AndroidHealthClinic

Jamie's log

• Topic Starter Topic Starter
Wel opvallen dat je die dips zo weinig kan, (neem aan dat je ze op BW doet?).
Maar ik denk dat het dan gewoon de beweging is waar je aan moet wennen en dat ze snel een stuk beter gaan...

Ja, ik doe ze BW, maar ik heb ze al beter gekunnen maar ik ben er dan een tijdje mee gestopt, het is niet echt mijn favoriete oefening:p

Training van vandaag ging heel goed, ik had het niet verwacht:D

- BenchPress:
Opwarmen
5x40kg
3x8x52,5

- Incline BenchPress:
Opwarmen
5x40kg
2x8x42,5kg
1x8x45kg

- Dips:
4|3|2

- Dumbbell Fly:
3x8x8kg

- Skull Crushers:
8x20kg
22,5kg: 8|8|7
De laatste ging echt niet meer :p

Vrijdag weer dlen, ik kijk er al naar uit.:D

Na lange tijd niet getraind te hebben ben ik eindelijk weer terug. Ik heb wel het gevoel dat ik wat kracht al kwijt ben, maar hopelijk haal ik weer snel het oude niveau.

Heb mijn schema wat half half gevolgd, vrijdag zal ik weer alle oefeningen doen.

- BenchPress:
Opwarmen
5x30kg
5x40kg
1x50kg
52,5: 8|8|6

- Incline BenchPress:
Opwarmen
5x40kg
42,5: 8|6|8

- Triceps push down ofzoiets:
Opwarmen
2x8x30kg
1x8x35kg

- Squat:
Opwarmen
5x40kg
3x80kg
1x100kg

Squat voelt echt zwaar aan, hopelijk is het gewoon weer wat gewend komen, we zullen het maandag zien.

Ik ga nu ook eens kijken om een goed voedingsschema te maken. Nu at ik gewoon veel + veel melk. Ik zou nu toch wel graag willen weten wat ik allemaal binnen krijg.

heyy, doe je nog steeds SS of al iets anders ?
lekkere squat, heb je er ook een filmpje van, zou vet zijn :]

En ben je een tijdje gestopt lees ik van je post af ?

''Na lange tijd niet getraind te hebben ben ik eindelijk weer terug. Ik heb wel het gevoel dat ik wat kracht al kwijt ben, maar hopelijk haal ik weer snel het oude niveau.''

heyy, doe je nog steeds SS of al iets anders ?
lekkere squat, heb je er ook een filmpje van, zou vet zijn :]

En ben je een tijdje gestopt lees ik van je post af ?

''Na lange tijd niet getraind te hebben ben ik eindelijk weer terug. Ik heb wel het gevoel dat ik wat kracht al kwijt ben, maar hopelijk haal ik weer snel het oude niveau.''

Ja, "Lange tijd" = 2 weken maar het voelt langer aan :P

Ik volg nu een 3d split schema, eens kijken wat dat geeft na 3maand en dan zie ik wel weer.

Van squat heb ik geen filmpje maar van dl had ik wel een al vind ik het niet direct terug.

Training van vandaag:

- Deadlift:
Opwarmen
3x60kg
1x80kg
3x8x90kg
1x3x100kg

- Chin-Up:
6|5|4

- BOR:
Opwarmen
2x8x45kg
Daarna had ik de indruk dat mijn techniek niet goed was dus maar wat kgs minder gedaan
1x8x35kg

- Barbell Curls:
25kg: 8|8
27kg: 5

-Dumbbell Curls:
8kg: 8|5|5

Ik zal dus echt weer beter op mijn eten moeten letten. Want bijna overal is het minder dan 2 weken geleden.

Nog 3 maand dit schema doen en als ik dan nog niet tevreden ben over de gewichten weer even SS doen denk ik.

Laatst bewerkt:
Nog loggen of wat? :P

Ik denk dat we hem morgen wel weer zien loggen, het is dan toch Maandag ..

Sjah..

Lol ik lette gewoon niet op

Training van vandaag:

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
8x75kg
8x80kg
8x85kg
3x100kg

- Military Press:
Opwarmen
2x8x30kg
8x32,5kg
5x25kg

- Frontsquat:
Opwarmen
3x30kg
3x8x40kg

- Calf Raises:
Opwarmen
5x40kg
3x8x60kg

- Laterall Raises:
3x8x4kg

- Shrugs:
Opwarmen
- 5x40kg
2x8x60kg
8x65kg

Training ging goed vond ik. Ik ga nu na mijn normale sets van squat nog een paar in hoger gewicht doen ook, te zien hoe goed ik me voel. Zodat ik het zwaardere gewicht weer gewend wordt.

