XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

Ik ben momenteel een mietje en train om de dag, soms 2 dagen achter mekaar. 3 sessies achter mekaar zit er gewoon niet in. Kan ik het? Zeker weten kan wel 29302 dagen achter mekaar trainen, maar alles geven wat erin zit kan niet als je intensief traint en dit onderschatten mensen vaak en roepen dan onzin zoals “stel je niet aan”. #hardcore trainen is dom, slim trainen en goed naar je lichaam luisteren zorgt ervoor dat je vooruit komt, niet het elke dag trainen.

Diegene die wel elke dag trainen doen dit met weinig intensiviteit en ook al denkt men er anders over dan train eens week erop 4x die week. Gegarandeerd dat je kracht output flink stijgt.
Eens. Het lukt mij na borst en rug ook niet meer om de dag erna 110procent op benen te geven en ik stagneerde gewoon. Ik doe er ook een dag rust tussen nu en maak weer mooie progressie.

Borst-rug-rust-benen-schouders en sweekends armen thuis.

Voor mij werkt 2 days on 1 day off het beste. Maar ook dit is af en toe moeilijk vol te houden. Had zelf maandag en gisteren ook 2 dagen waarop ik echt met moeite uit bed kwam en helemaal kapot was en daarom 2 rustdagen gepakt. Vandaag weer terug in de gym en goede energie, sicke pump.

Tijd voor een minicut inderdaad en in het nieuwe jaar weer knallen. Zou wel iets meer consistent blijven met hetgeen je doet want af en toe lijkt het een beetje alsof je van de hak op de tak springt qua diet / training approach etc etc. Ik had dit vroeger ook maar het heeft me nergens gebracht. Consistency is key.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Lig sinds gistermiddag met flinke buikgriep en migraine op bed. Dat verklaard waarom ik me afgelopen dagen steeds slechter begon te voelen.

Sinds gistermiddag niks kwa eten binnen kunnen houden dus hoop dat ik niet al te veel afval aankomende dagen.

Lig sinds gistermiddag met flinke buikgriep en migraine op bed. Dat verklaard waarom ik me afgelopen dagen steeds slechter begon te voelen.

Sinds gistermiddag niks kwa eten binnen kunnen houden dus hoop dat ik niet al te veel afval aankomende dagen.
Beterschap :heart:

• #1.645
Net bij jannes geweest. Flinke aanpassingen gemaakt.

We gaan nu een redelijk agressieve minitcut in.

5 dagen low
2 dagen high + slin

High dagen op arms&delts day (armen moetne groeien) en op back & hams day.

Mn oude hoge dagen blijven mn hoge dagen nu, dus rond 5000kcal. En mn lage dagen zijn 2000kcal atm (180 carb)

Cardio is naar 20min hiit per dag.

Training blijft gelijk

5k ene dag 2k andere dag?

Heb je weer teveel gevreten laatste weken dat je dik bent geworden of vanwaar zo agressief

Ben je alweer wat opgeknapt ?

• #1.648
5k ene dag 2k andere dag?

Heb je weer teveel gevreten laatste weken dat je dik bent geworden of vanwaar zo agressief
Nee ben juist wat afgevallen door die buikgriep.

Vond 2000 ook wel erg extreem dus apte coach net of het wel klopte en antwoord was

"Komt goed, houd het maar aan"

Dus ik volg het gewoon

• Like
Waarderingen: AK
  • #1.651
Handen zitten in een groeispurt laatste weken. Een ring die ik paar maanden geleden paste past nu nieteens om mn pink.

Mn vriendin gaf me een ring voor kerst, de grootste maat, en die past net aan

Begin op @vntl Te lijken haha

Handen zitten in een groeispurt laatste weken. Een ring die ik paar maanden geleden paste past nu nieteens om mn pink.

Mn vriendin gaf me een ring voor kerst, de grootste maat, en die past net aan

Begin op @vntl Te lijken haha
Of je hebt te veel gegeten en je houd vocht vast. Je hand groeit niet in een week tijd dat een ring niet meer past, dat is een vocht vasthoud dingetje.

Ik draag helemaal geen ringen, ook de trouwring niet. die hangt aan me koningsketting.

• #1.655
Of je hebt te veel gegeten en je houd vocht vast. Je hand groeit niet in een week tijd dat een ring niet meer past, dat is een vocht vasthoud dingetje.
Een week tijd? Hoe kom je daar nou weer bij. Gaat over weken (week of 12)

• #1.657
Ja ze gaf deze kerst een ring van de grootste maat en die past net aan. Een oude ring van half jaar terug die past niet meer. Je las t verkeerd :)

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven