Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Flinke volheid na verhoogde Carbs van vandaag.
VideoCapture_20231211-164749.jpg

Waarom is zo? Is het opgegeven momenten dat je lichaam dan meer vet aanmaakt dan spiermassa?

Ik heb er geen wetenschappelijke verklaring voor, maar het is gewoon een feit.

Chris Aceto schreef in een van zijn boeken dat hij niemand adviseert om over de 10-12% bodyfat te gaan in een off season.

Mijn eigen ervaring is ook dat als je weinig vet hebt je lichaam gewoon reageert eten en gear. Op een bepaald moment wanneer je vadsig bent werkt het gewoon allemaal niet meer. TS lijkt nu dus ook al 3 maanden op zo’n punt te zitten.

Lichaam reageert minder op insuline waardoor de voedingstoffen slechter worden opgenomen = less gains
Fijn om te weten!
Ik heb er geen wetenschappelijke verklaring voor, maar het is gewoon een feit.

Chris Aceto schreef in een van zijn boeken dat hij niemand adviseert om over de 10-12% bodyfat te gaan in een off season.

Mijn eigen ervaring is ook dat als je weinig vet hebt je lichaam gewoon reageert eten en gear. Op een bepaald moment wanneer je vadsig bent werkt het gewoon allemaal niet meer. TS lijkt nu dus ook al 3 maanden op zo’n punt te zitten.
Maatje ik ben 100% natty als ik op de 10/12% ga blijven zitten en vervolgens moet bulken is een onmogelijk opgaven. Ga ik liever hoger zitten vervolgens mini cut en dan herhalen.

Voor iemand die gear gebruikt zijn het anderen spel regels.

• Like
Waarderingen: Onit
Maar waarom wilde je dan zo graag rebounden na je wedstrijd? Als je nu met dit BF genoegen neemt? Ipv een minicut en dan weer "rebounden"?
Je wilde toch rebounden omdat je dacht dat het extra gainz zou opleveren?

• #1.629
Maar waarom wilde je dan zo graag rebounden na je wedstrijd? Als je nu met dit BF genoegen neemt? Ipv een minicut en dan weer "rebounden"?
Je wilde toch rebounden omdat je dacht dat het extra gainz zou opleveren?
Omdat ik mentaal even niet strikt op dieet kon. Was meer een mentaal ding dan fysiek

• #1.630
4.0 bloedsuiker vanochtend. Was na mn meal met 80g carbs (45min erna) want was vanochtend vergeten te meten.

Donderdag is mn niet slin dag dus dan meet ik mn bloedsuiker spiegel altijd.

Prima bloedsuiker ondanks 10iu slin 5x per week na mijn mening

• #1.631
Delts zijn al jaren een sterk punt, en vind ze ook zooooo heerlijk om te trainen. Zo ziet een delt workout eruit voor mij:

Do: Delts
donderdag 14 dec. 2023, 12:37

Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 16 kg × 21 [Failure]
Set 2: 16 kg × 12 [Failure]
Set 3: 14 kg × 14 [Failure]
Set 4: 12 kg × 12 [Failure]
Set 5: 10 kg × 15 [Failure]
Note: Rest Pauze 5x

Shoulder Press (Plate Loaded)
Set 1: 135 kg × 7 [Failure]
Set 2: 105 kg × 12 [Failure]
Note: 6-10
10-14

Unilateral Front Raise (Cable)
Set 1: 7,5 kg × 17 [Failure]
Set 2: 5 kg × 18 [Failure]
Note: 10-15

SUPERSET
Reverse Fly (Dumbbell)
Set 1: 12,5 kg × 20
Set 2: 12,5 kg × 14
Set 3: 12,5 kg × 11
Set 4: 12,5 kg × 10
Spider Crawls
Set 1: 0 kg × 1
Set 2: 0 kg × 1
Set 3: 0 kg × 1
Set 4: 0 kg × 1
Note: Groene elastiek

Lateral Raise (Cable)
Set 1: 10 kg × 17 [Drop Set]
Set 2: 7,5 kg × 12 [Drop Set]
Set 3: 5 kg × 11 [Drop Set]
Set 4: 2,5 kg × 14 [Drop Set]

with Strong

• #1.632
Ik prik nu al 2 maanden bijna alles subq als volgt:

0,5ml test pd in glute vet
0,3ml (3iu) hgh in bovenkant quad vet
10iu slin in buikvet

(Alleen bold doe ik IM omdat de halfwaardetijd al zo belachelijk lang is en ik anders eeuwen moet wachten tot stabiele waarde)

Soms vergeet ik welleens een test shot en dan doe ik de dag erna 1ml.

