- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet rood en of warm. Alleen een vage bultIs het pijnlijk, rood, warm? Indien niet, zou ik er nog even niks mee doen.
Arts opzoeken. Niet spelen met je gezondheid
Iig niet wachten als het wel rood of warm wordt.
Is het misschien niet verstandiger om bovenstaand verhaal te verifiëren dmv een bloedtest?Denk dat ik maar eens een ai moet gaan gebruiken. Acne neemt toe, extreem libido en kan janken om alles, zit yt te kijken en een video waar iemand een auto koopt begon ik ineens te tranen haha. Begin met 0,25 arimidex 3x per week
Denk dat ik maar eens een ai moet gaan gebruiken. Acne neemt toe, extreem libido en kan janken om alles, zit yt te kijken en een video waar iemand een auto koopt begon ik ineens te tranen haha. Begin met 0,25 arimidex 3x per week
Eerst bloedwerk doen, daarop dan Aromasin/exemestaneDenk dat ik maar eens een ai moet gaan gebruiken. Acne neemt toe, extreem libido en kan janken om alles, zit yt te kijken en een video waar iemand een auto koopt begon ik ineens te tranen haha. Begin met 0,25 arimidex 3x per week
Op deze fotos komen ze idd niet heel lekker door. Heb net thuis ff nieuwe checkup fotos gemaakt op oude plek. Ook is er kwa posing met benen nog heel veel te lerenOndanks flinke gewichtstoename zie ik nog niet echt gains in je quads… of lijkt dat zo?
Ondanks flinke gewichtstoename zie ik nog niet echt gains in je quads… of lijkt dat zo?
Goede gains + scheer resultaten

Gaat lekker pik102kg vanochtend. Fotos gemaakt in gym dus kut belichting en heel anders dan thuis maar geeft een indicatie
![]()
![]()
![]()
![]()