XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Checkup op 102,2kg
Benen aanspannen gaat steeds beter, oefenen oefenen oefenen..

sta normaal altijd overdag met knien op slot (heel slecht i know) maar daardoor is benen aanspannen met gebogen knien erg lastig om controle over te krijgen

shape:
VideoCapture_20231206-170804.jpg
VideoCapture_20231206-170818.jpg
VideoCapture_20231206-170840.jpg
VideoCapture_20231206-170858.jpg
VideoCapture_20231206-170912.jpg
VideoCapture_20231206-170944.jpg
VideoCapture_20231206-170953.jpg

• Like
Waarderingen: 6am
Hoeveel GH/slin zet je nu?

Best wel vochtig

• #1.603
Hoeveel GH/slin zet je nu?

Best wel vochtig
3iu hgh ed en 10iu slin 5x pw

Ben niet vochtiger dan paar weken terug. Vocht blijft stabiel

En vocht in bulk maakt me nie zoveel uit :) heb er geen bijwerkingen van zoals shin splins, hoge bloeddruk en cts

• #1.604
Gear aangepast:

Van 750 test solo naar 500 test 250 bold.

Had eerst 500 test en 200npp maar bleef last houden van de prolactine ondanks veel caber. Npp eruit en last was meteen weg.

Nu bold ipv npp dan

Gear aangepast:

Van 750 test solo naar 500 test 250 bold.

Had eerst 500 test en 200npp maar bleef last houden van de prolactine ondanks veel caber. Npp eruit en last was meteen weg.

Nu bold ipv npp dan
Hoe uitte zich dat bij jou die prolactine?

Wat maakt dat je van 750 test verandert naar 500 test 250 bold?

Bold ga je wel lekker vinden. Alleen 250mg heb je denk ik niet veel aan.

• #1.607
Hoe uitte zich dat bij jou die prolactine?

Wat maakt dat je van 750 test verandert naar 500 test 250 bold?
Constant opgezwollen en gevoelige gyno, ik wist dat het niet van oestrogeen kwam want heb nooit last van oestrogeen. Toen de npp eruit was krimpte de gyno meteen weer naar een erwtje ipv een dikke druif

Die test naar bold aangeraden door coach dus reden weet ik niet precies.

• #1.609
101,7 vanochtend. Al paar maanden rond de 102 en kom maar niet aan ondanks slin. Jannes heeft mn kcal geupt met 1L magere melk per dag erbij en 2c 40g rozijnen.

Niet perse van slin alleen maar gewoon meer massa bouwen lol. 3 maanden rond zelfde gewicht laat zien dat ik niet groei
in die drie maanden had je beter een minicut kunnen doen om daarna weer verder te bouwen. denk dat je er dan beter had bijgestaan dan nu en meer progressie had gepakt en nog zou gaan pakken. nu moet je mini cut nog komen namelijk.

• #1.613
in die drie maanden had je beter een minicut kunnen doen om daarna weer verder te bouwen. denk dat je er dan beter had bijgestaan dan nu en meer progressie had gepakt en nog zou gaan pakken. nu moet je mini cut nog komen namelijk.
Hoezo moet je extreem lean zijn om te bouwen vind je dan? Ik merk dat als ik heel lean ben ik me veel beroerder voel dan op huid vp.

Het vp waar ik nu op zit daarop voel ik me het beste, dit vp bounce ik altijd erg snel weer naartoe en zit ik vaak maanden lang op, veel hoger dan dit word het ook niet snel.

Heb geen gezeur kwa oestrogeen of insuline gevoeligheid op dit vp dus zie niet waarom ik veel lager zou moeten voor nu al

Hoezo moet je extreem lean zijn om te bouwen vind je dan? Ik merk dat als ik heel lean ben ik me veel beroerder voel dan op huid vp.

Het vp waar ik nu op zit daarop voel ik me het beste, dit vp bounce ik altijd erg snel weer naartoe en zit ik vaak maanden lang op, veel hoger dan dit word het ook niet snel.

Heb geen gezeur kwa oestrogeen of insuline gevoeligheid op dit vp dus zie niet waarom ik veel lager zou moeten voor nu al
ja maar je gewicht dus ook al 3 maanden en op hetzelfde vetpercentage blijkbaar. dus je moet meer eten, meer eten betekent ook weer meer stijging van vetpercentage, daar ontkom je niet aan.
Maarja je moet doen wat voor jou werkt.

o wacht

fijn bij voelt

Muscle grows better on a leaner body.

• #1.619
Lichaam reageert minder op insuline waardoor de voedingstoffen slechter worden opgenomen = less gains
Als je bloedsuikerspiegel gewoon goed is en je metforime en slin neemt valt die reden toch zo goed als weg?

Mensen zijn hier een beetje panisch je hebt gewoon een gezond vetpercentage.

Terug
Naar boven