Subq is het beste wat ik ook geprobeerd heb. Mini naaldjes, kleine hoeveelheden en 0,0 pijn.

Zelfs bij 1ml heb ik geen last, na prikken paar minuten beetje branderig gevoel en daarna niks meer.

Nadeel wel is dat als ik de switch naar trt weer maak dat het lang duurt voor mn waardes verlaagd zijn

Hoe zit het met ‘lumps’ in m’n buikvet had ik altijd bolletjes. In je glute niet zo erg natuurlijk maar wel irritant :P

• #1.635
Hoe zit het met ‘lumps’ in m’n buikvet had ik altijd bolletjes. In je glute niet zo erg natuurlijk maar wel irritant :P
Wann alles is opgenomen is de lump ook weg, merk van de lumps eigelijk niks. Buikvet zijn die iets heftiger dan zijkant heup en billen denk

• #1.636
Om even openkaart te spelen, net mn coach dit bericht gestuurd met de checkup;

Erg slechte week deze week. Gisteren voelde ik me te slecht om fotos te maken dus die maak ik vandaag.

Gigantisch moe gedurende de hele dag, elke middag moet ik op bed liggen en even slapen. Honger is 0,0 moet me echt vorseren om te eten. Ook erge last van mn terres major (ben Fysio geweest ervoor) dus met rug training zoals pulldowns erge last. Ook mentaal erg onstabiel hierdoor allemaal.

Miss is het lekker om in het nieuwe jaar even naar een laag vetprecentage te gaan en vanaf daar door te bouwen want voor mn gevoel zit ik al maanden op 102kg en groei ik 0,0 (door mn eigen inzet niet door jou natuurlijk)

Meer rustdagen, meer herstel

Dit. Heb niet al je trainingen gevolgd maar volgens mij train je alles tot falen en dan ook nog dingen als cluster sets, rest pause en dropsets. Dat houdt ergens een x op lijkt me, zeker als je ook nog fysiek actief bent gedurende de dag ( je werkt in een gym toch?) Komt nog bij dat 102 kg wegen op 1.77 natuurlijk al een belasting op zichzelf is.

En misschien dat het weer buiten ook niet helpt. Hoor wel meer mensen erover. We hebben al 3 maanden ofzo geen zon gezien, als je daar gevoelig voor bent helpt het ook niet.

• #1.639
Dit. Heb niet al je trainingen gevolgd maar volgens mij train je alles tot falen en dan ook nog dingen als cluster sets, rest pause en dropsets. Dat houdt ergens een x op lijkt me, zeker als je ook nog fysiek actief bent gedurende de dag ( je werkt in een gym toch?) Komt nog bij dat 102 kg wegen op 1.77 natuurlijk al een belasting op zichzelf is.

En misschien dat het weer buiten ook niet helpt. Hoor wel meer mensen erover. We hebben al 3 maanden ofzo geen zon gezien, als je daar gevoelig voor bent helpt het ook niet.
Trainde 6x per week en heb het nu naar 5x per week terug geschroeft met max 3 dagen achter elkaar. Maar miss is dat nogsteeds te veel

Trainde 6x per week en heb het nu naar 5x per week terug geschroeft met max 3 dagen achter elkaar. Maar miss is dat nogsteeds te veel
Ik ben momenteel een mietje en train om de dag, soms 2 dagen achter mekaar. 3 sessies achter mekaar zit er gewoon niet in. Kan ik het? Zeker weten kan wel 29302 dagen achter mekaar trainen, maar alles geven wat erin zit kan niet als je intensief traint en dit onderschatten mensen vaak en roepen dan onzin zoals “stel je niet aan”. #hardcore trainen is dom, slim trainen en goed naar je lichaam luisteren zorgt ervoor dat je vooruit komt, niet het elke dag trainen.

Diegene die wel elke dag trainen doen dit met weinig intensiviteit en ook al denkt men er anders over dan train eens week erop 4x die week. Gegarandeerd dat je kracht output flink stijgt.

Terug
Naar boven