt,daarna benchpress en als laatste deadlifts idem.
Brute squats en deadlifts gezien,voor mij persoonlijk zeker niet de laatste wedstrijd en weer genoeg motivatie!!!
kick als die fotos snel online worden gezet

Was zeker een leuke ervaring. Ben zelf 11de geworden en ook voor mij word dit zeker niet de laatste keer. Er is nog voldoende te sleutelen aan mijn techniek en daarnaast gewoon brute kracht opbouwen natuurlijk. hulde voor de goede orgnisatie trouwens. Alles was goed verzorgd! Daarnaast was er ook voldoende ruimte voor vragen en dergelijken wat het voor mij een erg leerzame dag heeft gemaakt.

[Link niet meer beschikbaar]

Piccas!

Wie staat op welke foto?
En staat de uitslag al ergens?

Best wel spijt dat ik niet ben gegaan als ik het zo zie...

2e geworden, jammer genoeg niet helemaal gegaan als ik wilde maar leuke ervaring!

Piccas!

Ziet er leuk uit seagal. :) Welke ben jij? ;) Die met zn krullen en witte tshirt/grijze broek?
Was je maat philosopher dan uiteindelijk ook mee en indien ja wat waren zijn resultaten?

Erg nette prestaties ook van iedereen. :eek:

edit : [Link niet meer beschikbaar]

Die kerel doet een sumo? Mocht dat dan zomaar door elkaar?

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een gewichten, nette prestaties heren. Ik zal nog ff 2/3 jaar trainen voordat ik mee doe :p

Nice gewicht :D

Ik heb net de overstap van BB'ing naar PL'ing / Gewichtheffen gemaakt. Volgend jaar ben ik 90% zeker van de partij. Geen behoefte voor een top 3, maar een totaal van meer dan 257 KG (11e score in de -85 KG) zit er dan zeker in.

je had gewoon mee moeten doen. Ik bakte er 3x niks van. Maar vond het toch super leuk en vooral leerzaam.
Had eergisteren ook een wedstrijd vrachtwagen trekken. Al had ik gewild dan was het niets geworden. Mijn rug, benen en onderarmen waren gesloopt.

Maar je maat had het volgens mij behoorlijk goed gedaan. Die deads doe ik je niet na.

Heb er wel heerlijke spierpijn aan over gehouden :D

Terug
Naar boven