AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Net test gedaan. Als vakje A donkerder is dan B heb ik meer dan 15 miljoen spermacellen. Is hij lichter dan heb ik minder.

2 testen zater in verpakking en allebij geven ze dit aan:

Ik denk dus dat ik nogsteeds vruchtbaar ben. (Is niet 100% accuraat offcourse)
16980009138716337378135801780280.jpg

Moet je niet 5 dagen geen zaadlosing hebben voor je zo’n test kan doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
  • #1.503
Prik nu een week lang al subq. 0,5ml test en 0,3ml npp. 2 losse naaldjes linker bil en rechter bil. Heb het meeste vet op mn bil dus het prikt heel makkelijk. 0,0 pip of bulten

• #1.506
.

Laatst bewerkt:
  • #1.507
Heerlijke pull day gehad. Wou ff mn verdriet en woede uiten in mn training dus heb ff wat meer op zwaar gewicht ramme gefocust dan op slow and controled. Was ff lekker een keertje

Bijlagen

• VID_29980207_082238_507.mp4
    2,7 MB
  • Like
Waarderingen: 6am
  • #1.509
woede relax man Ajax komt wel weer in het linker rijtje. :p
Hahaha. Heb nog nooit in mn leven een voetbalwedstrijd gekeken dus dont worry. Mn hond hebben we eergisteren plots moeten laten inslapen dus vandaar de woede en verdriet. Hebben hem al sinds ik 10 was dus was er erg gehecht aan.

Hahaha. Heb nog nooit in mn leven een voetbalwedstrijd gekeken dus dont worry. Mn hond hebben we eergisteren plots moeten laten inslapen dus vandaar de woede en verdriet. Hebben hem al sinds ik 10 was dus was er erg gehecht aan.
Damn dat zijn geen leuke berichten. Sterkte 🙏🏼❤️

Dat is echt klote, al 2x meegemaakt

Sterkte. Het overlijden van een hond of kat kan soms harder aankomen dan dat van een (ver) familielid. Zeker niet te onderschatten.

• #1.515
Vandaag, zaterdag en zondag even niet trainen. Heb al een hele tijd niet gedeload en merk aan mn lichaam dat ik nu even rust nodig heb. Constant een moe gevoel, mindere pomp, minder zin met trainen en motivatiedip. Maandag weer lekker strak opakken

Vandaag, zaterdag en zondag even niet trainen. Heb al een hele tijd niet gedeload en merk aan mn lichaam dat ik nu even rust nodig heb. Constant een moe gevoel, mindere pomp, minder zin met trainen en motivatiedip. Maandag weer lekker strak opakken
verstandig, heb ik ook afgelopen week gedaan. precies deze redenen

• #1.517
Heb in prep een keer een enorme ontsteking in mn linker delt gehad door een omstroken injectie door troep gear (een test tren mast 300mg/ml mix)

De bult was volledig weg en nu half jaar later ineens weer een bult op precies die plek, terwijl ik al maanden geen delt meer prik.

Mischien is die injectie weer gaan ontsteken half jaar later ofzo. Heel vaag.

Bijlagen

• 20231027_102405.jpg
    20231027_102405.jpg
    132,7 KB · Weergaven: 90
  • 20231027_102427.jpg
    20231027_102427.jpg
    110,1 KB · Weergaven: 96
  • 20231027_102409.jpg
    20231027_102409.jpg
    166 KB · Weergaven: 94
Of je moet zo gek zijn als ik, dat je met 18G gaat prikken om de mogelijke push er uit te laten druipen, anders ff naar HA ermee

Is het pijnlijk, rood, warm? Indien niet, zou ik er nog even niks mee doen.

Doe er op tijd wat mee. Deed ik niet en ik eindigde met een groot open gat.

In je delt kun je er wel een 06x25 ofzo in drukken en eventuele pus eruit trekken zelf.

Terug
Naar boven