Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat mijn bp wel redelijk mee valt voor nog maar 5m te trainenMaar ik ben van plan om na nieuwjaar of iets later misschien een ander schema te volgen. Ik zal dan eens proberen wat jij voorstelt.
Stats nu:
77kg bw -- ??% VP
heb nog nooit mijn max lifts uitgeprobeerd. Ik ging dit na nieuwjaar eens testen.
En mijn doelen:
Ik zou graag een bw van rond de 90kg en redelijk droog staan. Van lifts heb ik eigenlijk geen idee wat haalbaar is.

Ik slaap ook heel weinig dus ik vraag me af hoe ik dan met veel slaap presteer..

Te zien wat jij verstaat onder "heel weinig" slapen![]()

Het is een 4d split zie ik. Momenteel zoek ik achter iets voor 3d omdat ik op dit moment geen tijd genoeg heb om nog extra dagen te gaan trainen.
Ik ga overmorgen nog wat rondkijken voor een nieuw schema, want nu is mijn internet niet normaal traaaaag![]()

Het komt ook wel deels door dat ik het gewicht niet echt gewend ben denk ik.
Maandag (morgen dus) ga ik eens mijn max testen op DL. Ik hoop toch wel boven de 150kg te geraken met een goede techniek. 155kg-160kg zou mooi zijn, dan heb ik 2x mijn BW
BP ga ik ook eens testen met stilleggen, dat zal wel maar rond de 65kg liggen denk ik![]()