MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.818
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe verklaar je dan dat je al 3 maanden stil staat?Als je bloedsuikerspiegel gewoon goed is en je metforime en slin neemt valt die reden toch zo goed als weg?
Te weinig etenHoe verklaar je dan dat je al 3 maanden stil staat?
Waarom is zo? Is het opgegeven momenten dat je lichaam dan meer vet aanmaakt dan spiermassa?
Fijn om te weten!Lichaam reageert minder op insuline waardoor de voedingstoffen slechter worden opgenomen = less gains
Maatje ik ben 100% natty als ik op de 10/12% ga blijven zitten en vervolgens moet bulken is een onmogelijk opgaven. Ga ik liever hoger zitten vervolgens mini cut en dan herhalen.Ik heb er geen wetenschappelijke verklaring voor, maar het is gewoon een feit.
Chris Aceto schreef in een van zijn boeken dat hij niemand adviseert om over de 10-12% bodyfat te gaan in een off season.
Mijn eigen ervaring is ook dat als je weinig vet hebt je lichaam gewoon reageert eten en gear. Op een bepaald moment wanneer je vadsig bent werkt het gewoon allemaal niet meer. TS lijkt nu dus ook al 3 maanden op zo’n punt te zitten.
Nee.Voor iemand die gear gebruikt zijn het anderen spel regels.
Omdat ik mentaal even niet strikt op dieet kon. Was meer een mentaal ding dan fysiekMaar waarom wilde je dan zo graag rebounden na je wedstrijd? Als je nu met dit BF genoegen neemt? Ipv een minicut en dan weer "rebounden"?
Je wilde toch rebounden omdat je dacht dat het extra gainz zou opleveren?
Zoveel langer duurt het nou ook weer niet.Nadeel wel is dat als ik de switch naar trt weer maak dat het lang duurt voor mn waardes verlaagd zijn
Wann alles is opgenomen is de lump ook weg, merk van de lumps eigelijk niks. Buikvet zijn die iets heftiger dan zijkant heup en billen denkHoe zit het met ‘lumps’ in m’n buikvet had ik altijd bolletjes. In je glute niet zo erg natuurlijk maar wel irritant![]()
Dit. Heb niet al je trainingen gevolgd maar volgens mij train je alles tot falen en dan ook nog dingen als cluster sets, rest pause en dropsets. Dat houdt ergens een x op lijkt me, zeker als je ook nog fysiek actief bent gedurende de dag ( je werkt in een gym toch?) Komt nog bij dat 102 kg wegen op 1.77 natuurlijk al een belasting op zichzelf is.
Trainde 6x per week en heb het nu naar 5x per week terug geschroeft met max 3 dagen achter elkaar. Maar miss is dat nogsteeds te veelDit. Heb niet al je trainingen gevolgd maar volgens mij train je alles tot falen en dan ook nog dingen als cluster sets, rest pause en dropsets. Dat houdt ergens een x op lijkt me, zeker als je ook nog fysiek actief bent gedurende de dag ( je werkt in een gym toch?) Komt nog bij dat 102 kg wegen op 1.77 natuurlijk al een belasting op zichzelf is.
En misschien dat het weer buiten ook niet helpt. Hoor wel meer mensen erover. We hebben al 3 maanden ofzo geen zon gezien, als je daar gevoelig voor bent helpt het ook niet.
Ik ben momenteel een mietje en train om de dag, soms 2 dagen achter mekaar. 3 sessies achter mekaar zit er gewoon niet in. Kan ik het? Zeker weten kan wel 29302 dagen achter mekaar trainen, maar alles geven wat erin zit kan niet als je intensief traint en dit onderschatten mensen vaak en roepen dan onzin zoals “stel je niet aan”. #hardcore trainen is dom, slim trainen en goed naar je lichaam luisteren zorgt ervoor dat je vooruit komt, niet het elke dag trainen.Trainde 6x per week en heb het nu naar 5x per week terug geschroeft met max 3 dagen achter elkaar. Maar miss is dat nogsteeds te veel