MuscleMeat

Jamie's log

Nice, ik had bij bankdrukken 'tzelfde alleen dan met 55kg :o

En nu nog overhead squat proberen! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hebbek geprobeerd met 20kg. Maar tis toch nog iets moeilijker dan dak dacht :D

Laatst bewerkt:
Pakt anders de vrouwenbarre, die is 5kg lichter :P
En anders die barren zonder stuk om schijven op te steken, die zijn maar 8kg denkek

20kg zou wel moeten lukken ze:p Had het ook maar 1 keer geprobeerd en twas na mijn normale squat al. Volgende training ervoor een paar keer proberen:)

- Military Press:
Opwarmen
5x30kg
1x35kg
3x5x40kg

- Squat:
Opwarmen
5x40kg
3x60kg
3x80kg
1x90kg
1x100
1x110
117,5: 3|1|/ :fuu:Vanaf nu vind ik frontsquat leuker :p

Had eigenlijk gehoopt dat 117,5 vandaag zou lukken. Vrijdag zal het ook wel niet lukken want morgen zal ik weer lang bezig zijn met school...

Het zal nog nipt worden om 120 te halen tegen 1 januari.

- BOR:
Opwarmen
3x40kg
3x50kg
1x55kg
3x5x57,5

- BenchPress:
Opwarmen
5x40kg
3x50kg
1x55kg
60kg: 5|3|2

Woensdag alweer de laatste kans.

- Squat:
Opwarmen
5x40kg
3x60kg
3x80kg
1x90kg
1x100kg
1x110kg
3x5x117,5kg !

Niet allemaal 100% juiste techniek maar ik ben toch blij dat het gelukt is :D

- Deadlift:
Opwarmen
3x60kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
1x110kg
1x125kg
1x5x135kg
1x140kg

Eens 140 gedaan omdat de bar dan vol zat met groene schijven :p

- Chin-Ups:
1x6|/

Maandag weer wat frontsquatten en woensdag 3x5x120kg proberen maar wel ervoor zorgen dat ze allemaal goed zijn.

Je post nu alles de hele tijd over kracht maar gain je ook al in vlees?

Ongeveer 0,5kg per week, soms wat minder. Maar op dit moment is mijn prioriteit nog altijd kracht zodat ik een goede basiskracht heb. En na verloop van tijd dan overschakelen op een schema met de nadruk meer op massa.

Okey man, komen er ook pics?

Dat zal nog niet voor direct zijn, misschien ooit als ik eens tevreden ben over mijn fysiek :p

Zou ze iig wel maken, heb je vergelijkingsmateriaal. Of je ze hier post moet je zelf weten :P

Zou ze iig wel maken, heb je vergelijkingsmateriaal. Of je ze hier post moet je zelf weten :P

+1

Ik heb ook begin pics voor als ik over een jaar of meer wat breder eruit zie kan je vergelijken, en als je wilt hier op het forum zetten voor respect :P

Verder leuke log, ik volg rippetoe dus hetzelfde.
Succes met je 120kg squats ;)

Heb even een foto erop gezet (zie mijn schermafbeelding) :D

lol nice kerstmuts

hi goeie progressie. vooral die squat is goed met 120kg O.o, alleen ziet de bench er wat slap uit. Misschien moet je eerst wat volume opbouwen zoals 3x15 setjes ofzo en dan pas wat zwaardere gewichten doen. wat zijn je goals en stats (max lifts en bw en afmetingen enzo)?

hi goeie progressie. vooral die squat is goed met 120kg O.o, alleen ziet de bench er wat slap uit. Misschien moet je eerst wat volume opbouwen zoals 3x15 setjes ofzo en dan pas wat zwaardere gewichten doen. wat zijn je goals en stats (max lifts en bw en afmetingen enzo)?

Ik denk dat mijn bp wel redelijk mee valt voor nog maar 5m te trainen :p Maar ik ben van plan om na nieuwjaar of iets later misschien een ander schema te volgen. Ik zal dan eens proberen wat jij voorstelt.

Stats nu:
77kg bw -- ??% VP
heb nog nooit mijn max lifts uitgeprobeerd. Ik ging dit na nieuwjaar eens testen.

En mijn doelen:
Ik zou graag een bw van rond de 90kg en redelijk droog staan. Van lifts heb ik eigenlijk geen idee wat haalbaar is.

Laatst bewerkt:
Ik train 4 maanden en BP al bijna 60kg :trollfacex:

Terug
Naar boven