- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft al best veel gezeik met oestrogeen volgens mij.Waarom niet sowieso hcg nemen als je kinderwens hebt?
Ben al 3 jaar niet off geweest dus veel erger zou het niet worden lijkt mij toch?En als het nu goed is wat ga je dan doen ?
Wat ik al zei geldt waarde van nu niet voor over 2-3 j
Dat is juist nn vraag aan jullie. Heeft het nut nu al hcg te nemen als er over 3 jaar pas kinderwens isWaarom niet sowieso hcg nemen als je kinderwens hebt?
Heb nooit last van oestrogeen. Ben wel exteem gevoelig voor prolactine. Kan 1000 test zonder ai en zonder last, maar 200 npp of 100 tren en mn gyno groeit met de dagHij heeft al best veel gezeik met oestrogeen volgens mij.
Met HCG is dit alleen maar meer.
Nee, ik zal ook pas hcg blasten zodra je er echt mee bezig bent.Dat is juist nn vraag aan jullie. Heeft het nut nu al hcg te nemen als er over 3 jaar pas kinderwens is
Kinderwens kan ook los staan van vriendin toch?Vorige week was je in zak en as omdat je vriendin het bij een ander zocht in je prep en nu een kinderwens ?
Fair, maar lage dosis kan weinig kwaad en zal er voor zorgen als je nog vruchtbaar bent dat je dat blijft. Er is altijd risico dat het verslechtert, hoewel dit klein is (meerderheid kuurders kan weer vruchtbaar worden)Nee, ik zal ook pas hcg blasten zodra je er echt mee bezig bent.
Kinderwens kan ook los staan van vriendin toch?
Ja dat klopt maar het was meer zo van vorige week was het nog dat ze niet te vertrouwen is, en als ze nu een kindje wil van ts gaat het de problemen niet verhelpen en wordt het waarschijnlijk alleen maar beroerder
Ik zou daar pas mee starten zodra je eraan toe bent. Weinig reden dat in deze fase al te nemen. En mocht hcg tzt niet voldoende zijn kun je ook altijd nog hmg nemen.Dat is juist nn vraag aan jullie. Heeft het nut nu al hcg te nemen als er over 3 jaar pas kinderwens is
Er is altijd risico dat het verslechtert, hoewel dit klein is (meerderheid kuurders kan weer vruchtbaar worden)
Ja maar dan is 2 a 3 jaar wel een bijzondere tijdspanne, tenzij hij al een nieuwe heeft.
Kinderwens over eventueel 3 jaar.Vorige week was je in zak en as omdat je vriendin het bij een ander zocht in je prep en nu een kinderwens ?
Ja dat dacht ik zelf ook idd. Ben benieuwd wat er uit de zelftest komt.Ik zou daar pas mee starten zodra je eraan toe bent. Weinig reden dat in deze fase al te nemen. En mocht hcg tzt niet voldoende zijn kun je ook altijd nog hmg nemen.
Daarom schreef ik dit eerderJe kunt ook maand of 6 vooraf starten. Nu je zaad testen zegt weinig over hoe het er over 2-3j voorstaat. Je wilt ook niet het risico lopen dat je traject in moet als @Vonk
Dat is juist nn vraag aan jullie. Heeft het nut nu al hcg te nemen als er over 3 jaar pas kinderwens is
Dit kun je maar met een korreltje zout nemen. Iets als een kinderwens moet je niet mee spelen, en goed aan beginnen. Je kunt er ook je relatie door op het spel zetten, dus dit soort grote uitspraken kun je beter beperken.Bij de Haarlem studie was hier geen sprake van. Iedereen herstelde uiteindelijk. Iedereen die vruchtbaar was voor kuren kan ook weer vruchtbaar worden na kuren/tijdens kuren.
Degene die onvruchtbaar zijn waren al onvruchtbaar voor dat ze überhaupt kuurde.