- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
PrimaVaak wel ja.
Als je zo graag wil leren zijn er genoeg online artikelen te vinden over insuline en alle soorten e.d. ervan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PrimaVaak wel ja.
Als je zo graag wil leren zijn er genoeg online artikelen te vinden over insuline en alle soorten e.d. ervan.
Nhja een hypo is wel een dingetje, kan coma en doodgaan betekenen.
Ik train op zn laatst 7 uur.Nhja een hypo is wel een dingetje, kan coma en doodgaan betekenen.
Zou ook nooit gaan slapen met insuline nog in me dus als je later op de avond traint zou ik het niet nemen.
Nou valt het op 5iu allemaal wel mee maar als je meer gaat zetten.
Jij ziet geen verschil 🫣 bijzonder.Precies een jaar tussen de fotos.
Als ik mn progressie zie walg ik van mezelf. Zie bijna geen verschil en dat ondanks meerdere kuren.
Geen idee of het mn dysmorphia is of wat, maar baal er flink van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Je word niet dik van slin, wel van te veel eten.Pas maar op met die slinik werd er alleen maar fucking dik van toen ik het probeerde. 10iu is best veel.
En mensen gaan gauw veel te veel eten op slin. Vooral mensen die van 5 direct naar 10 iu springen om die mogelijke hypo maar te voorkomen.
Moet 80g dextrose nemen en post workout 5 rijstwafels met jamEn mensen gaan gauw veel te veel eten op slin. Vooral mensen die van 5 direct naar 10 iu springen om die mogelijke hypo maar te voorkomen.
Maar stond dat bijv al in je schema of is het extra? De meeste die met Slin beginnen bulken bijv op 4k kcal om maar wat te noemen en gaan dan, omdat ze slin pakken, opeens 150 gram carbs extra eten en worden dan vet.Moet 80g dextrose nemen en post workout 5 rijstwafels met jam
Hoe gaat het dan eigenlijk? Er van uitgaande dat je een gezonde insuline respons hebt en met 4K calorieën gewoon een gezonde BG (en respons op carbs hebt). Als je er slin gaat bijnemen gaat je BG toch lager zakken, wss tot een punt waar je misschien wat extra carbs moet eten?Maar stond dat bijv al in je schema of is het extra? De meeste die met Slin beginnen bulken bijv op 4k kcal om maar wat te noemen en gaan dan, omdat ze slin pakken, opeens 150 gram carbs extra eten en worden dan vet.
Jazeker, maar de kcal uit die extra carbs moeten niet komen uit extra kcal. Dus dan ga je schuiven met je carbs. De meeste nemen echter bijv die 80 dextrose en 5 wafels bovenop het aantal kcal waar ze al op gainen en creëren zo een (te) groot surplus. Ofwel vet.Hoe gaat het dan eigenlijk? Er van uitgaande dat je een gezonde insuline respons hebt en met 4K calorieën gewoon een gezonde BG (en respons op carbs hebt). Als je er slin gaat bijnemen gaat je BG toch lager zakken, wss tot een punt waar je misschien wat extra carbs moet eten?
Of hoe gaat het in z’n werk? Bij mensen met insuline resistentie/ diabetici snap ik het proces beter dan bij een ‘gezond’ iemand
Staat al in schema. Is bij callorien meeberekendMaar stond dat bijv al in je schema of is het extra? De meeste die met Slin beginnen bulken bijv op 4k kcal om maar wat te noemen en gaan dan, omdat ze slin pakken, opeens 150 gram carbs extra eten en worden dan vet.
Dit idd, al kan je er wel vocht van gaan vasthouden