AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Dit kun je maar met een korreltje zout nemen. Iets als een kinderwens moet je niet mee spelen, en goed aan beginnen. Je kunt er ook je relatie door op het spel zetten, dus dit soort grote uitspraken kun je beter beperken.
Wat lul je nou, het is gewoon wetenschappelijk bewezen en onder andere door de dr de ronde gezegd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Uberhaupt gewoon flirten met een ander tolereren :roflol:

inb4 over 3 jaar een kind wat helemaal niet van jou blijkt te zijn
Ik gedroeg me in die fase ook echt als een kl***zak tegen dr, laatste 4 weken prep gaf ik dr 0,0 aandacht, 0,0 liefde, geen comlimentjes en zag dr max 1x per week. Nogsteeds is het fout natuurlijk maar als het in een fase zoals waar we nu zitten zou gebeuren is het nog 10x erger

Ik gedroeg me in die fase ook echt als een kl***zak tegen dr, laatste 4 weken prep gaf ik dr 0,0 aandacht, 0,0 liefde, geen comlimentjes en zag dr max 1x per week. Nogsteeds is het fout natuurlijk maar als het in een fase zoals waar we nu zitten zou gebeuren is het nog 10x erger
Maar je wilt nog veel vaker in prep toch? Heb je al een plan hoe je je issue gaat oplossen want overduidelijk dat zij er niet van gediend is en imo niet geheel onterecht. Waarmee ik niet goed praat wat ze deed. Maar denk dat je beter kunt kijken hoe je volgende prep beter kunt doen voor jullie samen dan elkaar zoet houden met kindertjes over 3 jaar.

• #1.484
Maar je wilt nog veel vaker in prep toch? Heb je al een plan hoe je je issue gaat oplossen want overduidelijk dat zij er niet van gediend is en imo niet geheel onterecht. Waarmee ik niet goed praat wat ze deed. Maar denk dat je beter kunt kijken hoe je volgende prep beter kunt doen voor jullie samen dan elkaar zoet houden met kindertjes over 3 jaar.
Ja idd je hebt zeker gelijk. Ik kwam mezelf deze prep heel erg tegen. Ik denk dat ik ook weet waarom de laatste 4 weken ik zo'n emotieloze kl***zak was. Ik moest op 4 weken uit al 0,5 arimidex per dag nemen terwijl ik maar 150 test zat samen met mast, dus had een oestrogeen van 0 waarschijnlijk. Ik ben normaal iemand die hoog oestrogeen heeft en me op dat level ook het beste voelt zonder sides, dus op 0 oestrogeen had ik 0 emotie. Dat in combi met prep was de druppel.

Wat lul je nou, het is gewoon wetenschappelijk bewezen en onder andere door de dr de ronde gezegd.
Het gaat hier om cruise blast voor langere tijd, niet om kuurtje en herstel van nakuur of geen nakuur. Ik heb ook het geluk gehad als @wovano maar volgens mijn Arts heb ik geluk gehad, en is de zaadkwaliteit de laatste jaren van generaties na mij alleen maar minder ipv beter. Ik heb ook het advies gekregen te boosten wat ik al vaker heb geschreven hier. Ook al ben ik 53, en hebben we 5 kinderen, maar je weet nooit hoe de wind staat. Verder geen discussie waard

Ja idd je hebt zeker gelijk. Ik kwam mezelf deze prep heel erg tegen. Ik denk dat ik ook weet waarom de laatste 4 weken ik zo'n emotieloze kl***zak was. Ik moest op 4 weken uit al 0,5 arimidex per dag nemen terwijl ik maar 150 test zat samen met mast, dus had een oestrogeen van 0 waarschijnlijk. Ik ben normaal iemand die hoog oestrogeen heeft en me op dat level ook het beste voelt zonder sides, dus op 0 oestrogeen had ik 0 emotie. Dat in combi met prep was de druppel.
Alles komt goed, je bent er zelf bij en wij kunnen makkelijk lullen van achter PC.

• #1.487
Wat bedoel je precies met boosten?
Het gaat hier om cruise blast voor langere tijd, niet om kuurtje en herstel van nakuur of geen nakuur. Ik heb ook het geluk gehad als @wovano maar volgens mijn Arts heb ik geluk gehad, en is de zaadkwaliteit de laatste jaren van generaties na mij alleen maar minder ipv beter. Ik heb ook het advies gekregen te boosten wat ik al vaker heb geschreven hier. Ook al ben ik 53, en hebben we 5 kinderen, maar je weet nooit hoe de wind staat. Verder geen discussie waard

• #1.489
Elke 6 weken 5000iu opmaken aan 500iu EOD
Dus eens in zoveel tijd even je test en zaadaanmaak even opnieuw aanzetten en boosten en erna weer tijdje niet?

