MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.815
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3iu hgh ed en 10iu slin 5x pw
heb er geen bijwerkingen van zoals shin splins, hoge bloeddruk en ctsHoe uitte zich dat bij jou die prolactine?Gear aangepast:
Van 750 test solo naar 500 test 250 bold.
Had eerst 500 test en 200npp maar bleef last houden van de prolactine ondanks veel caber. Npp eruit en last was meteen weg.
Nu bold ipv npp dan
Constant opgezwollen en gevoelige gyno, ik wist dat het niet van oestrogeen kwam want heb nooit last van oestrogeen. Toen de npp eruit was krimpte de gyno meteen weer naar een erwtje ipv een dikke druifHoe uitte zich dat bij jou die prolactine?
Wat maakt dat je van 750 test verandert naar 500 test 250 bold?
Vraag je er niet achter?Die test naar bold aangeraden door coach dus reden weet ik niet precies.

waarom zou je aankomen van slin als kcal gelijk blijven?101,7 vanochtend. Al paar maanden rond de 102 en kom maar niet aan ondanks slin. Jannes heeft mn kcal geupt met 1L magere melk per dag erbij en 2c 40g rozijnen.
Niet perse van slin alleen maar gewoon meer massa bouwen lol. 3 maanden rond zelfde gewicht laat zien dat ik niet groeiwaarom zou je aankomen van slin als kcal gelijk blijven?
in die drie maanden had je beter een minicut kunnen doen om daarna weer verder te bouwen. denk dat je er dan beter had bijgestaan dan nu en meer progressie had gepakt en nog zou gaan pakken. nu moet je mini cut nog komen namelijk.Niet perse van slin alleen maar gewoon meer massa bouwen lol. 3 maanden rond zelfde gewicht laat zien dat ik niet groei
Hoezo moet je extreem lean zijn om te bouwen vind je dan? Ik merk dat als ik heel lean ben ik me veel beroerder voel dan op huid vp.in die drie maanden had je beter een minicut kunnen doen om daarna weer verder te bouwen. denk dat je er dan beter had bijgestaan dan nu en meer progressie had gepakt en nog zou gaan pakken. nu moet je mini cut nog komen namelijk.
ja maar je gewicht dus ook al 3 maanden en op hetzelfde vetpercentage blijkbaar. dus je moet meer eten, meer eten betekent ook weer meer stijging van vetpercentage, daar ontkom je niet aan.Hoezo moet je extreem lean zijn om te bouwen vind je dan? Ik merk dat als ik heel lean ben ik me veel beroerder voel dan op huid vp.
Het vp waar ik nu op zit daarop voel ik me het beste, dit vp bounce ik altijd erg snel weer naartoe en zit ik vaak maanden lang op, veel hoger dan dit word het ook niet snel.
Heb geen gezeur kwa oestrogeen of insuline gevoeligheid op dit vp dus zie niet waarom ik veel lager zou moeten voor nu al
Waarom is zo? Is het opgegeven momenten dat je lichaam dan meer vet aanmaakt dan spiermassa?
Lichaam reageert minder op insuline waardoor de voedingstoffen slechter worden opgenomen = less gainsWaarom is zo? Is het opgegeven momenten dat je lichaam dan meer vet aanmaakt dan spiermassa?
Als je bloedsuikerspiegel gewoon goed is en je metforime en slin neemt valt die reden toch zo goed als weg?Lichaam reageert minder op insuline waardoor de voedingstoffen slechter worden opgenomen = less gains