Nice Squat! 100kg bereikt!:)

Lateral Raises moeten wel hoger kunnen?

Heb die oefening nog bijna nooit gedaan dus ik doe liever met laag gewicht en een correcte uitvoering dan direct zwaarder te gaan en waar de uitvoering niet goed is. De gewichten zullen vanzelf wel komen na een tijdje.

En Squat had ik 100kg al lang bereikt hoor :)

lol son ik onthoud niks vandaag :eek:

Vandaag borst + triceps gedaan :D

- BenchPress:
Opwarmen
5x40kg
52,5: 8|8|6

- Incline BenchPress:
Opwarmen
40: 8|6|7

De vorige keren stond de bank niet schuin genoeg denk ik. Nu is het wel wat zwaarder.

- Dips:
2|2|1

Dips is niet mijn beste oefening :p maar we doen ons best.

- Dumbbell Fly:
3x8x6kg

Hier wat verminderd omdat ik met 8kg een slecht gevoel had, met 6 ging het wat beter.

- Skull Crushers:
3x8x20kg

Vrijdag dus weer dlen, het zal lastig worden.

Incline BP met die staanders, ging da goe?

Niet echt geprobeerd met die staanders, er moesten nog andere normaal bpen. Gewoon iemand laten inleggen ging ook :p

Als je maar 5 Dips kunt doen over 3 sets is het misschien beter gewoon push-ups te doen totdat je die makkelijk 3x20 doent op dat moment in je training.

Heb je geen assisting machine ergens? Dat je tegengewicht krijgt?

Als je maar 5 Dips kunt doen over 3 sets is het misschien beter gewoon push-ups te doen totdat je die makkelijk 3x20 doent op dat moment in je training.

Misschien is dit wel beter, zal ik eens doen.

Heb je geen assisting machine ergens? Dat je tegengewicht krijgt?

Nee, hebben we niet.

Vandaag rug en biceps:
- Deadlift:
Opwarmen
3x60kg
1x80kg
3x8x95kg
3x110kg
1x120kg

Vorige week was 90 zo lastig, en nu ging 95 vlot. Ik moet er gewoon weer wat inkomen denk ik :D

120 ging ook vlot, maar ik wil niet teveel in een keer doen, weer op het gemak opbouwen. Volgende week 130 of 140 doen.

- Chin-Up:
6|6|4

Heb ook eens met wat extra gewicht geprobeerd, maar dat ging nog niet zo vlot. Misschien deed ik het te rap na mijn sets. Volgende keer even wachten.

- BOR:
Opwarmen
3x8x40kg

Vorige week was de techniek op 45 niet 100%. Daarom weer naar 40 gegaan en dit ging vlot. Volgende keer weer 45 doen.

- Barbell Curls:
25kg: 8|8
26kg: 5

-Dumbbell Curls:
3x8x6kg

Niet echt super hoog gewicht maar 8kg zou niet meer lukken denk ik. Maar maakt niet zoveel uit. Ik vind het leuker dat mijn dl weer vlot gaat :D

Vanaf volgende week weer les. Dit semester ga ik wel proberen om beter te eten dan het vorig semester.

Vandaag waren het weer de beentjes en schouders:

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
8x80kg
8x85kg
8x90kg
1x100kg
1x110kg

Ging nog goed, ik had het slechter verwacht aangezien ik niet echt goed gegeten heb vandaag.

Volgende week weer 115kg proberen. De squat zelf gaat nog redelijk vlot, maar de druk van de bar is toch wel weer wat gewend komen.

- Military Press:
Opwarmen
5x25kg
2x8x32,5kg

- Frontsquat:
Opwarmen
5x30kg
3x8x40kg

- Calf Raises:
Opwarmen
5x40kg
3x8x60kg

Hier weer hetzelfde gewicht genomen, volgende week wel verhogen.

- Laterall Raises:
2x8x4kg
1x8x6kg

- Shrugs:
Opwarmen
5x40kg
3x8x65kg

Nog een redelijk goede training. Woensdag weer bpen, hopelijk lukt het nu om de 3x8x52,5 te doen.

Terug
Naar boven