Beetje zo van even je lichaam laten zien hoe zaad maken weer werkt zodat hij net niet vergeet simpel gezegt?

• #1.490
Dus eens in zoveel tijd even je test en zaadaanmaak even opnieuw aanzetten en boosten en erna weer tijdje niet?

Beetje zo van even je lichaam laten zien hoe zaad maken weer werkt zodat hij net niet vergeet simpel gezegt?
Naja bedoel meer met dat onderste kwa hoe langer je lichaam niks maakt hoe kleiner de kans dat ke hersteld, dus als je soms weer even het aanmaakt is die kans dus kleiner

Zo kun je het zien ja. HCG werkt btw langer dan de halfwaardetijd wat vaak wordt gedacht

• #1.492
Zo kun je het zien ja. HCG werkt btw langer dan de halfwaardetijd wat vaak wordt gedacht
Dat is dan ook miss wel iets goeds om te doen. Denk dat zonder spermatest extra je ook wel merkt dat de hcg voor je werk door grotere ballen en grotere load? Of vertaald dat niet naar meer spermacellen?

Je kunt ballen op formaat hebben, maar toch weinig zaadvolume of kwaliteit. Maar constant kuren (blast/cruise) kan er voor zorgen dat je zaad minder wordt en je langere tijd een Fertiliteitsprotocol moet naleven. Door je ballen op formaat te houden en hcg te gebruiken ten tijde van, verklein je dit zeker. Voor diepere info moet je met een arts/uroloog overleggen.
Zou je niets gebruiken, moet je sowieso min. 4 maanden aan HCG(als het dan meezit)

Heb deze test besteld. Aangeraden door mn huisarts. Deze meet of er meer of minder dan 15 miljoen levende spermacellen in mn lichaam zitten. Ben benieuwd
Screenshot_20231020_110316_Chrome.jpg
Waarom ben je benieuwd? Kinderwens is gewoon doen toch.

Als het in een periode van 4 weken al fout gaat, succes in de toekomst dan. Als je partner niet snapt dat je gewoon jezelf niet bent en haar heil elders zoekt moet je je ernstig afvragen of zij dan de ware is.

Maar juist in een prep is een supportive/understanding partner iets wat je wilt toch

Ookal heeft zij 0,0 interesse in de sport, je wilt diegene met wie je een relatie hebt supporten in zijn passie lijkt mij

Nu is bodybuilding met PEDs wel gewoon een lastig pakket maar ik neem aan dat je van te voren wel gecommuniceerd hebt dat je je anders kan gaan gedragen

Want het geen libido gedeelte tijdens prep bijv is funest voor je relatie als je dat niet bij voorbaat besproken hebt

Communicatie is erg belangrijk in deze ego centrische sport iig

• Like
Waarderingen: Onit
  • #1.498
Maar juist in een prep is een supportive/understanding partner iets wat je wilt toch

Ookal heeft zij 0,0 interesse in de sport, je wilt diegene met wie je een relatie hebt supporten in zijn passie lijkt mij

Nu is bodybuilding met PEDs wel gewoon een lastig pakket maar ik neem aan dat je van te voren wel gecommuniceerd hebt dat je je anders kan gaan gedragen

Want het geen libido gedeelte tijdens prep bijv is funest voor je relatie als je dat niet bij voorbaat besproken hebt

Communicatie is erg belangrijk in deze ego centrische sport iig
Ja zeker waar. We hadden het beide allemaal nog nooit meegemaakt dus ook niet verwacht dat het zo heftig zou zijn

Geen idee of je er wat aan hebt, voor mij werkte dit iig erg snel :-)

• #1.500
Net test gedaan. Als vakje A donkerder is dan B heb ik meer dan 15 miljoen spermacellen. Is hij lichter dan heb ik minder.

2 testen zater in verpakking en allebij geven ze dit aan:

Ik denk dus dat ik nogsteeds vruchtbaar ben. (Is niet 100% accuraat offcourse)
16980009138716337378135801780280.jpg

Terug
Naar boven